Nee, dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef wonderer het volgende:
Veel te deprimerend en ook helemaal niet waar.
Snotneus heeft wel gelijk (hoop ik..quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:45 schreef Cavalinho het volgende:
Je kunt gewoon daten met mensen die je in eerste instantie niet eens zo trekken. Het zit niet altijd aan de oppervlakte, wat je fijn vind van een ander. Dat moet je vaak gewoon ontdekken.
(Zegt de snotneus)
Wat is het hele nut van daten dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:45 schreef Cavalinho het volgende:
Je kunt gewoon daten met mensen die je in eerste instantie niet eens zo trekken.
Verrast worden door mensenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is het hele nut van daten dan?
Ik vind dat niet de voldoening geven die ik zoekquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Relaties zijn overrated. gewoon een friend with benefits nemen
Blehquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
OKeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou het maar met je broer moeten doen.
[ afbeelding ]
Casual seks is best leuk en aardig, maar op den duur wil je toch ook iets op een dieper emotioneel niveau. Nou ja, ik in ieder geval in de toekomst. Kan iedereen anders over denken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
We think alikequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Casual seks is best leuk en aardig, maar op den duur wil je toch ook iets op een dieper emotioneel niveau. Nou ja, ik in ieder geval in de toekomst. Kan iedereen anders over denken natuurlijk.
Dat zou denk ik een beetje net zo voelen alsof ik seks met mijn broer zou hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef Steve het volgende:
Oeh.
Casual seks voor in de tussentijd doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |