Zou wat zijn als ze bij binnenkomst zeggen: Veel succes met het eten, want waarschijnlijk wordt het niet te vreten....quote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef FRDeventer het volgende:
Vanmiddag naar de restaurantopnames van de provincie utrecht geweest! Bij binnenkomst vertelden Julius en Robert dat het niveau van Utrecht erg hoog lag. Viel uiteindelijk een beetje tegen, maar mn vriendin en ik hebben een leuke lunch gehad. Leuk om een keer mee te maken
En zit er een nieuwe Anton bijquote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef FRDeventer het volgende:
Vanmiddag naar de restaurantopnames van de provincie utrecht geweest! Bij binnenkomst vertelden Julius en Robert dat het niveau van Utrecht erg hoog lag. Viel uiteindelijk een beetje tegen, maar mn vriendin en ik hebben een leuke lunch gehad. Leuk om een keer mee te maken
Ik ben even de draad kwijtquote:Op maandag 9 april 2012 18:46 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb een leuke kerel leren kennen die koken leuk vind
Marc?quote:Op maandag 9 april 2012 18:46 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb een leuke kerel leren kennen die koken leuk vind
Ik moest toch iets zeggenquote:
Wie?quote:
Jij bedoelt Mark.quote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Die flikker uit Tilburg, van vorige seizoen, met die piepstem.
Ik zei toch: LEUKE kerelquote:Op maandag 9 april 2012 18:54 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Die flikker uit Tilburg, van vorige seizoen, met die piepstem.
Bieber staat het toch beter...quote:
Voor de centrale is het toch geen verschil.quote:Op maandag 9 april 2012 19:02 schreef Inkomen het volgende:
Staat daar opzettelijk taxichauffeur en niet taxichauffeuse
PuRee dusquote:
Oostenrijk, het mooiste stukje Gelderland.quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Albertoooo het volgende:
Ze willen Gelderland proeven, en dan maakt Kathy een lekker Oostenrijks gerecht
In Limburg zou je het nog kunnen doen, door fastfood te maken.quote:Op maandag 9 april 2012 19:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Oostenrijk, het mooiste stukje Gelderland.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:06 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
In Limburg zou je het nog kunnen doen, door fastfood te maken.
en dan zeggen dat je het op het plaatsje America hebt gebaseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |