Wat denken jullie van een Sinterklaas en Kerst Meet en Greet?
Sinterklaas doen we met kadootjes, ergens in een ruim cafe, bv dat cafe waar we in feb zaten (BonTon). Iedereen koopt 4 kadootjes, iets leuks en goedkoops. Je hebt bijn de knakenshop hele leuke dingen voor 10 kwartjes. En die gooien we op een tafel. Een voor een pakken we een kadootje, en lezen het gedichtje voor.
Intussen drinken we chocolademelk met rum.
De kerst meet en greet kan ook met kadoos, maar hoeft niet. Ik stel voor een beetje chique gekleed met zijn allen te eten/drinken.
Nu snap ik wel dat we de kerst m&g niet op kerst doen ivm afspraken en familie, maar de zaterdag ervoor kan wel. En misschien zit jouw kerstkadootje wel onder de Fokkers!
Kerst kan op zaterdag 2 december, of ergens achterin november. Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
En ik weet dat het pas september is, maar het vast wel leuk er nu al over na te denken.
quote:Dat is wel een errug vroege Kerst dan zeg!
Op 08 september 2000 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Kerst kan op zaterdag 2 december, of ergens achterin november.
Gaan we nu elke week meeten ofzo????
quote:Ik bedoel Sint
Op 08 september 2000 11:22 schreef Arcee het volgende:
Dat is wel een errug vroege Kerst dan zeg!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 08-09-2000 17:52]
als de fokkers nou gaan samen wonen dan kunnen ze nog vaker met elkaar spreken
een soort fok bb
iemand niet affraid dat de meetings beetje overdone worden ?
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 08-09-2000 14:17]
[edit]spellingsfout[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door -B.M.G- op 08-09-2000 14:32]
quote:Wat we ook kunnen doen is dat we een soort van forum maken op Internet en dat iedereen gewoon thuis kan blijven en dat we dan dus op die manier contact hebben... ideetje?
Op 08 september 2000 11:28 schreef Gellarboy het volgende:
Gaan we nu elke week meeten ofzo????
Zeg niet dat het een stom idee is, dan krijg ik weer een minderwaardigheidscomplex
dat we de Gay.bi meeting combineren met de surprise avond... eerste pakjes doen en dna voor wie will daarna nog uitgaan? ofzo?
quote:NEE! Ik ga niet met pakjes rondsjouwen op mijn wilde gay-night alleen mijn handtas gaat mee
Op 08 september 2000 14:39 schreef Vork het volgende:
Combineren bedoel je...dat we de Gay.bi meeting combineren met de surprise avond... eerste pakjes doen en dna voor wie will daarna nog uitgaan? ofzo?
quote:Met of zonder baksteen?
Op 08 september 2000 15:00 schreef Priscella het volgende:
NEE! Ik ga niet met pakjes rondsjouwen op mijn wilde gay-night alleen mijn handtas gaat mee
quote:Geldt voor mij ook...
Op 08 september 2000 15:00 schreef Priscella het volgende:
Ik ga niet met pakjes rondsjouwen op mijn wilde gay-night alleen mijn handtas gaat mee
Een surprise avond lijkt me ook een leuk idee
Kan het niet gewoon een keer doordeweek?
Per persoon 4 goedkope cadeautjes op een hoop
Met een dobbelsteen gooien en als je 6 gooit 1 cadeautje pakken
Als je 1 gooit moet je 1 cadeautje weggeven aan iemand van je keuze (bv iemand zonder cadeautjes)
Als alles op is de cadeautjes uitpakken en daarna nog een keer spelen met tijd (bv 30 minuten). Als je dan 6 gooit mag je iets wat je leuk vindt bij iemand anders wegpakken!
Een gezellige avond gegarandeerd
Aangezien het om kleine prulletjes gaat is het helemaal niet erg dat de leuke dingen steeds worden weggekaapt (dropjes, sokken, kousenbandje, beeldje, viltstiften, zeepje etc.)
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 08-09-2000 18:45]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |