Ik hoop dat ze dood is, wat een irritant mens was dat zeg. Podderick Peyne mag van mij wel blijven levenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:33 schreef Angelof9 het volgende:
Gaat iedereen er trouwens van uit dat Brienne nog leeft? Ik namelijk niet...
Zekersquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wie is Robert Strong ook al weer?![]()
En Petyr moet blijven leven, die kan nog hele leuke dingen gaan doen
Maar Littlefinger is allesbehalve 'savage', dus ik zie het niet snel gebeuren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
Het sigil van littlefinger is de titan of braavos dus de giant zou op die manier op hem kunnen slaan
Volgens mij schreeuwde ze 'Stannis'. Catelyn had toen beloofd dat ze Brienne niet zou tegenhouden als ze wraak wilde nemen voor Renly.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik vind dat zo raar want sommige zeggen dat ze zeg maar echt opgehangen is, en sommige zeggen dat het nog niet gebeurd is en dat ze (wat voor woord ze dan ook zei) nog gezegd heeft en dat ze misschien nog los kan worden gesneden.
Maar Hunt en Pod zijn wel dood lijkt me, aangezien die al aan het spartelen waren?
Ik moet boek 4 nog eens lezen.
SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef Angelof9 het volgende:
Ja.
En ja.SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boek5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Maar het was toch vlak daarna of niet? En als ze is opgehangen kan ze dat redelijk makkelijk verbergen lijkt me, niet zoals Cat die haar halve gezicht eraf heeft getrokken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef MAHL het volgende:
En Brienne leeft nog, anders waren er echt wel tekenen geweestCatelyn en Beric zijn er niet bepaald gezonder op geworden.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef MAHL het volgende:
Doet me trouwens aan Harry Potter denken dit, al die theorieën bedenken en dan kijken welke uitkomt
Pffff, ik wil gewoon Winds of Winter hebben... Heeft iemand die excerpt al gelezen?
SPOILER: boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Moest je ook huilen toen Dobby Bellatrix doodging?SPOILER: boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind Theon nu wel een stuk sympathieker, al helemaal na zijn ervaringen in de Dreadfort... Hoe hij in de serie wordt neergezet maakt het ook nog een stuk tragischer.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Fuck ik heb de spoiler gelezenSPOILER: boek 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moest je ook huilen toen Dobby Bellatrix doodging?
Maar ik vind Theon nu wel een stuk sympathieker, al helemaal na zijn ervaringen in de Dreadfort... Hoe hij in de serie wordt neergezet maakt het ook nog een stuk tragischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |