abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 juli 2002 @ 21:06:55 #76
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5220771
Mazzeltje gehad vandaag! Mijn moeder was in de stad en kwam bij een kinderschoenenzaak (hele goede zaak, ik kreeg er vroeger al schoenen van mijn ouders), hadden ze opruiming! En nu heeft Christan drie paar schoenen (op de groei) voor € 10 per paar! En dat zijn dus schoenen van Bunny's en Piedro, normale prijs ongeveer € 70! Daar zou ik me normaal gesproken toch even flink voor achter de oren moeten krabben... Maatje 26, 29 en 30, en helaas, zo sprak oma, hadden ze geen schoenen in de tussenliggende maten, anders had ze die ook meegenomen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 31 juli 2002 @ 21:26:49 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5221045
Ik heb nog een vraagje. Eva krijgt as. maandag de BMR inenting en nou lees ik ergens dat ze dan een week niet bij mensen mag komen die verkouden zijn.
Hoe doe ik dat? Mag ze dan niet naar het kinderdagverblijf ofzo? En waarom is dat dan?
En hoe ziek worden ze eigenlijk van zo'n prik??
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 31 juli 2002 @ 21:28:59 #78
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5221075
Zo! Da's nog eens een meevaller, Rewimo!

* Leah is ook dol op koopjes

Goed gewerkt Moussy, en dat met die bloedhitte.

Ik ben aan het afbouwen met de borstvoeding, ik heb het nu tien weken gegeven en ik vind het wel mooi geweest...

En eindelijk! Freek lacht! En hij is gelijk ook maar terug gaan "praten". Hij moet eerst wel een flinke afweging maken volgens mij, want na een poos bedenkelijk kijken komt er dan een zonnig lachje .

Knorretje, hoe gaat het inmiddels bij jou?

En hoest met de uitslag van Eva?

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 juli 2002 @ 21:31:53 #79
13151 crew  Rewimo
pi_5221119
Lois, mij hebben ze daar nooit iets van gezegd hoor. Van de BMR kunnen ze wel ziek worden, dat wel. De reactie komt na een week tot 10 dagen. Bijna alle kindjes reageren erop, dus dat weet je dan vast
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 31 juli 2002 @ 21:32:09 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5221121
Goed zo Freekje!!!

Eva heeft nog steeds uitslag maar veel minder dan gisteren gelukkig.

Weet iemand eigenlijk hoe het momenteel met Gao en Irisje gaat? Ik mis de updates uit Guam .

-edit-toevoeging:

Bijna alle kindjes reageren erop Rewimo?
* Lois kan dan vast haar borst weer natmaken met Eva*

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 31 juli 2002 @ 21:39:44 #81
13151 crew  Rewimo
pi_5221213
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 21:32 schreef Lois het volgende:
-edit-toevoeging:

Bijna alle kindjes reageren erop Rewimo?
* Lois kan dan vast haar borst weer natmaken met Eva*

Ja, je kunt erop wachten... Maar pas na minimaal een week. Bij Christan viel het samen met een oorontsteking, dus bij ons was het ook feest.
  woensdag 31 juli 2002 @ 21:47:06 #82
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5221304
Lois, er bestaat een homeopatisch middeltje tegen de bijwerkingen van prikjes, ik heb alleen geen idee hoe het heet, maar ik denk dat ze je in een goede natuurwinkel wel op weg kunnen helpen. Ik herinner me dat je daar wel een paar dagen van te voren mee moet beginnen, maar die tijd heb je dus nog.
Waarom probeer je dat niet een keertje? In het kader van baat het niet, schaad het niet.
pi_5222001
Maternity ward, nu op net 5!
Zolang er was is, is er leven.
pi_5223557
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 21:28 schreef Leah het volgende:

Knorretje, hoe gaat het inmiddels bij jou?

we gaan hier gestaag door met het melken. Het fruithapje blijft hier een succes en scheelt toch een halve borstvoeding. Ben blij dat ik die gok genomen heb en ze reageert er prima op. Het blijft een hongerlapje, maar op deze manier zing ik het wel weer een paar weekjes uit.

* Knorretje is nog lang niet van plan te stoppen. Eerst moet ik kunnen lopen en dan stop ik wel eens een keer.

het enige waar we nu nog mee zitten is dat stomme gespeel van d'r met m'n tepels. Ik geef op dit moment de voeding uit links (die tepel is redelijk heel) en haar toetje komt uit rechts (de rest van rechts "knijp" ik er uit in een doekje)

pi_5225749
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 19:37 schreef moussy het volgende:
Sjooooooooow,

Wij zijn echt als een speer gegaan vanmiddag

Op het plakken van het behangrandje en het schilderen van de plintjes na is het kamertje klaar. Tot vanmiddag zag het er nog uit alsof er een bom was ontploft We hadden alleen de spullen van Rene er nog maar uitgehaald en weer andere troep voor in de plaats gezet

lekker Moussy! Bij ons duurde en duurde het maar met de kamer. En nu is ie ook eindelijk af! Da's echt een lekker gevoel!

Ben trouwens erg blij dat de regen hier nu met bakken uit de lucht komt... gister wist ik echt niet meer wat ik met mezelf aanmoest...

pi_5226322
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 22:32 schreef Dinus het volgende:
Maternity ward, nu op net 5!
Ik heb gekeken.. *nooit meer doet!* Ik durf geen kind meer te krijgen: het doet zeer, er kunnen allerlei heeeeeeele nare problemen bijkomen en je scheurt uit....owww, dat durf ik echt niet!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5227265
Eng he Catootje

Dat uitscheuren en die pijn lijkt me ook vreselijk, ik heb natuurlijk ook nog geen normale bevalling meegemaakt, door de keizersnee.

Ik geloof dat ik een 2e keizersnee minder eng vind, zoals ik er nu tegenaan kijk. Maar als het kan gaan we natuurlijk voor de gewone bevalling!

pi_5227985
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 09:56 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ik heb gekeken.. *nooit meer doet!* Ik durf geen kind meer te krijgen: het doet zeer, er kunnen allerlei heeeeeeele nare problemen bijkomen en je scheurt uit....owww, dat durf ik echt niet!

Het is het vast allemaal waard
(zeg ik heel wijs vier weken van tevoren )
  donderdag 1 augustus 2002 @ 12:37:08 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5228050
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 12:30 schreef Sweej het volgende:

[..]

Het is het vast allemaal waard
(zeg ik heel wijs vier weken van tevoren )

Als het goed is, vergeet je dat vrij snel (door je hormoonaanmaak na de bevalling).

En hoe clichè het ook klinkt...ik vond het dik de pijn en moeite waard!!

Toevoeging:

Bovendien dacht ik tijdens de weeen niet hoe zeer het wel niet deed, maar alleen maar dat dat kind dat er hoe dan ook, op welke manier dan ook (voor mijn part door mijn keel) ERUIT MOEST!!!

† In Memoriam † donderdag 1 augustus 2002 @ 12:46:05 #90
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5228132
* just me komt even snel iedereen de groetjes doen van Gaoxing!!
Ze heeft 2 weken zonder elektriciteit gezeten en had het helemaal gehad! Het gaat nu weer wat beter met haar. Met Iris gaat het goed; ze schaterlacht en is ondertussen ook met vaste hapjes begonnen. Gaoxing hoopt dat de pc gauw weer aan het werk is!!

sorry baas dat ik op jouw kosten even naar Guam heb gebeld..

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5228567
Gelukkig dat alles goed is met Goa!!! Wat zal die gebaald hebben zeg.....

E.T. Nog een nachie slapen he!!!! spannend hoor.....

Hier nog een paar recente fotootjes van Esther, de eerste keer tandjes poetsen, haar pogingen tot kruipen en nog eentje omdat ze graag wilde laten zien hoe zo'n blije baby ze is

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 01-08-2002 13:25]

pi_5228596
Bedankt lois!! Ik was al koortsachtig aan het proberen het zelf te verbeteren
  Jubileum moderator donderdag 1 augustus 2002 @ 13:29:14 #93
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5228622
Dinus ik heb even je fotootjes in de layout gefrommeld.
Wat is ze mooi!! Blonde haartjes, wangetjes om in te bijten en wat een vrolijk snoetje!!!

just me dank je wel (en baas ook natuurlijk) Ik ben blij te horen dat het goed gaat in Guam. Het wordt tijd dat die pc het weer gaat doen want ik mis de updates en verhalen over Guam. Tis ook wel weer tijd voor een bezoekje Nederland als ik zo vrij mag zijn .

Catoot, die pijn is afschuwelijk. Maar..... zelfs nadat ik een jaar lang gegild heb dat ik dit nooit meer wil spreken wij alweer voorzichtig over nummer 2.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_5228661
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 12:46 schreef just me het volgende:
sorry baas dat ik op jouw kosten even naar Guam heb gebeld..
Zonder Tele2 oid kost dat slechts een Euro per minuut oid

* DIGGER wil wel weer snel foto's van Iris zien

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_5229869
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 13:29 schreef Lois het volgende:
Dinus ik heb even je fotootjes in de layout gefrommeld.
Wat is ze mooi!! Blonde haartjes, wangetjes om in te bijten en wat een vrolijk snoetje!!!
Dinus: ik ben het hier helemaal mee eens: om op te vreten zo leuk!
quote:
just me dank je wel (en baas ook natuurlijk) Ik ben blij te horen dat het goed gaat in Guam. Het wordt tijd dat die pc het weer gaat doen want ik mis de updates en verhalen over Guam. Tis ook wel weer tijd voor een bezoekje Nederland als ik zo vrij mag zijn .
Ja...Lois spreekt wijze woorden: fotookes willen we!!! *duwt Gao opzij en wil IRISIRISIRIS!!!* (sorry Gao, maar jullie bakken allemaal zulke leukjes)
quote:
Catoot, die pijn is afschuwelijk. Maar..... zelfs nadat ik een jaar lang gegild heb dat ik dit nooit meer wil spreken wij alweer voorzichtig over nummer 2.
Ja, dat zal vast, ik sta echter wel doodsangsten uit. Voordeel is wel dat ik op zulke momenten even minder nadenk over het misschien nooit kunnen krijgen van kinderen (ook al is dat de omgekeerde volgorde )...maar oww mijn god.... (dat gevoel van het moet eruit, desnoods door de keel kan ik me levenidg voorstellen ) Nummer twee hee.....weer saampjes met Nausicaa?

even quotes aangepast voor de leesbaarheid

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 01-08-2002 15:35]

DANYEL EN THIJS
pi_5230132
Lois!!! Wat ben jij vandaag verskrikkelijk helder en adequaat!!!
DANYEL EN THIJS
pi_5231819
He Moussy, je ben inderdaad snel met het kamertje. Ineens de nestdrang aan het beginnen Hopelijk neemt de druk op het niertje niet meer toe zodat de longetjes nog meer kunnen rijpen. Ik duim voor jullie!!
Dinus, wat is Esther ook een vrolijkerd zeg. Wat een mooie lach!! En hoe voel je je? Misselijke pijn in je borsten moe? Of gewoon helemaal lekker? Zal best anders zijn voor de 2e keer zwanger. Je kan denk ik minder makkelijk even rustig aan doen nu. Ik zou ook wel weer heeeeeel graag nog een kleintje willen hoor. Maar ik realiseer me ook heel goed dat Bo al een groot geschenk is en dat de kans niet groot is dat me dat nog een keer overkomt. Maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vandaag bij een zwangere vriendin geweest (8maanden zwanger) en toen ik die megabuik zag en dat lekkere waggelloopje was ik gewoon jaloers. Ik dacht "hier die buik" (jaja heb nu ook nog een buik, lol en die probeer ik juist zo kwijt te raken hahaha)
Lois over die uitslag bij Eva he. Bo had het de afgelopen dagen ook. Heel veel kleine rode pukkies waar ze overgens geen last van leek te hebben. Ik kwam er achter dat het hoogst waarschijnlijk van de zwitsal zonnenbrand is. Man had namelijk heel driftig haar oortjes ingesmeerd en het zat dus ook op en in haar oortjes. Misschien is het bij Eva ook daarvan.
Verder gaat Bo veel te hard. Ze gaat overal staan en duikelt soms weer net zo hard. Kan haar echt haast niet meer uit het oog verliezen hier. Gelukkig dan het campingbedje beneden zodat ze toch nog ergens kan spelen en zacht kan vallen. Ze gaat wel steeds steviger staan. In een week tijd van een bambi naar een Bo die stevig staat. En naast mamma zegt ze nu ook soms tata. Hihi en dat is nog lekker geen pappa
Boventandjes zijn nog niet door en daar heeft ze nu toch al een tijdje last van.
8 aug weer naar het CB ben wel beniuewd naar gewicht enzo.
Oja en met die korstjes vond ik ook eng hoor Dinus. Bo verslikte zich steeds en haalde het weer op. Man en ik stonden dan panisch te zweten enzo en Bo had nergens last van. Hebben haar toen gewoon soepstengels en lange vingers gegeven. Pas weer geprobeerd en nu gaat het beter. Vanaf waneer mag je een boterham geven en ipv wat en hoe laat enzo.
Bo krijgt nu om 7:30 een fles
10:00 fruithap
11:30 pap (uit de papfles, duurt uren van een lepel)
13:30 stukkie brood en sappie
15:30 nog een heel klein flessie die zijn we aan het afbouwen
17:30 groentehap met aardappel en yogert toe
19:30 fles met rijstebloem

Gemiddelde tijden en soms tussendoor nog een lange vinger ofzo.
Pfew wat ben je dan met eten bezig he als je het zo bekijkt.
Maar waar moet dan die boterham komen enzo en vanaf hoe oud.
Nou ja anders bij CB maar eens vragen ben weer veel te ongeduldig

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 01-08-2002 18:41]

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_5234260
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 15:24 schreef Catootje het volgende:

(...)

Nummer twee hee.....weer saampjes met Nausicaa?

(...)

Dat lijkt me wel een aardig idee!
Samen met jou dan he, een Fok-drieling, dat zou toch fantastisch zijn!

Enne Catootje, maak je nou niet al te bang voor al die enge dingen die kunnen komen. Dat maakt je op dat moment echt geen fluit uit. Dus: uit die tv, niet meer naar die nare programma's kijken! *spreekt streng toe*

† In Memoriam † donderdag 1 augustus 2002 @ 21:50:58 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_5234445
Pffffttt, zaten alle artsen maar op 1 lijn. Mijn eigen gyn vindt het belangrijk dat ons kotertje met gezonde nieren ter wereld komt, terwijl het VU zegt, ooooow laat maar zitten , het kind zelf groeit nog goed De nieren konden nog wel wat hebben. Terwijl mn eigen gyn vindt dat het kereltje al genoeg mankeert dat dit er niet nog eens bij hoeft (vind ik ook) We zijn dus vandaag naar het VU gegaan om te horen dat de nieren op spanning staan JOHHH!!! was dat ff nieuws zeg

Het thema normaal bevallen of een ks kwam ook nog ff aan de orde. De arts-echoscopie is pro natuurlijk bevallen, niet opgewekt of wat ook, maar ikz ie mijzelf echt niet met weeen in een autootje zitten/hangen/wurgen en dat dan voor ruim een uur. Je weet al niet waar je het zoeken moet.... Maar omdat ons kereltje het zo vreselijk goed doet zou ik dan zelfs hier in Den Helder mogen bevallen. WOW , dat was voor ons nog eens goed nieuws, met andere woorden, ons manneke gaat het gewoon halen !!!! Volgende week woensdag gaan we overleggen wat onze gyn van de niertjes en dit hele verhaal. Hij is toch pro ks en ikke ook.... en dan over 2 weken weer naar het VU om het met een gyn daar te overleggen.

Ennuh, de babykamer is zo ver klaar, de meubeltjes kunnen er is . Tis zooo gaaf geworden. Helaas kunnen op 1 of andere manier onze laptop en ons digitale cameraatje het niet eens worden, anders kon ik ff foto's showen, jullie houden ze te goed

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_5234608
Jeetje Moussy, wat een keuzes toch weer, natuurlijk bevallen, keizersnede, waar en wanneer. Maar wel goed nieuws hoor, dat jullie zoontje het zo goed doet, alles bekijkend.

Sterkte met jullie laatste loodjes, en die foto's van de kinderkamer, die komen vast nog wel eens!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')