quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef Drassss het volgende:
Potverdikkie, had ik bijna de laatst post.
TT is ook een niveautje van 2 bier en wat tieten inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik was niet eens aan het hunten
Wist ook geen TT
Tieten waar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
TT is ook een niveautje van 2 bier en wat tieten inderdaad.
Handjes boven de dekenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
TT is ook een niveautje van 2 bier en wat tieten inderdaad.
als het maar kan ademenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]fipo
![]()
En ik was niet eens aan het hunten
Wist ook geen TT
Kom op zeg, dat topic weet je heus wel te vindenquote:
quote:
en zo werkt hetquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]pan nu op de aanrecht staan, lepel er nog in deksel half erop. Als het afgekoeld is zet ik hem met magnetronfolie op het balkon.
Morgenochtend dan de roux maken, kan ik morgenmiddag de ballen draaien
Ja ik denk het welquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat topic weet je heus wel te vinden
Ik wist echt even niet meer hoe mijn vader het deed. Die gaarde 's avonds het vlees.quote:
quote:
liet het waarschijlijk staan. Vroeger geen verwarming in keukensquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist echt even niet meer hoe mijn vader het deed. Die gaarde 's avonds het vlees.
ja ik ben best wel grootquote:
Verhip, is waar ook. Hij liet de pan gewoon op het fornuis staan. Kan mij nu herinneren dat bij het ontbijt ik al enthousiast werd omdat we weer bitterballen gingen maken. Na ontbijt ging het vlees eruit en werd de bouillon gezeefdquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
liet het waarschijlijk staan. Vroeger geen verwarming in keukens
Ik ben maar een klein meisjequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja ik ben best wel groot
Wat noem jij klein ?quote:
In lengte < 170cmquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat noem jij klein ?
Ja ik ben groterquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |