Yea! Zin an! Ben erg benieuwd naar oa Skream live.quote:
engels is prima. of misschien moeten we sowieso van wikipedia afstappen en een beschrijving van het dubstepforum.com afplukken (als daar uberhaupt een beschrijving staatquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef mr.flame het volgende:
[..]
De uitleg van dubstep? Die is meen ik gewoon recht van de Nederlandse Wikipedia geplukt.
Ik Vind zelf ook inderdaad niet dat het een goede uitleg is... of in ieder geval dat ie nodig toe is aan updates, maar goed. Iemand zin om de Engelse variant te vertalen?
Edit:
Of vinden jullie dat we gewoon de Engelse wikipedia moeten aanhouden? Neem aan dat de meeste mensen tegenwoordig wel engels kunnen lezen...?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dubstep
Vertel er meer over?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Nest het volgende:
[..]
Wie heeft die beschrijving geschreven?
Het staat vol met muzikale en productietechnische fouten
Daar is wel een 'wat is dubstep' beginners thread opgenomen inderdaad (met heel wat youtube-linkjesquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
engels is prima. of misschien moeten we sowieso van wikipedia afstappen en een beschrijving van het dubstepforum.com afplukken (als daar uberhaupt een beschrijving staat)
En het was HARDquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Yea! Zin an! Ben erg benieuwd naar oa Skream live.
Ik heb wat beelden gezien, ik had nog gratis kunnen gaan, maar ik zat met werk om 8 uur 's ochtends volgende dagquote:
Ik ben trouwens op zoek naar dat eerste nummer. Ik zie het niet in de music credits lijst staan op het einde, of ik kijk gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef AlexanderC het volgende:
Deze docu vind ik ook een goeie aanvulling aan de OP
Het was niet te crowded imo, ik heb me goed vermaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb wat beelden gezien, ik had nog gratis kunnen gaan, maar ik zat met werk om 8 uur 's ochtends volgende dag
Veel lasersWas het niet te crowded?
Jup, veel lasersquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb wat beelden gezien, ik had nog gratis kunnen gaan, maar ik zat met werk om 8 uur 's ochtends volgende dag
Veel lasersWas het niet te crowded?
Was wel lachen maar niet geweldig ofzo. Dubstep op een outdoor-podium blijft toch raar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:38 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Enne... Hoe was Jazzsteppa? Had de posters nog zien hangen![]()
Ah chill, wel vervelend dat ze het geluid echt op elk dubstepfeest echt te hard zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Jup, veel lasersWas helemaal niet druk... Genoeg ruimte om te springen
![]()
Geluid stond wel een beetje te hardMaar achterin was het goed te doen
Geluid kan toch nooit te hard staanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:08 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Jup, veel lasersWas helemaal niet druk... Genoeg ruimte om te springen
![]()
Geluid stond wel een beetje te hardMaar achterin was het goed te doen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ah chill, wel vervelend dat ze het geluid echt op elk dubstepfeest echt te hard zetten
Gelukkig heb ik altijd oordoppen bij me voor het geval dat
Ik heb ook standaard oordopjes mee, aangezien er flinke schade kan worden aangericht als je te lang blootgesteld wordt aan een te hoog volume.quote:
Wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Hoe zit het met de rest? Dragen jullie wel of geen gehoorbescherming tijdens optredens/uitgaan/feesten enz.?
Klopt. Ik begrijp wat je bedoelt. Vooral op festivals heb je nog wel eens dat er erg schelle tonen tussen zitten. Weet niet precies waaraan dat ligt, maar aangezien dubstep van origine toch meer op de lagere regionen is gericht heb ik nooit ervaringen gehad met 'harde schelle' tonen enz.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:38 schreef rioolheffing het volgende:
Soms. Meestal voel ik eerst aan of de muziek te hard of te schel is. Soms voelt harde muziek toch "schoon" aan voor de oren (niet schadelijk), bij een goede geluidsinstallatie . Ik weet niet of dat logisch klinkt en of dat echt zo is dan:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |