En dat om dit tijdstip nog, ik heb Lord of the rings de 2 dvd special gehaald bij de blokker, vanochtend gelijk om 9 uur!
Omdat sommige DVD's net even iets goedkoper zijn bij de Makro, heb ik ook meegenomen:
- The Right Stuff
- The Untouchables
- The Negotiator
- The Sixth Sense
- L.A. Confidential
- Out of Sight
- La Vita è Bella
quote:oh, was ik vergeten te melden: ik had 'm gisteren.
Op woensdag 07 augustus 2002 21:32 schreef _martijn_ het volgende:
Ik ben benieuwd wie er morgen het eerst is met het melden van zijn aanschaf van Lord of the rings
Bijna allemaal mensen voor de kassa met die DVD in hun handen.
- The Shawshank Redemption (dat hoort nu eenmaal)
- The Matrix (dat hoort ook nu eenmaal)
- All Quiet on the Western Front (voor die paar zeuro's...)
- Magnolia (Special 2 disc edition)
-Traffic criterion edition.
-A Beautiful Mind Awards Edition.
Ocean Eleven
LOTR - Director's Cut
Star Wars Episode II - Attack of the Clones
vandaag binnen :
LOTR
De Reddertjes
PS: ik had LotR 7 augustus al aangeschaft
quote:Daar hoef je niet zo'n geile KUTsmilie bij te zetten, want de Reddertjes roeleert gewoon vierkant in de rondte!
Op zaterdag 10 augustus 2002 00:25 schreef Karel2001 het volgende:
effe ge pre-ordered:
De Reddertjes
En ik heb natuurlijk ook LOTR gister gehaald.
quote:niet pre-ordered, ik heb hem al binnen
Op zaterdag 10 augustus 2002 10:10 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Daar hoef je niet zo'n geile KUTsmilie bij te zetten, want de Reddertjes roeleert gewoon vierkant in de rondte!
Ik heb 'm voor me verjaardag gevraagd. Dus nu moet ik nog een paar dagen wachten..
ach hij is voor m'n dochtertje van 2jaar...
maare leuk hoor voor je 22e verjaardag de Reddertjes vragen
quote:Ik zeg toch ook niet dat je 'm nog niet binnen hebt?
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:54 schreef Karel2001 het volgende:
niet pre-ordered, ik heb hem al binnen
quote:Inderdaad ja! De Reddertjes is gewoon een supergave film waar ik ontzettend leuke herinneringen aan heb. En als jij dat 'een beetje gek, hihi' vindt, dan is dat jammer.
maare leuk hoor voor je 22e verjaardag de Reddertjes vragen![]()
.
* Strolie75 is al 27
quote:E2:TH wordt door velen genoemd als de slechtste film ooit. Dat vind ik altijd wat overdreven. Het is inderdaad geen bijster goeie film, maar er valt genoeg te genieten dat je op z'n minst kan spreken van een interessante mislukking. Cinematografisch bij vlagen adembenemend, en een prachtige score van Ennio Morricone. DVD is bij mijn weten pas over enkele maanden uit, en zal hopelijk het alternatieve einde bevatten. Of je 'm moet kopen is aan jou: als je door het rommelige plot en soms volledig belachelijke (en daarom natuurlijk onontbeerlijke) scenes heen kan kijken is E2:TH best de moeite waard. Het is in ieder geval één van mijn guilty pleasures, waarmee ik in het gezelschap verkeer van mensen als Martin Scorsese en Pauline Kael.
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet iemand of The Exorcist II: Heretic en The Exorcist III de moeite waard zijn om aan te schaffen op DVD? Volgens imdb is deel II net uit op DVD. Ik weet dat ze geen goede cijfers hebben maar weet iemand dit uit ervaring?
Exorcist III is een heel ander verhaal. Een origineel, interessant en vooral intelligent screenplay, prachtige rollen van George C. Scott en met name Brad Dourif, een sfeer die qua beklemming een film als Seven naar de kroon steekt, een aantal sublieme 'scares' waarvan er één nu al legendarisch is en meer ideeën in tien minuten dan Wes Craven cs. in de laatste tien jaar hebben laten zien.
Daarnaast moet ik ook zeggen dat het een vrij langzame film is, rete-serieus (op het filosofische af!) en behoorlijk praterig, en een hoop mensen hebben daar nu eenmaal geen geduld voor. Ook het door de studio eraan geplakte einde doet nogal wat af aan het geheel.
Als je The Exorcist voornamelijk leuk vond vanwege Regan's sappige taalgebruik en haar inventieve gebruik van religieuze objecten, dan zou ik E3 laten staan. Mocht je wat meer interesse hebben in Wiliam Peter Blatty's ideeen over 'the nature of evil' dan zou ik 'm zeker kopen.
"Pretentious? Moi?"
quote:Ik had hem vorige week al bij een bekende dvd winkel in Rotterdam kunnen halen, maar had de 'not so legal' dvd al uit thailand sinds begin dit jaar.
Op donderdag 08 augustus 2002 11:48 schreef Smots het volgende:[..]
oh, was ik vergeten te melden: ik had 'm gisteren.
maar nu moet ik het doen met een 6 dvd boxset van "Buffy The Vampire" seizoen 3. Woepie!!!
Nog maar even wachten dan.
Vorige week binnen gehad;
Clockers/Do The Right Thing/Jungle Fever (Spice Lee boxset)
Chicken run
Best leuk.
quote:Nah, ik moet hem ook nog kopen...
Op donderdag 08 augustus 2002 14:44 schreef thecrook het volgende:
Vandaag als laatste Nederlander met DVD speler "Saving Private Ryan" binnen gekregen
quote:Koop dan meteen de Alien Legacy...
Op zaterdag 10 augustus 2002 17:28 schreef sampoo het volgende:
Had ik gekregen wat ik online had besteld dan had ik kunnen melden dat ik in het bezit ben gekomen van
Alien
Twelve Monkeys
Last Temptation of Christmaar nu moet ik het doen met een 6 dvd boxset van "Buffy The Vampire" seizoen 3. Woepie!!!
Nog maar even wachten dan.
Vorige week binnen gehad;Clockers/Do The Right Thing/Jungle Fever (Spice Lee boxset)
Chicken runBest leuk.
quote:Bedankt Pazuzu.
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:19 schreef pazuzu het volgende:[..]
E2:TH wordt door velen genoemd als de slechtste film ooit. Dat vind ik altijd wat overdreven. Het is inderdaad geen bijster goeie film, maar er valt genoeg te genieten dat je op z'n minst kan spreken van een interessante mislukking. Cinematografisch bij vlagen adembenemend, en een prachtige score van Ennio Morricone. DVD is bij mijn weten pas over enkele maanden uit, en zal hopelijk het alternatieve einde bevatten. Of je 'm moet kopen is aan jou: als je door het rommelige plot en soms volledig belachelijke (en daarom natuurlijk onontbeerlijke) scenes heen kan kijken is E2:TH best de moeite waard. Het is in ieder geval één van mijn guilty pleasures, waarmee ik in het gezelschap verkeer van mensen als Martin Scorsese en Pauline Kael.
Exorcist III is een heel ander verhaal. Een origineel, interessant en vooral intelligent screenplay, prachtige rollen van George C. Scott en met name Brad Dourif, een sfeer die qua beklemming een film als Seven naar de kroon steekt, een aantal sublieme 'scares' waarvan er één nu al legendarisch is en meer ideeën in tien minuten dan Wes Craven cs. in de laatste tien jaar hebben laten zien.
Daarnaast moet ik ook zeggen dat het een vrij langzame film is, rete-serieus (op het filosofische af!) en behoorlijk praterig, en een hoop mensen hebben daar nu eenmaal geen geduld voor. Ook het door de studio eraan geplakte einde doet nogal wat af aan het geheel.
Als je The Exorcist voornamelijk leuk vond vanwege Regan's sappige taalgebruik en haar inventieve gebruik van religieuze objecten, dan zou ik E3 laten staan. Mocht je wat meer interesse hebben in Wiliam Peter Blatty's ideeen over 'the nature of evil' dan zou ik 'm zeker kopen.
"Pretentious? Moi?"
Vandaag was verder duidelijk 'buitenlandse film-dag':
En (wederom bij Donner) een Koreaanse film die absoluut lyrische kritieken heeft ontvangen:
quote:Excellent! Mag ik vragen wat je hiervoor betaald hebt? Dit is online nl. één van de duurdere titels...
Op zondag 11 augustus 2002 19:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En (wederom bij Donner) een Koreaanse film die absoluut lyrische kritieken heeft ontvangen:Musa (Warrior) Special Edition (Dubbel DVD, Regio 3)
Zie ook een review. Ik ben benieuwd.
quote:Niet alleen online dan, denk ik. Voor dit juweeltje mag je 34 Euro schokken. Maar waar heb je die film online gevonden? Ik ben hem nog nergens tegengekomen.
Op zondag 11 augustus 2002 19:34 schreef pazuzu het volgende:[..]
Excellent! Mag ik vragen wat je hiervoor betaald hebt? Dit is online nl. één van de duurdere titels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |