Geluid staat hard -> Mensen worden slechthorend -> Ophef over hard geluid -> Geluid zachter -> De slechthorende mensen horen het niet meer -> Klagen > Geluid harder -> [zie stap 1]quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef rioolheffing het volgende:
Als ik dan om me heen kijkt en ik merk dat 80% van de mensen doppen in heeft tegen te harde geluid vraag ik me af waarom het toch altijd zo hard staat..
Harde muziek maakt praten minder makkelijk, wat één van de psychologische pushes is om meer te gaan drinken=meer omzet...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef rioolheffing het volgende:
Als ik dan om me heen kijkt en ik merk dat 80% van de mensen doppen in heeft tegen te harde geluid vraag ik me af waarom het toch altijd zo hard staat..
Téring.quote:
Als je dat vet vind zou je dit kanaal eens moeten checken, zitten ook ERG tracks nummers tussen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Téring.![]()
Alleen is de kwaliteit van 't filmpje fucked volgens mij? Heb 'm niet eens hard staan en op 720p en het geluid kraakt als de mallemoer.
Kende hem ook al, maar weet pas sinds enkele dagen dat hij een YouTube kanaal heeft!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Gezicht het volgende:
Ben overigens net tot de conclusie gekomen dat mijn koptelefoon is opgeblazen zonder dat ik daarvan wist. Van je broers moet je het hebben.
MrSuicideSheep ken ik overigens al. Heeft inderdaad enorm chille tracks ertussen zitten.
Verse track van Biomequote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef AlexanderC het volgende:
OMG, volgende week Biome in LVC Leiden! http://www.djguide.nl/party.p?id=116871
*gaat heen!*
Wilde hem net gaan postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |