abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juli 2002 @ 14:03:30 #51
32991 Crildor
Burn baby burn!
pi_5202049
het is gewoon allemaal magnetisme
sommige lichaamsdelen hebben gewoon een magnetische werking op de ogen...
I said no to drugs, but they didn't listen
pi_5202104
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 14:03 schreef Crildor het volgende:
het is gewoon allemaal magnetisme
sommige lichaamsdelen hebben gewoon een magnetische werking op de ogen...
Maar hoe mooi het lichaam van een vrouw ook mag zijn, ik kijk altijd eerst naar haar gezicht. Daarna gaat het meestal wel verdomde snel naar beneden, ok .
pi_5202110
Kijken doet iedereen, ik ook. Niks mis mee, tenzij je echt uitbundig gaat lopen staren oid.

"You can watch, but you can NOT touch!" zeg ik altijd

dinsdag 30 juli 2002 @ 14:13:13 #54
24709 Tjippie
Don't dream it. Be it.
pi_5202166
Niet alleen tijdens de zomer kijk ik hier naar. Een vriendin van me heeft vaak ook een knoopje teveel open en een rok die opkruipt als ze zit. Op mijn verjaardag zat ik een keer tegenover haar; als ze zat keek ik naar haar mooie kanten slipje en als ze iets te knagen van de tafel pakte had ik een mooi uitzicht op haar kwart cup beha. Mijn vriendin had wel door wat er aan de hand was, maar vond het geen probleem dat ik keek, wist wat haar die nacht nog te wachten zou staan
Ehhh....
  dinsdag 30 juli 2002 @ 14:13:19 #55
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5202167
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:36 schreef DannyXp1600 het volgende:
Als m'n vriendin erbij is kijk ik gewoon niet (niet opvallend dan).
Als ze er niet bij is dan roepen wij vaak. Bijvoorbeeld "Joooeeehooeeee!" en dingen als "Jaaa Lekkerrrrrrr!"

manman, best jammer dit.....beetje de bink uithangen als je girl er niet bij is. Als je echt zo'n stoere vent bent doe je dat ook als je girl erbij is...mijn girl weet het, kijkt zelf ook........

dinsdag 30 juli 2002 @ 14:16:58 #56
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5202206
ja laat die meiden in hun respect en ga niet als een krolse kat loopen scheeuwen.

wel leuk, maar ik zou t nooit doen

zie je een mooie meid stap erop af en zeg
"how you doin'?"
joey van Friends© voor de tv analfabeten

nah kijken is heerlijk hoe meer je ziet hoe beter.

ik stel voor naar een naaktstrant te gaan.. maar daar zie je onvrijwillig ook lillikke mensjes naaksch

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  dinsdag 30 juli 2002 @ 19:22:42 #57
30252 Soempie
Procreating
pi_5206004
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 16:31 schreef D-Devil het volgende:

[..]

www.cameltoe.org voor de verklaring mensen

Dankje

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 30 juli 2002 @ 19:25:35 #58
30252 Soempie
Procreating
pi_5206036
Ik kijk zelf niet trouwens

ik zal wel weer raar zijn

heb gewoon genoeg aan m'n eigen vriend

(tuurlijk, ik kijk wel naar jongens, maar meer tja eh niet op zo'n manier...)

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 30 juli 2002 @ 19:45:40 #59
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_5206246
Vaak word ik overvallen door gevoelens van schaamte en schuld als ik op die manier naar meisjes kijk. Immers, ik mag alleen maar gewone vrienden zijn met ze, meer mag ik niet willen (is uit ervaring gebleken). Dus ik val ze alleen maar lastig als ik kijk. Was het maar weer winter...
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 31 juli 2002 @ 09:34:29 #60
1687 poep
praat geen poep
pi_5211862
gister ging ik een vriendin van me ophalen, ik had alleen een topje en een hele korte broek aan. Roepen er een paar kerels heel hard: TIETUH...
Moest er wel om lachen! ik zit er niet mee, ik kijk ook graag naar de lekkere kontjes van de heren!
houdt van spannend...
pi_5211952
Ik kijk altijd samen met mijn vriend. Dan heb je ook niet die jaloerse acties. Behalve als ik hem iets zit te vertellen en hij kijkt echt uitgebreid naar de meid aan het tafeltje naast ons. Dan krijgt hij ook wel even een por. Maar wat is er nou leuker in de zomer dan kijken naar mooie mensen. Ik vind het zelf ook leuk als een jongen naar me kijkt, geeft een goed gevoel. Ze moeten idd niet gaan schreeuwen of psssst roepen, daar heb ik een hekel aan. Maar voor de rest...... mijn vriend en ik 'checken' altijd samen de meiden die voorbij lopen En ik check dan ook nog de jongens. Ik heb het er maar druk mee
I don't mind what people say. No I won't look back for another day. Gonna shed my skin and walk away.... walk away... walk away...
  woensdag 31 juli 2002 @ 12:14:17 #62
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5213776
mijn vriendin sjekt da guy's , i check da chickz
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  woensdag 31 juli 2002 @ 12:20:56 #63
11027 Revian
Klein maar fijn!
pi_5213879
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 16:28 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- kijkt ook altijd hoor

dat dit soms resulteerd in een *PATS* van mijn girl neem ik voor lief

Kijk, en daarom heb ik een bisexuele vriendin.... * Revian kijkt lekker samen
Ignorance is bliss... damn why am I learning stuff??
  woensdag 31 juli 2002 @ 12:22:03 #64
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5213896
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 12:20 schreef Revian het volgende:

[..]

Kijk, en daarom heb ik een bisexuele vriendin.... * Revian kijkt lekker samen

ach, m'n girl zat maandag in de auto te zwaaien naar guy op mountainbike........ze begint het dus te leren

woensdag 31 juli 2002 @ 12:25:28 #65
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_5213943
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 16:19 schreef Stormvogel het volgende:
Je zit op een terrasje en kan onder een rok kijken, je loopt op straat, een blouse is opengeknoopt en ziet een stukje borst en misschien wel een tepel. Je moet er gewoon naar kijken, of je wilt of niet. Stiekum, niet te opvallend.

Wat mij betreft is dat natuurlijk hardstikke gezond.

Wat vind jij? En voel jij je als vrouw bekeken of zie je het als compliment? En als vrouw, let jij ook op bepaalde lichaamsdelen van mannen (of vrouwen?)

Het IS gezond!

Bewijs:

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  woensdag 31 juli 2002 @ 12:28:40 #66
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5213987
Cameltoe *LOL*

...nooit van gehoord, weer wat geleerd, thanks!

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_5213994
Ik vind het wel gezond, maar...!

Waar ik me aan ergerr zijn wat oudere mensen (ws opgegroeid in de calvinistische 50-er en being 60-er jaren), die zichtbaar enthousiast worden bij het zien van....

Zo was ik zaterdag op 't zomercarnaval en op één van de wagens stonden dames in Braziliaanse carnavalsoutfit (need I say more?). Nu waren dat zeker fraaie meiden om te zien hoor, ik heb me zeker niet verveeld.
Enkelen om mij heen gingen zeer fanatiek hun kennissen aanstoten en wijzen, met zo'n blik van 'ik kan vanavond niet meer slapen'.

Volgens mij ben je dan veel te kort gekomen de laatste jaren.

To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
pi_5214053
Terzijde:

Brad ik vind je opmerking Bullshit, mensen vragen informatie en krijgen deze in een volledige en overdadige vorm. Die toch nog gerelateerd is aan het onderwerp en daarnaast ook nog eens rekening met de policy gehouden word. Overdrijven is ook een vak hoor.

Ontopic: Iedereen kijkt, en iedereen wil bekeken worden.

woensdag 31 juli 2002 @ 12:37:58 #69
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5214118
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 12:28 schreef DrPurno het volgende:
Cameltoe *LOL*

...nooit van gehoord, weer wat geleerd, thanks!

Hoewel...bedankt???...erm....

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  woensdag 31 juli 2002 @ 12:49:05 #70
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5214257
Ik vind het heel normaal om naar mooie mensen om je heen te kijken, zowel voor mannen als voor vrouwen. Wat ik wel vervelend is als iemand bijna zijn nek verrekt om naar een lekker wijf te kijken. Ik ga ook niet heel uitgebreid naar een ander kijken ls mijn partner er bij is, dat verwacht ik van de ander ook. Als je met je vrienden bent stappen kun je dat toch nog genoeg doen, zonder dat de ander er mee geconfronteerd wordt?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')