quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef Drassss het volgende:
Potverdikkie, had ik bijna de laatst post.
TT is ook een niveautje van 2 bier en wat tieten inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik was niet eens aan het hunten
Wist ook geen TT
Tieten waar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
TT is ook een niveautje van 2 bier en wat tieten inderdaad.
Handjes boven de dekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
TT is ook een niveautje van 2 bier en wat tieten inderdaad.
als het maar kan ademenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]fipo
![]()
En ik was niet eens aan het hunten
Wist ook geen TT
Kom op zeg, dat topic weet je heus wel te vindenquote:
quote:
en zo werkt hetquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pan nu op de aanrecht staan, lepel er nog in deksel half erop. Als het afgekoeld is zet ik hem met magnetronfolie op het balkon.
Morgenochtend dan de roux maken, kan ik morgenmiddag de ballen draaien
Ja ik denk het welquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat topic weet je heus wel te vinden
Ik wist echt even niet meer hoe mijn vader het deed. Die gaarde 's avonds het vlees.quote:
quote:
liet het waarschijlijk staan. Vroeger geen verwarming in keukensquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist echt even niet meer hoe mijn vader het deed. Die gaarde 's avonds het vlees.
ja ik ben best wel grootquote:
Verhip, is waar ook. Hij liet de pan gewoon op het fornuis staan. Kan mij nu herinneren dat bij het ontbijt ik al enthousiast werd omdat we weer bitterballen gingen maken. Na ontbijt ging het vlees eruit en werd de bouillon gezeefdquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
liet het waarschijlijk staan. Vroeger geen verwarming in keukens
Ik ben maar een klein meisjequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja ik ben best wel groot
Wat noem jij klein ?quote:
In lengte < 170cmquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat noem jij klein ?
Ja ik ben groterquote:
quote:
quote:
quote:
Zal men best doen, maar kan niks belovenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Drassss slaap
![]()
Tot de volgende beestjes uitbraak, dan moet je er gewoon weer bij zijn
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zal men best doen, maar kan niks beloven
ijk ben er toch bijna iedere dagquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Echt Waar ?! komt volgende week weer terug
Eh, jij bent Superkokje en Echt Waar ?!quote:
wie is echt waarquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, jij bent Superkokje en Echt Waar ?!
Eh, dacht dat jij dat wist of dat je in een identiteitscrisis zatquote:
daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, dacht dat jij dat wist of dat je in een identiteitscrisis zat
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik had het over het programma Echt Waar !?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]ben met een half oog the departed aan het kijken
ben de draad ook behoorlijk kwijt. deze lag ook nog op de stapelquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet je ook niet met een half oog doen, kijkt zo lastig
Ik neem hem op. Maar de stapel te kijken wordt bij mij ook steeds hogerquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben de draad ook behoorlijk kwijt. deze lag ook nog op de stapel
Ik luister nu radio 49quote:
Ah, OK, ik heb even geen zin in ONZquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik luister nu radio 49
Oke maar hier toch een muziekjequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, ik heb even geen zin in ONZ
DWDD recordingsquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga naar mijn bedje en nog even tv kijken
quote:
HEb ik al gezienquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verborgen verleden
Trusten kokje, slaap
Muisie!quote:Op zondag 8 april 2012 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben de derde
Avond broertje en Drassss
quote:
Poei poei!quote:Op zondag 8 april 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En volgens Reed de rest van de week waarschijnlijk ook
6X Avond Markquote:
Hoeveel minuten heb je over je 10 kilometer gelopen?quote:
quote:
Ik ben 50 kilometer wezen wielrennen, omdat het zo'n lekker weer was hier in het zuidenquote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heb je over je 10 kilometer gelopen?
quote:Op zondag 8 april 2012 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben 50 kilometer wezen wielrennen, omdat het zo'n lekker weer was hier in het zuiden
Ook voor mij nog veel te vroegquote:
Hier nog maanden te vroegquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Moet ik es een muziekje opgooien ?
Je krijgt straks wel een shandy van mijquote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hier nog maanden te vroeg
Wat gul Muisiequote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je krijgt straks wel een shandy van mij
Dankquote:Op zondag 8 april 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je krijgt straks wel een shandy van mij
Soms heb ik zo'n buiquote:
Welk nummerquote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wie kent dat nr ?
en wat vinden jullie ervan ?
Luister zequote:Op zondag 8 april 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welk nummer
Ow verder terug. Even luisteren
Kan gebeurenquote:
Nummer klinkt mij vaag bekend in de oren.quote:
Dat weet je niet, straks staat kaatje misschien in ene op de stoepquote:
Ah kan zoquote:Op zondag 8 april 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nummer klinkt mij vaag bekend in de oren.
Klinkt als een kruising tussen Ice Cube en Tears for Fears
Hoi kokjequote:
quote:
of ceetjequote:Op zondag 8 april 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet je niet, straks staat kaatje misschien in ene op de stoep
Avond kokje
Ceetje zal wel aan het uitbuiken zijn en ik denk dat vikingsmeisje prima zitquote:Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
of ceetjeen miss vind vikingsmeisje het niet gezellig op de veluwe
ze heeft het gezellig, denk dat ik morgen koffie moet zettenquote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ceetje zal wel aan het uitbuiken zijn en ik denk dat vikingsmeisje prima zit
Datquote:
quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze heeft het gezellig, denk dat ik morgen koffie moet zetten
Gezelligquote:Op zondag 8 april 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
krijg net weer een PM dus denk het wel ja
Toe maar, maar je brengt mij op een ideequote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo even 4 nasischijven in de frituurpan gegooid
2 voor mij en twee voor mn moeder
zijn die nog niet op danquote:Op zondag 8 april 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toe maar, maar je brengt mij op een idee(maar dan met zelfgemaakte bitterballen)
40 stuks op één avond is zelfs mij een beetje te gortig. Maar ze zijn wel lekkerquote:
het ius mij nog nooit gelukt m ballen te maken die niet leeglopenquote:Op zondag 8 april 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
40 stuks op één avond is zelfs mij een beetje te gortig. Maar ze zijn wel lekker
Maar ik moet voortaan echt beter bloemen, en door het ei halen. 3 van de 4 liepen daarstraks leeg bij het bakken. Ben benieuwd naar de vier die er zo ingaa.
Morgen weer werken ?quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
ik neem er nog een, en dan slapen. 7.00 loopt dat kreng af
Eentje was voor de helft leeg gelopen, twee een klein puntje, een helemaal niet. Dus ik denk dat het aan het bloemen en door het ei heenhalen ligt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
het ius mij nog nooit gelukt m ballen te maken die niet leeglopen
Ik doe er nog eentje mee, ga vandaag ook bijtijds slapenquote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
ik neem er nog een, en dan slapen. 7.00 loopt dat kreng af
quote:Op zondag 8 april 2012 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Morgen weer werken ?![]()
Ik ben vrij
daar ga ik niet van uitquote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje mee, ga vandaag ook bijtijds slapen
Maar morgen hoef je toch dan niet tot sluiting te werken
Ik ben morgen ook nog vrij. Bij mij begint het feest pas weer dinsdagquote:Op zondag 8 april 2012 22:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Morgen weer werken ?![]()
Ik ben vrij
Gelukkig.quote:
zal ik doenquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig.
Doe Vikingsmeisje de groeten als ze koffie komt drinken
quote:
ja dinsdag begint het weerquote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook nog vrij. Bij mij begint het feest pas weer dinsdag
Doe haar de groeten ook van mijquote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig.
Doe Vikingsmeisje de groeten als ze koffie komt drinken
quote:
komt vast goedquote:Op zondag 8 april 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
En vast succes met de 70 pax brunch
Lekker slapenquote:
quote:
Avond Drassssquote:
quote:
Jep..quote:Op maandag 9 april 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar ik denk dat we teveel regen en hagel krijgen
Wel met baseball size tochquote:
We zitten toch in NW OK vandaag hè?quote:
Alles in west Oklahoma is primaquote:Op maandag 9 april 2012 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zitten toch in NW OK vandaag hè?
Mooi, ben maar bij Tornado Titans in de auto gekropen, die rijden die kant opquote:
Het zal nog wel ff duren denk ik..quote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, ben maar bij Tornado Titans in de auto gekropen, die rijden die kant op
Ik weet het, maar mijn geklaarde boter is klaar, dus ben klaar voor vandaagquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mijn geklaarde boter is klaar, dus ben klaar voor vandaag
quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]Zou ik nog ff een filmpie pakken of koffie of bier..
Denk dat het lijntje nog in New Mexico ligt, maar binnen nu en 2 uurtjes wel gaat activeren. Vanzelf komt er een watch gebied aan en dan gaat het losquote:Op maandag 9 april 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Er beginnen zich wel al kleine buien te vormen.
Afwachten dusquote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk dat het lijntje nog in New Mexico ligt, maar binnen nu en 2 uurtjes wel gaat activeren. Vanzelf komt er een watch gebied aan en dan gaat het los
quote:
dat wordt dus weer vroeg slapen vandaagquote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vriend van mij in Oklahoma zei ook al tegen me dat er vandaag kans is op wat tornado's
Voor mij ookquote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
dat wordt dus weer vroeg slapen vandaag
quote:
quote:
I wishquote:Op maandag 9 april 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoezo? jij moet top fit zijn na 1.5 week niks doen
Denk hetquote:Op maandag 9 april 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
voorjaars moeheid nu al toegeslagen
Regen uit een mooie onweersbui vind ik niet erg, maar deze regen is zo vermoeiendquote:Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef Drassss het volgende:
Ben ook kapot :p komt door de regen waarschijnlijk.
Ik zat gelukkig droog, maar het was geen topweer nee.quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen uit een mooie onweersbui vind ik niet erg, maar deze regen is zo vermoeiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Was vandaag voor mij voor het eerst in 1,5 week dat ik weer buiten kwam.quote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zat gelukkig droog, maar het was geen topweer nee.
quote:Op maandag 9 april 2012 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik haat regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen uit een mooie onweersbui vind ik niet erg, maar deze regen is zo vermoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
tot 14.00 niet, daarna weet ik niet, maar denk het nietquote:Op maandag 9 april 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was vandaag voor mij voor het eerst in 1,5 week dat ik weer buiten kwam.
Kokje, het zal, ondanks de wedstrijd, wel niet druk geweest zijn bij je vandaag?
Oei, weer een half dagje gewerktquote:Op maandag 9 april 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
tot 14.00 niet, daarna weet ik niet, maar denk het niet
Dat schijnt een eigenschap te zijn van regen, dat je er nat van wordtquote:Op maandag 9 april 2012 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ben nat door de regen
Dat is voor mij nieuwquote:Op maandag 9 april 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat schijnt een eigenschap te zijn van regen, dat je er nat van wordt
ik ookquote:Op maandag 9 april 2012 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, weer een half dagje gewerkt![]()
Ik hoop op een heel mooi voorjaar, goede zomer, en een lange mooie nazomer voor je
Kan je nagaan hoe leerzaam FOK! kan zijnquote:Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat is voor mij nieuw
quote:Op maandag 9 april 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe leerzaam FOK! kan zijn
Lekker, regen verwacht, kan je de hele dag op de bank blijven hangenquote:Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ookmiss donderdag maar vrij nemen
Kunt beter woensdag pakken, dat schijnt een aardige dag te worden!quote:Op maandag 9 april 2012 21:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ookmiss donderdag maar vrij nemen
kenniequote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kunt beter woensdag pakken, dat schijnt een aardige dag te worden!
dat wil je niet wetenquote:Op maandag 9 april 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Hoe staat het met het project "kokje op pad" ?
quote:Op maandag 9 april 2012 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hopelijk is het morgenvroeg droog
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hopelijk is het morgenvroeg droog
Ow sorry voor vragenquote:
Kut dan kom ik nat op schoolquote:
Wat, morgen alweer weekendquote:
Alsof ik dan droog op mijn werk komquote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kut dan kom ik nat op school
Kokje, wedden voor een kratje Spa/Bier dat ze met de auto gaat morgen?quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsof ik dan droog op mijn werk kom
(tenzij ik met de auto ga natuurlijk)
Geniet er dan maar vanquote:
quote:
is van meerdere factoren afhankelijk. is nml duur parkerenquote:Op maandag 9 april 2012 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kokje, wedden voor een kratje Spa/Bier dat ze met de auto gaat morgen?
Is vooral afhankelijk van de file op de ringquote:Op maandag 9 april 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
is van meerdere factoren afhankelijk. is nml duur parkeren
Nog niet, gaat nog een uurtje of zo duren voor de buien daar zijnquote:
oh, dan blijf ik nog ffquote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog niet, gaat nog een uurtje of zo duren voor de buien daar zijn
heb je mij ook niet zien zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey het is niet zo dat we dan opeens niet meer aanspreekbaar zijn hoor
Nou, echt aanspreekbaar ben ik dan ook niet meer. Anders zou kokje niet plots in het beestjes-draadje opduikenquote:Op maandag 9 april 2012 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hey het is niet zo dat we dan opeens niet meer aanspreekbaar zijn hoor
quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, echt aanspreekbaar ben ik dan ook niet meer. Anders zou kokje niet plots in het beestjes-draadje opduiken
Maar dat is vooral op dagen dat ik er alleen voor staquote:
Jaja, ik ben er nuquote:Op maandag 9 april 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dat is vooral op dagen dat ik er alleen voor sta
quote:
Toch niet van gister he?quote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]watertje graag, heb een beetje pijn in mijn knar
Wie weetquote:
ik ook, er zit sneeuw in de luchtquote:Op maandag 9 april 2012 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]watertje graag, heb een beetje pijn in mijn knar
Ik denk dat broertje nu helemaal niet meer begrijpt waar het over gaatquote:
18+quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat broertje nu helemaal niet meer begrijpt waar het over gaat
Moet ie nog wordenquote:
Kloptquote:
Komt vanzelf, hoef je maar één ding voor te doen, en dat is blijven ademenquote:
twitter:reedtimmerTVN twitterde op maandag 09-04-2012 om 22:00:14Here is the latest satellite image.. TVN is currently outside of Ft Supply, OK watching this area of developing... http://t.co/ySGqeifc reageer retweet
Ben je mij nu aan het teasen of zo ?quote:Op maandag 9 april 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo foto in abo geplaatst
Hij heeft natuurlijk meer data ( ik heb eigenlijk niks nu bij de hand ), maar ik vind het er nog heel lafjes uitzien en wat erg ver in het gebied. Ik zou zeggen dat het meer ZW moet groeien voordat het daar zal zijn!quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]twitter:reedtimmerTVN twitterde op maandag 09-04-2012 om 22:00:14Here is the latest satellite image.. TVN is currently outside of Ft Supply, OK watching this area of developing... http://t.co/ySGqeifc reageer retweet
Wat is jouw mening Drassss
bij mij groeit het meestal in het zuidenquote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk meer data ( ik heb eigenlijk niks nu bij de hand ), maar ik vind het er nog heel lafjes uitzien en wat erg ver in het gebied. Ik zou zeggen dat het meer ZW moet groeien voordat het daar zal zijn!
Foto 69 ?quote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je mij nu aan het teasen of zo ?
Als een paal boven water?quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij mij groeit het meestal in het zuiden
Ja,ik zal het ook maar doenquote:Op maandag 9 april 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je mij nu aan het teasen of zo ?
OK, gekekenquote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja,ik zal het ook maar doen
Kan wel opeens 1 losse cell zijn en dan heb je meteen de cell van de dag te pakken.quote:Op maandag 9 april 2012 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk meer data ( ik heb eigenlijk niks nu bij de hand ), maar ik vind het er nog heel lafjes uitzien en wat erg ver in het gebied. Ik zou zeggen dat het meer ZW moet groeien voordat het daar zal zijn!
Even afwachten maar dusquote:Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan wel opeens 1 losse cell zijn en dan heb je meteen de cell van de dag te pakken.
Moest aan Bohemian Rapsody van Queen denkenquote:
Hm Tornado Titans verwachten hetzelfde van die celquote:Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan wel opeens 1 losse cell zijn en dan heb je meteen de cell van de dag te pakken.
Temperatuur is ook omhoog geschoten, +80F nuquote:Op maandag 9 april 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hm Tornado Titans verwachten hetzelfde van die cel
Ik zie het, was een uur of twee terug +10 graden F lagerquote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Temperatuur is ook omhoog geschoten, +80F nu
quote:
Gaat rap nuquote:Op maandag 9 april 2012 22:31 schreef Drassss het volgende:
Severe thunderstorm warning nu voor een groot gebied. Cell ziet er wel leuk uit daar in het noorden.
quote:
ik dacht dat je mij inmiddels wel kendequote:Op maandag 9 april 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als je wilt slapen, moet je gaan slapen. Je hoeft hier echt niet voor mij te blijven hangen
Van top tot teen.quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij inmiddels wel kende
quote:Op maandag 9 april 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik dacht dat je mij inmiddels wel kende
quote:
quote:
Dan hoop ik toch dat de omstandigheden snel zo worden dat het weer goed gaatquote:
Gaat hem ff niet worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat de omstandigheden snel zo worden dat het weer goed gaat
Gezelligquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:19 schreef jesje1982 het volgende:
Thanks
Ja zo af en toe lurk ik hier mee dus k heb gezien dat het meestal rustig is.
Denk kom eens buurten.
Maar met jou alles goed?
Das goed te horen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gezelligje bent altijd welkom hoor
Ja, met mij gaat het wel redelijk. Ben vandaag voor het eerst in twee weken weer wezen werken (had griep/bronchitus) en dat viel toch wel tegen.
Altijd gezellig!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, ja, sinds een paar dagen is onze gezellige mede zwaai-mongool Mark er ook weer
Mark
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, ja, sinds een paar dagen is onze gezellige mede zwaai-mongool Mark er ook weer
Mark
Ik voel een wave-opkomenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Jesje [ afbeelding ] Mark [ afbeelding ]
quote:
Geen ideequote:
k kijk wel wel op twitterquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg alleen maar American Football
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |