abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:02:39 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5283900
Berney wat geweldig!!! Ik kan me goed voorstellen dat je dan staat te juichen hoor, wat ontzettend goed van Anouk.

Catoot!!! Sjoe roel woeman!! Geweldig gezellig dat je meegaat! Kleintje ook al, neem je je as. echtgenoot ook mee? Die heb ik al heeeeel lang niet meer gezien.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5283947
Mijn vriend heeft dan een -aaaah-het-is-zo-lang-geleden- ga-nou-meehee-zeilweekeinde gepland!! Maaaaaarrrrr: het kan natuurlijk een beetje teveel waaien ...ik hou effe die datum in de gaten want ikke wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag komen!!!

Anoukie, grote poeperd!! GOED GEDAAAAAAN!! Was het op de grote wc, of in het potje? Weet ik nu al niet meer, tante Toot wordt oud!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:13:53 #178
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5284004
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:39 schreef berney het volgende:
Joehei m'n meisie wordt zo groot.
Ze heeft op de wc gepoept!!!
Joh ik héb me toch staan gillen en dansen en haar de hemel in zitten prijzen.
Nog geen 5 min later wilde ze er weer op nu plassen.
Wow!!
Zo hee, wat een "pome meid", zoals ik zelf vroeger altijd zei Goed zeg! Hier ben ik al blij als Christan een keer ja zegt als ik vraag of hij een vieze broek heeft Dat gebeurt overigens wel steeds vaker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5284316
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:07 schreef Catootje het volgende:
Mijn vriend heeft dan een -aaaah-het-is-zo-lang-geleden- ga-nou-meehee-zeilweekeinde gepland!! Maaaaaarrrrr: het kan natuurlijk een beetje teveel waaien ...ik hou effe die datum in de gaten want ikke wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag komen!!!
Bij deze is besloten dat het dan te hard waait!

En wat zegt je vriend als jij zegt dat het dierentuinuitje een -aah-dit-is-nog-nooit-gebeurd-en-is-zo-uniek-en-komt-misschien-ook-nooit-weer-terug-evenement is??

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 augustus 2002 @ 20:58:08 #180
13151 crew  Rewimo
pi_5284350
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:54 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

-en-komt-misschien-ook-nooit-weer-terug-evenement is??

Daar ben ik het dus niet mee eens

Maar met de rest wel

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5284405
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus niet mee eens

Maar met de rest wel

Jawel.. dit komt nooit meer terug.
Want bij de volgende meet zijn ze al zoveel groter en wijzer!
(jaha.. je moet er toch een positieve en goed onderbouwde smoes van maken)

Ik ben aanwezig!!!!!
Of Zuurtje meekomt weet ie nog niet. Hij weet nog niet of ie zin heeft in poepluiers zoals ie het zelf zei

(op die dag is het trouwens al een jaar geleden dat ie me ten huwelijk vroeg!)

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 augustus 2002 @ 21:11:07 #182
13151 crew  Rewimo
pi_5284471
Ik beloof Zuurtje dat ik Christans luiers zelf zal verschonen. Dat moet hem toch overtuigen
pi_5284515
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:03 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Jawel.. dit komt nooit meer terug.
Want bij de volgende meet zijn ze al zoveel groter en wijzer!
(jaha.. je moet er toch een positieve en goed onderbouwde smoes van maken)

Zo had ik het eigenlijk ook bedoeld hoor Rewimo! Niet zo van ik-weet-nou-al-dat-het-eens-maar-nooit-weer-is, maar meer dit-is-zo-uniek-en-zeilen-kun-je-toch-elk-(?)-weekend-waarom-dan-per-se-dit-weekend.

tjee dat typt wel vervelend zeg!

quote:
Ik ben aanwezig!!!!!
gezellie!
  Jubileum moderator dinsdag 6 augustus 2002 @ 21:31:53 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5284649
Mag ik maar weer eens van de gelegenheid gebruik maken om nog iets te vragen??
Ik ben toen zo enorm geholpen met mijn speelgoedvraag dat ik er nog 1tje heb.
Om het taalgevoel bij Eva te stimuleren EN omdat ik het zo verschrikkelijk leuk vind, wil ik graag 's avonds voorlezen uit een leuk boekje met mooie plaatjes.
Mijn creativiteit laat wat te wensen over dus bij haar Nijntje boekjes ben ik altijd zo klaar "Kijk stoel, kijk kippie, kijk nog een nijntje".
Weet iemand leuke (voorlees)plaatjesboekjes speciaal voor deze leeftijd???

Alvast bedankt weer!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5285415
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:31 schreef Lois het volgende:
Weet iemand leuke (voorlees)plaatjesboekjes speciaal voor deze leeftijd???

Alvast bedankt weer!

Misschien kikker van Max Veldhuis. (?)
Ik weet niet of Noddy al wat is, maar de kleinsten op de camping vonden dat wel leuk (van Enid Blyton).
En Dikkie Dik? Bij Sesamstraat luisteren er ook altijd kleine kindjes.
Of Dribbel.
Carry Slee heeft ook wat leuke boeken voor kleine kinderen.

Succes met zoeken.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 augustus 2002 @ 08:47:31 #186
13151 crew  Rewimo
pi_5288542
Het allermooiste voorleesboek is Welterusten Kleine Beer!

Er is ook een boek met alle vier de verhalen van Kleine Beer: De Verhalen van Kleine Beer - Martin Waddell

Christan is er dol op! Ik lees er elke avond uit voor, hij vraagt er zelf om: Beer, Beer! als ik hem in bed leg. En voorheen had hij nauwelijks belangstelling voor voorlezen. Meestal trok hij het boekje uit mijn handen

pi_5288594
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:16 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Zo had ik het eigenlijk ook bedoeld hoor Rewimo! Niet zo van ik-weet-nou-al-dat-het-eens-maar-nooit-weer-is, maar meer dit-is-zo-uniek-en-zeilen-kun-je-toch-elk-(?)-weekend-waarom-dan-per-se-dit-weekend.

tjee dat typt wel vervelend zeg!
[..]

gezellie!

Jaaa, rottig hee...Oe Kleintje komt ook al...*blaast heel veel lucht rond* Volgens mij waait het te hard !! (ik zal dus nog es overleggen met de man in kwestie)
DANYEL EN THIJS
pi_5288621
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 09:02 schreef Catootje het volgende:

[..]

Jaaa, rottig hee...Oe Kleintje komt ook al...*blaast heel veel lucht rond* Volgens mij waait het te hard !! (ik zal dus nog es overleggen met de man in kwestie)

Ik wou net zeggen... hoe lang blijf je mij nog ontlopen
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2002 @ 10:08:30 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_5288894
Na lang overleg hebben we besloten ook maar niet te komen

Nee hoor, ik zou heel graag mee willen , maar hoop tegen die tijd toch liever al thuis te zijn met een klein schreeuwertje er bij. en daarbij, ik ben die dag jarig, hmmz dat zou wel een hele goeie reden zijn om onder de visite uit te komen

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 augustus 2002 @ 11:15:32 #190
13151 crew  Rewimo
pi_5289380
Moussy, wel erg zwakke smoes om niet te komen hoor. Een baby en een verjaardag, poe...

De volgende keer zijn jullie erbij hoor

pi_5291356
O het word echt gezellig druk in de dierentuin. We kunnen wel groepskorting krijgen denk ik
Ben zo benieuwd naar iedereen en dan voral naar de ukkepukkies.
Inmiddels hebben we weer een nieuwe kinderstoel. (die dure meegroeistoel die we hadden was een ***ding,ging heel snel kapot) We hebben nu een chicco die ook achterover en naar beneden kan enzo. Zal aan ome doppie een foto sturen en vragen of die hem wil plaatsen. Bo vind hem heerlijk en ik ook. Die meegroei kan ze later als ze wat groter is en het blad van die meegroei eraf kan weer gebruiken. Want dat blad was dus een onding en dat ding wat tussen haar benen moet was ook al kapot en dat heeft ze als ze groter is niet meer nodig. Pffff wat een verhaal zeg over een stoel
Ik word gek van het weer, is het ineens weer zo warm en benauwd, bah.
En zwangere, bijna bevallers hoe is het met jullie. Als de weeen of iets wat er ook maar op lijkt, wel even melden he dan kunnen we meepuffen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel woensdag 7 augustus 2002 @ 17:52:36 #192
2628 Karin
pi_5294741
Dice en 100%Tukker van harte gefeliciteerd!

Er klopt nog een hartje in mijn buik
Vanmorgen bij de verloskundige geweest dus, en we hebben het hartje kunnen horen. Ze moest eventjes zoeken maar dan heb je ook wel wat
Voor de rest heel veel vragen over ziektes in familie enzo en ik kreeg formulieren mee voor bloedprikken en een echo (JOEPIE!!!!). De echo is maandag. Kunnen we kijken of er nog meer dan alleen een hartje in mijn buik zit

pi_5294766
O mooi is dat he Karin als je voor het eerst het hartje hoort. Ik vond dat ook zo bijzonder. En maandag een echo. Ook zo leuk. Het is allemaal zo leuk he
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2002 @ 19:25:13 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_5295561
Vrijdag gaan we naar het VU voor een echo ivm het vruchtwater , een hartfilmpje en om mij te controleren hoe mn inwendige gestel er voor staat. Verder hebben we voor voorlopig afscheid genomen van de vaste gyn wat we van 2 kanten erg jammer vonden. Toosie werd zelfs uitgenodigd om bij hem te komen logeren als wij in het VU zaten Hij zag het al helemaal voor zich, Samen varen en vliegen (dat staat zo wie zo al vast dat ze dat gaan doen) en lekker eten en dan niet gewoon eten, neeheej alleen maar ijsjes. Nou... Toos zag dat dus niet zo erg zitten... Maar ik had al wel gezegd dat als ze ja had gezegd dat we dan een probleem hadden, nee hoor zegt ie, dan komt ze toch gewoon Mafkees Het was dat ie zn geld in zn kastje had liggen, anders had hij de volgende patient laten zitten om met toos een ijsje te gaan halen, maar zn vrouw kwam al aanwapperen voor iets , dus die ging ff met dr een ijsje halen, had ie beloofd Kind blij, gyn blij en volgende patient blij.

We hebben dus een gezellig ouwehoer praatje gehad en ik ben dus nu overgedragen naar het VU.

Oh ja, als die kleine zich niet uitzichzelf aanmeldt hoef ik niet te wachten tot het spontaan komt, want dat was bezopen , dat zijn de woorden van de gyn, maar wij dachten er ook al zo over. Dus dat is geregeld. De gyn in het VU gaat beslissen of het een ks wordt of anders, maar das nog ff afwachten, ik ga dus wel proberen of ik die ks er door krijg ......

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_5296387
Spannend Moussy! Wel een lieve gyn zeg...

Oe Oe Oe...(Karin) OE! een hartje, het zit er dus echt, je hebt geen last van vocht vasthouden !!! Van harte en geniet maar!

DANYEL EN THIJS
pi_5296596
Zeker erg spannend Moussy. Kan me heel goed voorstellen dat je je zoveel veiliger voelt bij een keizersnee.

Met mij gaat alles prima. Ben alleen heel erg moe
en heb weinig energie om iets te ondernemen (dus dat doen we dan ook maar niet zoveel )
Vanochtend op controle geweest bij de VK. Helemaal niks aan te merken. Voor mijn eigen gevoel is die kleine wel wat groot voor mijn lijf maar hij zei er niks over dus het zal wel goed zijn.........
En vanaf vandaag ben ik 37 weken dusse, laat maar komen die handel!

woensdag 7 augustus 2002 @ 20:56:42 #197
8885 moralia
Grip op je zak
pi_5296796
37 Weken alweer Sweej, maar laat nog maar mooi even zitten hoor, hij/zij hoeft er echt nog niet uit en geniet gewoon nog van je zwangerschap. Ik denk er zelf nog met veel plezier aan terug. Karin, fijn dat je het hartje gehoord hebt, dat is toch altijd een soort van opluchting ook al weet je wel dat het goed zit.

Zelf heb ik er net weer een rondje honderd keer "slaap-kindje-slaap opzitten met bijbehorende lamme arm , maar de moeite is weer beloond, Zoë slaapt als een roosje.

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  † In Memoriam † donderdag 8 augustus 2002 @ 01:15:22 #198
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5300571
Alicia
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 8 augustus 2002 @ 11:43:57 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5303887

Vanmorgen weer naar 't ziekenhuis geweest. Afspraak om 9 uur, dus 9 uur ons gemeld bij de balie. Na een half uur ( ) wachten nog niemand.. Maar 'ns gevraagd.. Of we nog even wilden wachten..ze wisten niet waardoor dat kwam. Na nog een kwartier wachten werden we dan eindelijk geroepen. (uiteindelijk dus drie kwartier zitten wachten )
We waren dus op z'n zachtst gezegd een beetje pissig..
De arts begon met 'n (volgens mij) totaal irrelevante vraag.. werd ik ook niet vrolijker van. Maar goed..

De tijd van oeverloos overleggen, praten, uitleggen, potjes vullen door Swets is voorbij!! We mogen gaan starten met ICSI.
Er is niet echt een wachtlijst meer voor dus binnenkort kunnen we de uitnodiging voor de informatie-avond en het intake-gesprek verwachten. Helaas is augustus uitgevallen vanwege vakanties enzo.. En de arts wist niet zeker of de info-avond van september al vol zat..
Dus uiterlijk oktober krijgen we groen licht! Ik wil dan nog wel eerst voor mezelf alles een beetje in m'n hoofd op een rijtje hebben voor ik mezelf helemaal vol spuit met hormonen. Niet alles tegelijk proberen te verwerken. Want tja, 't blijft een loodzware behandeling natuurlijk.

Ben wel heel erg blij dat er nu eindelijk echt iets gaat gebeuren.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5303900
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 11:43 schreef E.T. het volgende:
....
Wat GAAAAAAAAAAAF! tof joh !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')