* Leah is ook dol op koopjes ![]()
Goed gewerkt Moussy, en dat met die bloedhitte.
Ik ben aan het afbouwen met de borstvoeding, ik heb het nu tien weken gegeven en ik vind het wel mooi geweest...
En eindelijk! Freek lacht! En hij is gelijk ook maar terug gaan "praten". Hij moet eerst wel een flinke afweging maken volgens mij, want na een poos bedenkelijk kijken komt er dan een zonnig lachje
.
Knorretje, hoe gaat het inmiddels bij jou?
En hoest met de uitslag van Eva?
Eva heeft nog steeds uitslag maar veel minder dan gisteren gelukkig.
Weet iemand eigenlijk hoe het momenteel met Gao en Irisje gaat? Ik mis de updates uit Guam
.
-edit-toevoeging:
Bijna alle kindjes reageren erop Rewimo? ![]()
* Lois kan dan vast haar borst weer natmaken met Eva*
quote:Ja, je kunt erop wachten...
Op woensdag 31 juli 2002 21:32 schreef Lois het volgende:
-edit-toevoeging:Bijna alle kindjes reageren erop Rewimo?
* Lois kan dan vast haar borst weer natmaken met Eva*
quote:we gaan hier gestaag door met het melken. Het fruithapje blijft hier een succes en scheelt toch een halve borstvoeding. Ben blij dat ik die gok genomen heb en ze reageert er prima op. Het blijft een hongerlapje, maar op deze manier zing ik het wel weer een paar weekjes uit.
Op woensdag 31 juli 2002 21:28 schreef Leah het volgende:Knorretje, hoe gaat het inmiddels bij jou?
* Knorretje is nog lang niet van plan te stoppen. Eerst moet ik kunnen lopen en dan stop ik wel eens een keer.
het enige waar we nu nog mee zitten is dat stomme gespeel van d'r met m'n tepels. Ik geef op dit moment de voeding uit links (die tepel is redelijk heel) en haar toetje komt uit rechts (de rest van rechts "knijp" ik er uit in een doekje)
quote:lekker Moussy! Bij ons duurde en duurde het maar met de kamer. En nu is ie ook eindelijk af! Da's echt een lekker gevoel!
Op woensdag 31 juli 2002 19:37 schreef moussy het volgende:
Sjooooooooow,Wij zijn echt als een speer gegaan vanmiddag
Op het plakken van het behangrandje en het schilderen van de plintjes na is het kamertje klaar. Tot vanmiddag zag het er nog uit alsof er een bom was ontploft
We hadden alleen de spullen van Rene er nog maar uitgehaald en weer andere troep voor in de plaats gezet
Ben trouwens erg blij dat de regen hier nu met bakken uit de lucht komt... gister wist ik echt niet meer wat ik met mezelf aanmoest...
quote:Ik heb gekeken..
Op woensdag 31 juli 2002 22:32 schreef Dinus het volgende:
Maternity ward, nu op net 5!
Dat uitscheuren en die pijn lijkt me ook vreselijk, ik heb natuurlijk ook nog geen normale bevalling meegemaakt, door de keizersnee.
Ik geloof dat ik een 2e keizersnee minder eng vind, zoals ik er nu tegenaan kijk. Maar als het kan gaan we natuurlijk voor de gewone bevalling!
quote:Het is het vast allemaal waard
Op donderdag 01 augustus 2002 09:56 schreef Catootje het volgende:[..]
Ik heb gekeken..
*nooit meer doet!* Ik durf geen kind meer te krijgen: het doet zeer, er kunnen allerlei heeeeeeele nare problemen bijkomen en je scheurt uit....owww, dat durf ik echt niet!
quote:Als het goed is, vergeet je dat vrij snel (door je hormoonaanmaak na de bevalling).
Op donderdag 01 augustus 2002 12:30 schreef Sweej het volgende:[..]
Het is het vast allemaal waard
(zeg ik heel wijs vier weken van tevoren)
En hoe clichè het ook klinkt...ik vond het dik de pijn en moeite waard!!
Toevoeging:
Bovendien dacht ik tijdens de weeen niet hoe zeer het wel niet deed, maar alleen maar dat dat kind dat er hoe dan ook, op welke manier dan ook (voor mijn part door mijn keel) ERUIT MOEST!!!
sorry baas dat ik op jouw kosten even naar Guam heb gebeld..
E.T. Nog een nachie slapen he!!!! spannend hoor.....
Hier nog een paar recente fotootjes van Esther, de eerste keer tandjes poetsen, haar pogingen tot kruipen en nog eentje omdat ze graag wilde laten zien hoe zo'n blije baby ze is ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 01-08-2002 13:25]
just me dank je wel
(en baas ook natuurlijk) Ik ben blij te horen dat het goed gaat in Guam. Het wordt tijd dat die pc het weer gaat doen want ik mis de updates en verhalen over Guam.
Tis ook wel weer tijd voor een bezoekje Nederland als ik zo vrij mag zijn
.
Catoot, die pijn is afschuwelijk. Maar..... zelfs nadat ik een jaar lang gegild heb dat ik dit nooit meer wil spreken wij alweer voorzichtig over nummer 2.
quote:Zonder Tele2 oid kost dat slechts een Euro per minuut oid
Op donderdag 01 augustus 2002 12:46 schreef just me het volgende:
sorry baas dat ik op jouw kosten even naar Guam heb gebeld..
* DIGGER wil wel weer snel foto's van Iris zien
quote:Dinus: ik ben het hier helemaal mee eens: om op te vreten zo leuk!
Op donderdag 01 augustus 2002 13:29 schreef Lois het volgende:
Dinus ik heb even je fotootjes in de layout gefrommeld.
Wat is ze mooi!! Blonde haartjes, wangetjes om in te bijten en wat een vrolijk snoetje!!!
quote:Ja...Lois spreekt wijze woorden: fotookes willen we!!! *duwt Gao opzij en wil IRISIRISIRIS!!!* (sorry Gao, maar jullie bakken allemaal zulke leukjes)
just me dank je wel(en baas ook natuurlijk) Ik ben blij te horen dat het goed gaat in Guam. Het wordt tijd dat die pc het weer gaat doen want ik mis de updates en verhalen over Guam.
Tis ook wel weer tijd voor een bezoekje Nederland als ik zo vrij mag zijn
.
quote:Ja, dat zal vast, ik sta echter wel doodsangsten uit. Voordeel is wel dat ik op zulke momenten even minder nadenk over het misschien nooit kunnen krijgen van kinderen (ook al is dat de omgekeerde volgorde
Catoot, die pijn is afschuwelijk. Maar..... zelfs nadat ik een jaar lang gegild heb dat ik dit nooit meer wil spreken wij alweer voorzichtig over nummer 2.
even quotes aangepast voor de leesbaarheid
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 01-08-2002 15:35]
Gemiddelde tijden en soms tussendoor nog een lange vinger ofzo.
Pfew wat ben je dan met eten bezig he als je het zo bekijkt.
Maar waar moet dan die boterham komen enzo en vanaf hoe oud.
Nou ja anders bij CB maar eens vragen ben weer veel te ongeduldig ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 01-08-2002 18:41]
quote:Dat lijkt me wel een aardig idee!
Op donderdag 01 augustus 2002 15:24 schreef Catootje het volgende:(...)
Nummer twee hee.....weer saampjes met Nausicaa?
(...)
Enne Catootje, maak je nou niet al te bang voor al die enge dingen die kunnen komen. Dat maakt je op dat moment echt geen fluit uit. Dus: uit die tv, niet meer naar die nare programma's kijken! *spreekt streng toe*
Het thema normaal bevallen of een ks kwam ook nog ff aan de orde. De arts-echoscopie is pro natuurlijk bevallen, niet opgewekt of wat ook, maar ikz ie mijzelf echt niet met weeen in een autootje zitten/hangen/wurgen en dat dan voor ruim een uur. Je weet al niet waar je het zoeken moet.... Maar omdat ons kereltje het zo vreselijk goed doet zou ik dan zelfs hier in Den Helder mogen bevallen. WOW , dat was voor ons nog eens goed nieuws, met andere woorden, ons manneke gaat het gewoon halen !!!! Volgende week woensdag gaan we overleggen wat onze gyn van de niertjes en dit hele verhaal. Hij is toch pro ks en ikke ook.... en dan over 2 weken weer naar het VU om het met een gyn daar te overleggen.
Ennuh, de babykamer is zo ver klaar, de meubeltjes kunnen er is . Tis zooo gaaf geworden. Helaas kunnen op 1 of andere manier onze laptop en ons digitale cameraatje het niet eens worden, anders kon ik ff foto's showen, jullie houden ze te goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |