Bewijst toch maar weer dat dit kabinet zo gek nog niet is.quote:
Volgende keer even zoete woorden fluisteren in mijn oor.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ik liep daar in de buurt stage.
Eigenwaarde halen uit zoiets futiels als een fulltime baan hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:03 schreef ZodiaX het volgende:
Allemaal studentjes hier en werklozen die liever de hele dag niets doen ipv werken.
Jij zit wel op het Mondriaan dus? Altijd als ik de tram uitstap zie ik daar behoorlijk veel lekkere smatjes lopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgende keer even zoete woorden fluisteren in mijn oor.
Nee, ik woon in de buurt. Tja, mbo-school eh.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij zit wel op het Mondriaan dus? Altijd als ik de tram uitstap zie ik daar behoorlijk veel lekkere smatjes lopen.
Heb je zo'n bijzonder kapsel dat je zoveel moet feunenföhnen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:02 schreef amenth het volgende:
snap je ik werk van 7 tot half 4 of 4 uur meestal en slaap maar 3 uur per nacht dus feun ik nog steeds meer dan al die sjonnies in de pauzes dikke assie roken
Volgens mij ben JIJ hier die gene die vreet van MIJN belastinggeld.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
Ik werk van 9 tot 5, maar ik ga s'avonds altijd nog bieren, weekenden hard uit en vakanties geniet ik met volle teugen van. Ik verdien 4k+ per maand, heb een seksverslaafde vriendin, heb 2 auto's en alsnog hou ik soms een stukje tijd voor mezelf over. En ik ben de 23 nog niet gepasseerd. Heb hiervoor 4 jaar bij Defensie gewerkt, dus ik weet ook hoe het is om geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.
En je punt is TS? Wat is er beter aan jouw dan aan mij? Enigste verschil is dat ik mijn eigen centen verdien, jij krijgt je centen van mensen zoals mij.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:56 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Ik zie niet hoe je last kan hebben van mensen met een 9 tot 5 leven. Let alsjeblieft ff op jezelf voor dat je andere afkraakt triest figuur...
quote:
Sukkel, die regel is ingevoerd door de linke Aboutaleb, je weet die kutmarokkaan die burgermeester isquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bewijst toch maar weer dat dit kabinet zo gek nog niet is.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:51 schreef DrDentz het volgende:
Die mensen zijn nodig om de wereld draaiende te houden, laat ze werken.
Denk je nu niet een beetje simplistisch? Succes is wel degelijk een keus. Daarbij maakt het niet uit of je het vmbo verlaten hebt of een bul haalt.quote:Op zondag 8 april 2012 17:07 schreef Frith het volgende:
Het erge is dat je als laaggeschoolde geen andere optie hebt dan een baan waarin geen carrièreontwikkeling mogelijk is. Als je vandaag gaat werken als winkelmedewerker, ben je dat over tien jaar nog steeds. Hoogstens kun je wat omhoog gaan naar een 'leidinggevende', maar dat is het dan wel.
9-5 is over het algemeen geeneens een keuze, wil ik maar zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |