quote:Allemachtig.
Op zondag 11 augustus 2002 20:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Niet alleen online dan, denk ik. Voor dit juweeltje mag je 34 Euro schokken.
quote:Ik vond 'm onder andere hier, en dat is een site waar ik eigenlijk nooit inkopen doe. Bij m'n gebruikelijke, rete-goedkope R3-adressen is hij helaas niet te krijgen.
Maar waar heb je die film online gevonden? Ik ben hem nog nergens tegengekomen.
quote:hmm.. Daar doet-ie 25 USD. Shipping er bij en je zit al heel dicht bij de 34 Euro. En voor die 34 Euro kun je hem meteen meenemen
Op zondag 11 augustus 2002 20:34 schreef pazuzu het volgende:[..]
Allemachtig.
[..]Ik vond 'm onder andere hier, en dat is een site waar ik eigenlijk nooit inkopen doe. Bij m'n gebruikelijke, rete-goedkope R3-adressen is hij helaas niet te krijgen.
Het is gewoon een prijzige film. Maar dan heb je ook wat .
In die rete-goedkope R3 adressen van je ben ik trouwens wel geinteresseerd . (Of zijn dat de wat minder legale (cam) versies van films?)
quote:Heb je volkomen gelijk in. Moet binnenkort toch in Rotterdam zijn, meteen maar even langs Donner!
Op zondag 11 augustus 2002 20:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:hmm.. Daar doet-ie 25 USD. Shipping er bij en je zit al heel dicht bij de 34 Euro. En voor die 34 Euro kun je hem meteen meenemen
.
quote:Alles perfectly legal, I assure you.
In die rete-goedkope R3 adressen van je ben ik trouwens wel geinteresseerd. (Of zijn dat de wat minder legale (cam) versies van films?)
DDD-House is mijn favoriete zaak. Die The Others R3 van jou, bijvoorbeeld, voor HK$40,00, wat neerkomt op zo'n €5!
Andere fijne winkels:
CoolaShop
HiVi-Zone
Happy shopping!
quote:Toen ik wegliep, lag er nog 1 exemplaar. Ik hoop voor je dat ze er meer op voorraad hebben, of dat er ondertussen geen liefhebber langskomt.
Op zondag 11 augustus 2002 21:08 schreef pazuzu het volgende:[..]
Heb je volkomen gelijk in. Moet binnenkort toch in Rotterdam zijn, meteen maar even langs Donner!
quote:Holy fuck. Throne of Blood van Akira Kurosawa voor HKD 63,-
Alles perfectly legal, I assure you.DDD-House is mijn favoriete zaak. Die The Others R3 van jou, bijvoorbeeld, voor HK$40,00, wat neerkomt op zo'n €5!
quote:Thanks! * Gurgeh trekt z'n creditcard.
Andere fijne winkels:
CoolaShop
HiVi-ZoneHappy shopping!
Vandaag op de deurmat:
quote:Is dat zo'n joekeloerus van een doos dat-ie niet door de gleuf past? (Of moest je voor ontvangst tekenen?)
Op maandag 12 augustus 2002 19:23 schreef Gellarboy het volgende:
Vandaag werd Harvard Man aan de deur bezorgd. Maar ik was er niet..
.
.
- Planet of the Apes
- Easy Rider
Merken jullie ook dat een groot deel van de dvd's die bij de FRS volgens hun site in de aanbieding zijn, alleen te vinden zijn bij van Leest?
quote:Och fuck!
Op maandag 12 augustus 2002 19:46 schreef Trainspotter het volgende:
Vandaag weer twee stoere dvd's gehaald:- Planet of the Apes
- Easy RiderMerken jullie ook de dvd's die bij de FRS volgens hun site in de aanbieding zijn, alleen te vinden zijn bij van Leest?
quote:* Trainspotter rent nieuwsgierig achter Smots aan.
Op maandag 12 augustus 2002 19:52 schreef Smots het volgende:[..]
Och fuck!
* Smots holt met een rotgang richting Van welke DVD in jouw bezit weet je zeker:
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik PotA 2001 heb gekocht? .
quote:Denken?
Op maandag 12 augustus 2002 20:34 schreef Trainspotter het volgende:[..]
* Trainspotter rent nieuwsgierig achter Smots aan.
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik PotA 2001 heb gekocht?
.
quote:Met Sarah Michelle Gellar? Of heb ik een andere film in mijn hoofd? Die is toch nog lang niet uit.
Op maandag 12 augustus 2002 19:23 schreef Gellarboy het volgende:
Vandaag werd Harvard Man aan de deur bezorgd. Maar ik was er niet..
.
.
Snatch
Braveheart (2 discs)
Donnie Brasco (voor nog geen 10 euro)
Austin Powers II (ook voor nog geen 10 euro)
quote:Moet tekenen ja. En dat is inderdaad de film met SMG, Strolie.
Op maandag 12 augustus 2002 19:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is dat zo'n joekeloerus van een doos dat-ie niet door de gleuf past? (Of moest je voor ontvangst tekenen?)
quote:www.amazon.fr
Op maandag 12 augustus 2002 22:03 schreef Strolie75 het volgende:
Waar heppie hem besteld? Laat even weten of t'ie de moeite waard is.
Credits voor die film gaan trouwens volledig naar Lamon, die mij er weer op attendeerde! .
quote:Wat? Hoeveel tissues je nodig gaat hebben, of hoe snel de verveling toeslaat?
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:07 schreef Smots het volgende:
Original Sin
Het zal mij benieuwen......
http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=458&PHPSESSID=a55b02ff54b7714b2ff04c0dec5ecfb7
Kicken!!!! nog 2 maandjes en ik heb Koyaanisqatsi en Powaqqatsi binnen!!!
quote:eerder een combinatie van die twee: hoeveel tissues er snel toeslaan
Op dinsdag 13 augustus 2002 13:10 schreef pazuzu het volgende:[..]
Wat? Hoeveel tissues je nodig gaat hebben, of hoe snel de verveling toeslaat?
quote:Zelfs nu ik dronken ben kan ik me hier geen voorstelling van maken. Of toch wel?
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:56 schreef Smots het volgende:eerder een combinatie van die twee: hoeveel tissues er snel toeslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |