Haha, ja ik verwachtte al zoiets als ik de beschrijving las. Maar ach, het komt van een goed hart dus ik ga het in ieder geval een kans gevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:08 schreef Nagil het volgende:
Bwoah, dat was een saai boek haha. Je moet de Dunk&Egg verhalen lezen als je meer Westerosverhalen wilt.
Ja, toch even eerst boek 5 uitlezen voordat ik daaraan begin. Ik moet wel zeggen dat ik vooral fan ben van het "middeleeuwse semi-fantasy" gebeuren dus ik zal eerst eens westeros platlezen voordat ik andere dingen ga proberenquote:Verder heeft hij erg goede andere korte verhalen geschreven gebundeld in 'Dreamsongs.' En 2 andere goede boeken die hij heeft geschreven zijn Fevre Dream (vampieren in New Orleans, heel erg leuk boek) en Armageddon Rag (gaat over een rockband met fantasyinvloeden oid, kan het me niet zo heel goed meer herinneren behalve dat ik het zo uit had).
Daar was ik dus echt nooit op gekomenquote:...
Well, technically, we are not sure if Jon is really dead. In fact, a lot of fans speculate that Mallisandre is wrong and that Jon is the real Azor Ahai.This is mainly because that everytime Mallisandre looks into fire to look at Azor Ahai, all she sees is Jon Snow's face. Even more, there is the prophecy, saying that "Azor Ahai will be reborn amidst smoke and salt".
In the last chapter, as Jon is falling down after the attack, his wounds are smoking, with Bowen Marsh standing above him, crying.
quote:Bron: laatste alinea's van laatste hoofdstuk Jon
The Bowen Marsh stood there before him, tears running down his cheeks.
...
Jon fell to his knees. He found the dagger's hilt and wrenched it free. In the cold night air the wound was smoking.
Jon droomt ook nog dat hij met een gloeiende/brandende longclaw tegen de others op de muur aan het vechten is één of twee hoofdstukken voordat hij sterft.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:20 schreef eQuaL het volgende:
Geen idee hoe vaak dit al is besproken, maar ben persoonlijk heel benieuwd naar Jon Snow. Las vandaag ook weer een theorie:
[..]
Daar was ik dus echt nooit op gekomen
[..]
Ehm wat? Heb je misschien een link naar het topic waar dat wordt besproken? Lees ik me wel eventjes inquote:Op maandag 4 juni 2012 23:28 schreef Gwywen het volgende:
En vergeet de sterren van Ser Patreck niet.
Het staat ook wel op de wiki van hun bij theorieën van Azor Ahaiquote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ehm wat? Heb je misschien een link naar het topic waar dat wordt besproken? Lees ik me wel eventjes in
Heb alleen net het hoofdstuk opnieuw gelezen, en vind het vrij ver gezocht moet ik zeggen... maar het zou kunnenquote:Jon's wounds smoke while Bowen Marsh cries, providing the prophecised salt, and Ser Patrek's bloody, star laden heraldry is in the air above.
Er zijn momenten dat ik me schaam dat ik Peugeot rijd, met die Lannisterleeuw zo prominent op de bumper.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
Is jullie denken ook beïnvloed door asoiaf? Las net topic in R&P over of moord soms gerechtvaardigd is met als voorbeeld iemand die z'n vader vermoord na misbruik. Eerste wat ik dacht was kinslayer!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik me schaam dat ik Peugeot rijd, met die Lannisterleeuw zo prominent op de bumper.
Ik wil een tattoo, maar wie wat waar geeen idee, maar vindt het hele gebeuren zo ontzettend gaafquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
Is jullie denken ook beïnvloed door asoiaf?
Neem deze:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ik wil een tattoo, maar wie wat waar geeen idee, maar vindt het hele gebeuren zo ontzettend gaaf
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Gwywen het volgende:
Er zijn momenten dat ik me schaam dat ik Peugeot rijd, met die Lannisterleeuw zo prominent op de bumper.
Ghehe, wel bruutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Neem deze:
[ afbeelding ]
In een simpele vorm uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |