Alleen baantjes tijdens studie.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Nightanimal het volgende:
dus heb je hiervoor nog geen 2 jaar gewerkt?
Want werk zoeken kost tijd (en geld) dus heb ik in de tussentijd wat nodig.quote:
Gebrek aan creativiteit dus. Overgekwalificeerd is een drogreden. Maar blijkbaar wil je zelf ook niet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:44 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Want werk zoeken kost tijd (en geld) dus heb ik in de tussentijd wat nodig.
En nee de banen liggen niet voor het oprapen. Ik heb hts techniek gedaan en word bij uitzendbureaus overal overgekwalificeerd voor de meest simpele banen
Zit wel wat in, werkgevers/uitzendbureaus vrezen, dat als je reageert op een baan die er vaak wel zijn(zoals magazijnwerk, callcenter etc) Je dan gaat vervelen en minder productief zal zijn. Wat ze dus liever vermijden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gebrek aan creativiteit dus. Overgekwalificeerd is een drogreden. Maar blijkbaar wil je zelf ook niet.
Niet iedereen solliciteert voor vakkenvullerquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:48 schreef Fopje het volgende:
Waarom is werk geen optie? Je bent gewoon een luie mongool. Als je wilt lukt het best. Heb deze week en vorige week ook 5 gesprekken gehad waarvan ik bij 1 zo kan komen werken. Banen liggen niet voor het oprapen me reet.
Mee eens na 23 jaar zelf ontslag genomen en werkelijk een orkaan aan sollicitaties er uit gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:48 schreef Fopje het volgende:
Waarom is werk geen optie? Je bent gewoon een luie mongool. Als je wilt lukt het best. Heb deze week en vorige week ook 5 gesprekken gehad waarvan ik bij 1 zo kan komen werken. Banen liggen niet voor het oprapen me reet.
Ik ook niet, maar er is genoeg te vinden. Al is het misschien niet wat je precies zoekt. Het is beter dan gebruik maken van een geldpotjequote:Op zaterdag 7 april 2012 16:50 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Niet iedereen solliciteert voor vakkenvullerDaar ben ik inmiddels al te oud voor.
De meest simpele banen krijg ik niet want ze weten dat ik over een paar weken wegga als ik wat anders vind.
De hogere banen word ik afgewezen wegens ervaringsgebrek. Zelfs voor stages vragen ze ervaring, dafuq
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |