quote:
Die gozer links danquote:Op maandag 9 april 2012 20:50 schreef 2Happy4U het volgende:
die gozer rechtsvooraan in dat vestjede fuck doet hij nou weer?
Ik zie niets speciaals?quote:
echte gangsters datquote:
kijk nou waar die fucking wc rol zitquote:
Dohquote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kijk nou waar die fucking wc rol zit
Wat is dat op 6.48.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
mensen_die_van_tong80_topics_houden.gif
wc rol in/ naast bad?quote:
t is een soort mini andre hazes he?quote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
mensen_die_van_tong80_topics_houden.gif
Verkapte zie mij een crappy gameboy hebben postquote:Op maandag 9 april 2012 22:00 schreef marcotm het volgende:
[..]
t is een soort mini andre hazes he?
ik zou gaan gamen op mn vita, wat doe ik hier nou weer.. waar heb ik dat ding eigelijk voor gekocht?
Er valt weinig te begrijpen.quote:
Nooit Blackadder gekeken? Of grapjes over Britten gehoord? Diezelfde post kon ook hier staan..quote:
Klopt dus voor geen meter. Ik probeerde het niet namelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt dat percentage ook best aardig. Ik probeerde het in ieder geval wel![]()
Die zou ik zo snel bezwangeren ni normal manquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij klopt dat percentage ook best aardig. Ik probeerde het in ieder geval wel![]()
Wat hebben die britten toch met hun ingespeeld gelach al die tijd.quote:
ik denk dat t op hetero's sloeg en niet alle mannen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Klopt dus voor geen meter. Ik probeerde het niet namelijk
De Trektochtquote:
quote:
Ik schrok wel een beetje. Normaal is mijn muis zwart en nu zag ik ineens een witte muis. Dus ik proberen te bewegen maar gelukkig is er niets mis met mijn muis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
ik ook, terwijl de muiscursor op mijn mac zwart isquote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schreef vroeger toen ik een jaar of 13 was ook van dat soort brieven naar de Tina en dat soort kutbladenquote:
LOLWUT.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger toen ik een jaar of 13 was ook van dat soort brieven naar de Tina en dat soort kutbladenWerden bijna allemaal gepubliceerd.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 01:16 schreef badtripbob het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit manquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef marcotm het volgende:
[..]
Wat hebben die britten toch met hun ingespeeld gelach al die tijd.
Ja zo kan ik t ook, Kijk maar.
Van dit soort 4chan kutzooi snap ik dus nooit iets.quote:
Ik begrijp er ook helemaal niks van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Van dit soort 4chan kutzooi snap ik dus nooit iets.
Rollercoaster tycoon, die achtbaan gaat eeuwig door....quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waar doe ik stoer dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef datisstom het volgende:
[..]
Verkapte kijkmijeensstoerop4chanzitten-post.
Engels is te moeilijk voor jou?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
welke film of serie is dat?quote:
Game of Thrones.quote:
Is dat niet holocauster tycoon?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:11 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Rollercoaster tycoon, die achtbaan gaat eeuwig door....![]()
quote:
Ik ben echt blij voor hem dat hij mainstream is geworden. Good for him.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:03 schreef kilozout het volgende:
[..]
Uberhaxornova.![]()
![]()
Heb je die Happy Wheels shit van hem gezien?
Dit moet gewoon nep zijn! Tochquote:
SPOILER: Voor de liefhebbersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Hij eet gewoon een blok margarinequote:Op maandag 9 april 2012 13:09 schreef marcotm het volgende:
Krijg ik net op film en tv te horen dat mijn film, die op tv is geweest ( een deel) niets met film en tv te maken heeft.
Nou jaaa. en of ik lekker hier wilde gaan zitten.
EUROSHOPPER DA MOVIE ADDENDUM
Have fun..
Generatiekloof misschien? Ik kan niet zeggen of ik wist wat Titanic was voordat de eerste film uitkwam. Daarnaast stelt die gebeurtenis historisch gezien ook niet echt veel voor ofzoquote:
Die is werkelijk geniaal!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sh_to_add_drama.html
fucking geniaal![]()
![]()
![]()
![]()
Haha +1quote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Glesse het volgende:
[..]
en dat mijsje met die rossige haare.... Glesse's verlieft
Hij deed mee aan een hardloop wedstrijd en voor zo'n wedstrijd staat hij er wel erg fotogeniek opquote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef P8 het volgende:
[..]
Waar is die kerel nou van. Nieuwe meme oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |