Klopt al heb ik meer sympathie met theon dan met viserys, ben wel benieuwd hoe het gaat eindigen met Theonquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Gwywen het volgende:
Nee, hij is een klootzak, maar ook weer niet zó'n klootzak. Hij is geen A. Lorch of zo.
Van het weekend kwam ik tot de ontdekking dat Theon en Viserys eigenlijk best op elkaar lijken, qua karakter. Ik heb ook bij allebei een beetje hetzelfde ambigue gevoel; half medelijden en half boos.
Ze staan nergens, maar menen recht te hebben op iets heel groots, en proberen dat op een nogal halfslachtige manier te bereiken, omdat ze allebei toch wel ergens iets heel lafs in zich hebben.
Heb ik gelijk of lijken deze twee helemaal niet op elkaar?
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik in deze serie twee personages ontdek die op elkaar lijken. Van GRRM vind ik het een prestatie op zich, zevenentachtigduizend personages die allemaal verschillend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Frag_adder op 23-04-2012 12:13:32 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Heb daar nooit bij stilgestaan, maar nu je het zegt jaquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Gwywen het volgende:
Nee, hij is een klootzak, maar ook weer niet zó'n klootzak. Hij is geen A. Lorch of zo.
Van het weekend kwam ik tot de ontdekking dat Theon en Viserys eigenlijk best op elkaar lijken, qua karakter. Ik heb ook bij allebei een beetje hetzelfde ambigue gevoel; half medelijden en half boos.
Ze staan nergens, maar menen recht te hebben op iets heel groots, en proberen dat op een nogal halfslachtige manier te bereiken, omdat ze allebei toch wel ergens iets heel lafs in zich hebben.
Heb ik gelijk of lijken deze twee helemaal niet op elkaar?
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik in deze serie twee personages ontdek die op elkaar lijken. Van GRRM vind ik het een prestatie op zich, zevenentachtigduizend personages die allemaal verschillend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die maid is duidelijk Sansa, aangezien ze Winterfell nabouwde in de sneeuw. Logisch gezien zou die giant Littlefinger moeten zijn aangezien hij het dichtst bij Sansa is, maar Littlefinger is 1. geen savage, en 2. geen giant.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:54 schreef MAHL het volgende:
Mwah, ik zeg niet moeilijk doen en gewoon Game of Thrones in al zijn vormen bespreken, evt boek 5 in spoilers als iemand daar behoefte aan heeft.
Zit even de prophecies te kijken, wie denken jullie dat de 'savage giant in a castle built of snow' is, van de prophecy die Arya van de crone op de heuvel hoort?
[..]
Misschien is die maid die Karstark dochter die getrouwd is met de Magnar van Thennquote:
Moet wel, zij is degene die vergif in haar haarnetje had (Olenna Tyrell pakte het eruit en deed het (of een andere Tyrell) in Joffrey's wijn) dus de tweede prophecy slaat al op Sansa, en de derde ook, aangezien zij het was die een kasteel nabouwde in de sneeuw.quote:
SPOILER: boek 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers want ik weet echt niet meer wat in dit topic nu wel en niet mag.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Één van de Frey telgen heet Jinglebells dacht ik, een zwakzinnige. Hij wordt vermoord door Catelyn Tully tijdens de Red Wedding.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef Angelof9 het volgende:
Maar bij die belletjes denk ik aan Patchface en die is ook bij The Wall. En die wolf in de regen is die van Robb dan denk ik?
Ik heb eerlijk gezegd vandaag de hele dag over de prophecies van Dany nagedacht en ik ben er bijna uit geloof ik
Geen werk of studie te doen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef Angelof9 het volgende:
Maar bij die belletjes denk ik aan Patchface en die is ook bij The Wall. En die wolf in de regen is die van Robb dan denk ik?
Ik heb eerlijk gezegd vandaag de hele dag over de prophecies van Dany nagedacht en ik ben er bijna uit geloof ik
Wie is Robert Strong ook al weer?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
Hmm zou kunnen ja. Misschien flikkert ze Petyr, Robert Strong en kleine Robyn dan alle drie gelijk door de moondoor.
Dat gedrocht dat Qyburn in de kelders van Kings Landing in elkaar heeft gezet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wie is Robert Strong ook al weer?![]()
En Petyr moet blijven leven, die kan nog hele leuke dingen gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |