quote:Maar hoe mooi het lichaam van een vrouw ook mag zijn, ik kijk altijd eerst naar haar gezicht. Daarna gaat het meestal wel verdomde snel naar beneden, ok
Op dinsdag 30 juli 2002 14:03 schreef Crildor het volgende:
het is gewoon allemaal magnetisme
sommige lichaamsdelen hebben gewoon een magnetische werking op de ogen...
"You can watch, but you can NOT touch!" zeg ik altijd
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 17:36 schreef DannyXp1600 het volgende:
Als m'n vriendin erbij is kijk ik gewoon niet (niet opvallend dan).
Als ze er niet bij is dan roepen wij vaak. Bijvoorbeeld "Joooeeehooeeee!" en dingen als "Jaaa Lekkerrrrrrr!"
manman, best jammer dit.....beetje de bink uithangen als je girl er niet bij is. Als je echt zo'n stoere vent bent doe je dat ook als je girl erbij is...mijn girl weet het, kijkt zelf ook........
wel leuk, maar ik zou t nooit doen
zie je een mooie meid stap erop af en zeg
"how you doin'?"
joey van Friends© voor de tv analfabeten
nah kijken is heerlijk hoe meer je ziet hoe beter.
ik stel voor naar een naaktstrant te gaan.. maar daar zie je onvrijwillig ook lillikke mensjes naaksch
quote:Dankje
Op vrijdag 26 juli 2002 16:31 schreef D-Devil het volgende:[..]
www.cameltoe.org
voor de verklaring mensen
ik zal wel weer raar zijn
heb gewoon genoeg aan m'n eigen vriend
(tuurlijk, ik kijk wel naar jongens, maar meer tja eh niet op zo'n manier...)
quote:Kijk, en daarom heb ik een bisexuele vriendin.... * Revian kijkt lekker samen
Op vrijdag 26 juli 2002 16:28 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- kijkt ook altijd hoordat dit soms resulteerd in een *PATS* van mijn girl neem ik voor lief
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 12:20 schreef Revian het volgende:[..]
Kijk, en daarom heb ik een bisexuele vriendin.... * Revian kijkt lekker samen
ach, m'n girl zat maandag in de auto te zwaaien naar guy op mountainbike........ze begint het dus te leren
quote:Het IS gezond!
Op vrijdag 26 juli 2002 16:19 schreef Stormvogel het volgende:
Je zit op een terrasje en kan onder een rok kijken, je loopt op straat, een blouse is opengeknoopt en ziet een stukje borst en misschien wel een tepel. Je moet er gewoon naar kijken, of je wilt of niet. Stiekum, niet te opvallend.Wat mij betreft is dat natuurlijk hardstikke gezond.
Wat vind jij? En voel jij je als vrouw bekeken of zie je het als compliment? En als vrouw, let jij ook op bepaalde lichaamsdelen van mannen (of vrouwen?)
Bewijs:
...nooit van gehoord, weer wat geleerd, thanks!
Waar ik me aan ergerr zijn wat oudere mensen (ws opgegroeid in de calvinistische 50-er en being 60-er jaren), die zichtbaar enthousiast worden bij het zien van....
Zo was ik zaterdag op 't zomercarnaval en op één van de wagens stonden dames in Braziliaanse carnavalsoutfit (need I say more?). Nu waren dat zeker fraaie meiden om te zien hoor, ik heb me zeker niet verveeld.
Enkelen om mij heen gingen zeer fanatiek hun kennissen aanstoten en wijzen, met zo'n blik van 'ik kan vanavond niet meer slapen'.
Volgens mij ben je dan veel te kort gekomen de laatste jaren.
Brad ik vind je opmerking Bullshit, mensen vragen informatie en krijgen deze in een volledige en overdadige vorm. Die toch nog gerelateerd is aan het onderwerp en daarnaast ook nog eens rekening met de policy gehouden word. Overdrijven is ook een vak hoor.
Ontopic: Iedereen kijkt, en iedereen wil bekeken worden.
quote:Hoewel...bedankt???...erm....
Op woensdag 31 juli 2002 12:28 schreef DrPurno het volgende:
Cameltoe *LOL*...nooit van gehoord, weer wat geleerd, thanks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |