Dit dus. Waarom zou je dat willen man manquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Het giftigste is het slag mensen dat zo'n bestaan ook daadwerkelijk als iets begeerlijks ziet en niet alles eraan doet om eruit te ontsnappen
Ze hebben ooit onderzocht wie het meeste stress ervoer: mensen met een 9-to-5 job of zelfstandigen zonder vaste werktijden, die enkel in opdracht werkten en voor de rest hun eigen uren bepaalden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Het giftigste is het slag mensen dat zo'n bestaan ook daadwerkelijk als iets begeerlijks ziet en niet alles eraan doet om eruit te ontsnappen
Een betere grammatica is misschien het enige verschil.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
Ik werk van 9 tot 5, maar ik ga s'avonds altijd nog bieren, weekenden hard uit en vakanties geniet ik met volle teugen van. Ik verdien 4k+ per maand, heb een seksverslaafde vriendin, heb 2 auto's en alsnog hou ik soms een stukje tijd voor mezelf over. En ik ben de 23 nog niet gepasseerd. Heb hiervoor 4 jaar bij Defensie gewerkt, dus ik weet ook hoe het is om geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.
En je punt is TS? Wat is er beter aan jouw dan aan mij? Enigste verschil is dat ik mijn eigen centen verdien, jij krijgt je centen van mensen zoals mij.
En dan proberen voor een tientje te eten faalhaasquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
Ik werk van 9 tot 5, maar ik ga s'avonds altijd nog bieren, weekenden hard uit en vakanties geniet ik met volle teugen van. Ik verdien 4k+ per maand, heb een seksverslaafde vriendin, heb 2 auto's en alsnog hou ik soms een stukje tijd voor mezelf over. En ik ben de 23 nog niet gepasseerd. Heb hiervoor 4 jaar bij Defensie gewerkt, dus ik weet ook hoe het is om geen 9 tot 5 mentaliteit te hebben.
En je punt is TS? Wat is er beter aan jouw dan aan mij? Enigste verschil is dat ik mijn eigen centen verdien, jij krijgt je centen van mensen zoals mij.
De klacht gaat over mensen die van 9 tot 5 'leven'. Blijkbaar doe jij dit niet, dus waarom je zo uit je dak gaat is mij onduidelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:48 schreef Chef_M het volgende:
Klopt. Dus?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:03 schreef ZodiaX het volgende:
Allemaal studentjes hier en werklozen die liever de hele dag niets doen ipv werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |