Ik bescherm je wel hoor klein meisjequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durf niet, Crutch kan hard slaan.
En en en ?? Ik hang aan je lippen vol spanningquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik. Ooit eens met vriendinnen destijds eentje gekocht
Dat wekt je interesse?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef STING het volgende:
Hoi, ik hoor dat het hier gaat over voorbinddildo's
nee hoor hier gaat het over:quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef STING het volgende:
Hoi, ik hoor dat het hier gaat over voorbinddildo's
Niet volgens de TTquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nee hoor hier gaat het over:
Loslaten van je ex, spelling, meets en dates
Hallo, de één heeft losse handjes en de ander voorbinddildo's. Ik houd me rustigquote:
Je kan het ook zien als een avondje verwend wordenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hallo, de één heeft losse handjes en de ander voorbinddildo's. Ik houd me rustig
Even oogje in het zeil houden enzo, je weet maar nooit hoe hoog de gemoederen oplopen, als het over dat onderwerp gaatquote:
Jij bent geen modquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef thatday het volgende:
En de ander gaat angstvallig smsen of je haar wel mist.. tsjongejonge wat een gevaren hier
Stomme mannen? Ik zeg dat ik je zou doen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:55 schreef thatday het volgende:
@ Murdera: Mijn ego wordt heus wel eens gestreeld maar dat zijn allemaal stomme mannen dus dat boeit me niet zo, ik wil het juist van mijn ex horen en ja dat is krom en stom dus laten we maar een ander onderwerp kiezen ;p
Welke browser gebruikte je dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:13 schreef thatday het volgende:
[..]
Jaaaaa ik kan kwooten!!! Andere browser, goede tip shifto. Ik had nog google chrome ergens
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:13 schreef thatday het volgende:
[..]
Jaaaaa ik kan kwooten!!! Andere browser, goede tip shifto. Ik had nog google chrome ergens
En als eerste quote jezelf quoten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:13 schreef thatday het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gebruik IE stiekem wel voor youtube, zodat ik het geluid van Firefox uit kan zetten en muziek kan luisteren zonder geluiden erdoorheen
genre?quote:
Gewoon meditation music youtuben, of buddah music etcquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het moet een beetje rustig zijn. Ontspannend.
Muziek, geen gare zee geluiden ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon meditation music youtuben, of buddah music etc
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het moet een beetje rustig zijn. Ontspannend.
Awkward!!! OF niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:21 schreef WasMachinator het volgende:
zo weer in het land der levenden..
gisteren after exam party gehad en toen nog de stad ingegaan. wacht ik op de eerste trein naar huis kom ik mijn ex tegen..
Ik vind Adele wel leuk, maar niet een hele playlist langquote:
Ja hij wilde een playlist van rustige muziek, et voila.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind Adele wel leuk, maar niet een hele playlist lang
Oeh dadelijk weten ze bij Google dat ik op gameverslaving heb gezocht, noeeeeeeees!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:23 schreef shifto het volgende:
Nog even over Chrome, niet om para te doen maar ik werk in de IT en het is op voorhand al niet slim om alles wat je doet op internet, te doen in de browser van Google
GMTA.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef shifto het volgende:
[..]
GVD kan dat wijf ook echt niet meer horen
Het was een behoorlijk wtf momentje ja..quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:22 schreef thatday het volgende:
[..]
Awkward!!! OF niet?
(Fijn joh dat quoten)
Nu weten ze bij google dat ik van bejaarde homofiele zwangere liliputters hou die aan plasseks doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Je kunt ook gewoon Norah Jones luisteren, alleen dan val je wss in slaap
[..]
Oeh dadelijk weten ze bij Google dat ik op gameverslaving heb gezocht, noeeeeeeees!
Ja ik ben een pessimist, past goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een te erge optimist, om naar haar te kunnen luisteren
Geylquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu weten ze bij google dat ik van bejaarde homofiele zwangere liliputters hou die aan plasseks doen.
Je moet gewoon rechts doorklikken naar meer Phamie Gow ;pquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door jou kom ik toch weer bij Kwoon uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat, ik glij al weg in de prachtige melodieën van kwoon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet gewoon rechts doorklikken naar meer Phamie Gow ;p
Jeeeejquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]nu weet ik waar ik je van ken.
de BHZLP fanclub.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid, dat is niet wat ik ermee wilde suggereren
Ik heb heel veel, wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef thatday het volgende:
Ok iemand dan nog tips voor een leuke film? :p Of serie..
Pretty little liars?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef thatday het volgende:
het was uuuuuhm een type foutquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Buiten ONZ mogen de woorden 'hallon' en 'soberso' niet gebruikt worden.
Nieuwe policy.
Gezellig samen romantisch Back Door Sluts 9 kijken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb heel veel, wanneer kom je langs?
Game of Thrones.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef thatday het volgende:
Ik dacht meer aan Shaving Ryans Privatesquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Gezellig samen romantisch Back Door Sluts 9 kijken?
New Girl, mega leuke seriequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef thatday het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wopwopwopwop
Ik heb trouwens wel een paar bazennummertjes voor je Murdera
Met Tom Spanks?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Shaving Ryans Privates![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Zooey Deschanel
Dat duurde dus 3 maanden eer Crutch me geloofde en het ging kijken, eindelijk, gisterenquote:
Echt ging het daarover?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat duurde dus 3 maanden eer Crutch me geloofde en het ging kijken, eindelijk, gisteren
Het is toch een wijvenserie? Heb 't ook nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt ging het daarover?Echt he niemand geloofd me hoe epic dat is
"Nee is een wijven serie
"
Ally McFeal ftw.quote:
PLLquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef thatday het volgende:
[..]
Owja daar heb ik van gehoord, even downloaden!
Easy A is wel wat verwijfder vind ik en wat minder grappigquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
New Girl is coooooooleen leuke film is Easy A, die is in dezelfde stijl met
Emma Stone
Het is echt een bazenserie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is toch een wijvenserie? Heb 't ook nog nooit gekeken
Crazy Stupid Love, ook van dat straatje leuk!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
New Girl is coooooooleen leuke film is Easy A, die is in dezelfde stijl met
Emma Stone
Ja die film is ook facking grappig hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef thatday het volgende:
[..]
Crazy Stupid Love, ook van dat straatje leuk!!
Emma Stone is idd leuk.. daar geilde mijn ex heel erg op :p
Ja ik vind Emma Stone gewoon grappigquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Easy A is wel wat verwijfder vind ik en wat minder grappigmaar ik vond hem wel leuk
Wat neger je mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef thatday het volgende:
[..]
Crazy Stupid Love, ook van dat straatje leuk!!
Emma Stone is idd leuk.. daar geilde mijn ex heel erg op :p
De laatste van afgelopen dinsdag was ook echt episch!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is echt een bazenserie.
Die aflevering dat ze naar die ex gaaaaaaan, omg ik ging stuk
En al zou het een wijvenserie zijn, wie wil nu niet naar Zooey kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt ging het daarover?Echt he niemand geloofd me hoe epic dat is
"Nee is een wijven serie
"
Hahaha die aflevering dat hij dan met een fake british accent zijn ex belt elke keer als hij dronken is. Achgossjie.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is echt een bazenserie.
Die aflevering dat ze naar die ex gaaaaaaan, omg ik ging stuk
PLL al the wayyyyyyyquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En al zou het een wijvenserie zijn, wie wil nu niet naar Zooey kijken![]()
PLL kijk ik ook
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef thatday het volgende:
[..]
Hahaha die aflevering dat hij dan met een fake british accent zijn ex belt elke keer als hij dronken is. Achgossjie.
Ik was echt diehard Zooey fan voor die serie, maar sinds die serie ben ik me flink gaan ergeren aan die zeikstem. zij komt beter tot haar recht in kleine rollen. Of op mute.
Ik vind haar ook leukquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik vind Emma Stone gewoon grappigen ik ga constant stuk om het stuk als ze in die douche staat te zingen
![]()
Oh, ik stoor me daar echt niet aan, ik vind het wel wat hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:34 schreef thatday het volgende:
[..]
Hahaha die aflevering dat hij dan met een fake british accent zijn ex belt elke keer als hij dronken is. Achgossjie.
Ik was echt diehard Zooey fan voor die serie, maar sinds die serie ben ik me flink gaan ergeren aan die zeikstem. zij komt beter tot haar recht in kleine rollen. Of op mute.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:35 schreef thatday het volgende:
[..]
Dit gaat te sneeeeeeeeel.
Maar thanks voor de tips
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:36 schreef thatday het volgende:
[..]
Cici is een hot chick. Cici and Schmidt wooohh
Ik weet dat ik geen tieten heb, maar zet mij ook even in de OPquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Seizoen was nog wel te pruimen, daarna werd het rap slechter
Moobs van mystquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen tieten heb, maar zet mij ook even in de OP
Ja 1 begon leuk, toen was het gewoon te onlogisch allemaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Seizoen was nog wel te pruimen, daarna werd het rap slechter
Net wel even Freddy Mercury gespeeld uit de clip van I Want to Break Free met mijn stofzuiger door de woonkamerquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net wel even Freddy Mercury gespeeld uit de clip van I Want to Break Free met mijn stofzuiger door de woonkamer
De pilot was erg leuk. Lijkt een beetje op euhm, 400 of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:42 schreef STING het volgende:
Onlangs begonnen met Alcatraz, so far so good
Al ben ik nu bij afl.5 en mag er van mij wel wat meer wat afwisseling in, de formule is nu te eenzijdig.
Ik vind het op Fringe lijken, maar dat komt omdat het ook van J.J Abrams is en de muziek zo te horen ook van dezelfde persoon is als van Fringequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
De pilot was erg leuk. Lijkt een beetje op euhm, 400 of iets dergelijks?
Ik regel het op basis van het piepsysteem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen tieten heb, maar zet mij ook even in de OP
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Als we het dan toch over tienerseries gaan hebben op Nickelodeon: Victorious en BTR
Omdat Wumpscutquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik regel het op basis van het piepsysteem.
Die mensen die piepen zet ik erin
Btw hoezo blutkind?![]()
![]()
Hij lijkt niet eens op Calimero.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat Wumpscut
Blij dat je het herkent. In tegenstelling tot twi die denkt dat het Calimero is
Fringe.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind het op Fringe lijken, maar dat komt omdat het ook van J.J Abrams is en de muziek zo te horen ook van dezelfde persoon is als van Fringe
Luister jij industrial?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat Wumpscut
Blij dat je het herkent. In tegenstelling tot twi die denkt dat het Calimero is
Fringe heb ik ff gekeken maar dat is gewoon te erge onzin... En die opa ookquote:
Deze vrouwquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef ovoxo het volgende:
Californication. Eerste seizoen was wel 't beste tho.
Ik moet toch altijd aan X-Files denken als ik dat ziequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:45 schreef ovoxo het volgende:
Californication. Eerste seizoen was wel 't beste tho.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Fringe heb ik ff gekeken maar dat is gewoon te erge onzin... En die opa ookSemi interessant figuur
Jullie schelen 15 jaar ofzo hequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze vrouw
Ik heb seizoen 5 eergisteren binnengehaalt, wanneer kom je kijken![]()
Die opa was wel kewl juistquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Fringe heb ik ff gekeken maar dat is gewoon te erge onzin... En die opa ookSemi interessant figuur
quote:
Die donkere chick met die krullen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Eerst moet je een beetje moeite doen om 't te kijken maar daarna wordt 't wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Dexterdaar kan ik me nou echt niet in vinden.
Ik ken Dexter al erg lang en ik heb vaak genoeg geprobeerd, maar ik vind het gewoon niks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Eerst moet je een beetje moeite doen om 't te kijken maar daarna wordt 't wel goed.
Ik durf het in de buurt van mijn vrienden niet eens meer te zeggen omdat ik dan bijna een klap voor mijn bek krijg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]![]()
Iedereen kijkt me altijd raar aan als ik dat zeg.
Dat zijn echt helden. Keertje live gezien, echt bizar. Sowieso is industrial en EBM hele toffe muziek bij het uitgaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik vond feindflug altijd wel erg cool.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zijn echt helden. Keertje live gezien, echt bizar. Sowieso is industrial en EBM hele toffe muziek bij het uitgaan.
Altijd als ik voor een nieuwe serie vraag, begint iedereen me te stalken met die kutseriequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik durf het in de buurt van mijn vrienden niet eens meer te zeggen omdat ik dan bijna een klap voor mijn bek krijg.
Fanboys
Ik ben niet zo ingevoerd in de scene. Ga soms naar Tivoli als er weer zo'n feestje is, maar verder hoor ik het bijna nooit als ik niet thuis ben. Is te underground, helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik durf er nu niet meer heen, Wil een hoop mensen uit die "scene"niet meer tegenkomen.
Docent met ongeneeslijke ziekte (kanker geloof ik) en die gaat dan met het dealertje van de school een handeltje beginnen geloof ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef ovoxo het volgende:
Breaking bad schijnt goed te zijn, alleen ik weet niet waarover 't gaat
Hier zijn nog wel eens indurstrial feestjes. Maar nee, ik ben er niet meer te vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingevoerd in de scene. Ga soms naar Tivoli als er weer zo'n feestje is, maar verder hoor ik het bijna nooit als ik niet thuis ben. Is te underground, helaas.
Scheikundeleraar die terminaal is en een meth lab begint met een oud-student. Alles gaat dan mis. Erg grappig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef ovoxo het volgende:
Ik weet nog wel uit de tijd dat ik in Leiden studeerde dat het daar wel eens was, ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier zijn nog wel eens indurstrial feestjes. Maar nee, ik ben er niet meer te vinden.
Hele goede serie! maar erg traagquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef ovoxo het volgende:
In R'dam moet je zijn voor industrialquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel uit de tijd dat ik in Leiden studeerde dat het daar wel eens was, ja.
Baroeg?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
In R'dam moet je zijn voor industrial
Kraakpanden.quote:
Ouwe opaquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
Nu trouwens al wel 8 jaar niet meer gedaan ofzo...Ik word oud, schijnbaar
26quote:
Aah zo, ik ken niemand die regelmatig naar feestjes gaat :'0quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
26
Maar ik ken geen mensen meer die in de krakersscene zitten en dus ook de feestjes loop ik mis. Nu ga ik commercieel
Die grote feesten vind ik wel leuk, maar de muziek is net iets te gelikt. Sta ik alleen maar een beetje de lichtshow te bekijken.quote:
Ja ik ben nog nooit naar een groot feest geweest en om dan meteen op een feest zoals Qlimax ofzo te beginnen, lijkt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die grote feesten vind ik wel leuk, maar de muziek is net iets te gelikt. Sta ik alleen maar een beetje de lichtshow te bekijken.
Als er een drum and bass area is dan vermaak ik me nog wel.
Nee, wilde eigenlijk wel gaan puur omdat het gratis was, maar dat ging zelfs mij te verquote:
Je kent mensen daar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef shifto het volgende:
Ik ga altijd gratis naar alle brabanthallen feesten, gewoon via de achterdeurvorige week nog armin van buuren
MoHquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, wilde eigenlijk wel gaan puur omdat het gratis was, maar dat ging zelfs mij te ver
Bopbopbop kijk eens hoe ik hak hakquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, wilde eigenlijk wel gaan puur omdat het gratis was, maar dat ging zelfs mij te ver
Dat kan ook in de dierentuinquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
Staat wel op mijn verlanglijstje om eens naar een megahardcorefeest te gaan, maar wil er geen geld aan uitgevenZo leuk vind ik het nou ook weer niet, wil alleen maar aapjes kijken.
Fckin duur die shit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
Staat wel op mijn verlanglijstje om eens naar een megahardcorefeest te gaan, maar wil er geen geld aan uitgevenZo leuk vind ik het nou ook weer niet, wil alleen maar aapjes kijken.
Nakatomiquote:
Lol die staat op mijn pc hier.quote:
Goede herinneringen aan. Op m'n 15e strontbezopen door Berlijn zwalken met m'n klasgenoten van havo4 en dat nummer keihard brullenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol die staat op mijn pc hier.
Deze vind ik baas:
Morgen 80ies party in de Willem2. Afhankelijk van mijn winst in het casino vanavond ga ik of daarheen of toch nog naar Paaspopquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Tijdje terug hadden ze in Den Bosch een 90's party, echt mooi om daar te zijn
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol die staat op mijn pc hier.
Deze vind ik baas:
Ja, daar was ook die 90's partyquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Morgen 80ies party in de Willem2. Afhankelijk van mijn winst in het casino vanavond ga ik of daarheen of toch nog naar Paaspop
Hier hebben we er ook eentje elke maand ofzo. Stampvol. Ook veel 18-jarigen enzo die het nooit echt mee hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
Tijdje terug hadden ze in Den Bosch een 90's party, echt mooi om daar te zijn
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daar was ook die 90's party. Vrij klein en leuk opgezet. Goede sfeer ook
50's partys.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook eentje elke maand ofzo. Stampvol. Ook veel 18-jarigen enzo die het nooit echt mee hebben gemaakt.
Then again, ik ging op mijn 18e ook naar de 80's parties
En iedereen rooktquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Een echte 50's party is wel matig, want dan staan de vrouwen namelijk gewoon in de keuken en zijn er alleen maar mannen.
Hoeksteen van de samenleving, je weet.
Pijp roken in pak met een hoed op en een glas goede cognac in de hand.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Een echte 50's party is wel matig, want dan staan de vrouwen namelijk gewoon in de keuken en zijn er alleen maar mannen.
Hoeksteen van de samenleving, je weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd stiekem ook van muziek uit de jaren 80quote:
1910? Je wekt mijn interesse.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd stiekem ook van muziek uit de jaren 80Maar ik luister ook naar muziek uit 1910
Ik luister alleen geen schlager en techno ed
Techno alleen niet als het van dat eentonige gedreun is. Schlager is altijdquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd stiekem ook van muziek uit de jaren 80Maar ik luister ook naar muziek uit 1910
Ik luister alleen geen schlager en techno ed
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Is het heel erg dat ik Basshunter soms tof vind?
Alleen als je strontbezopen bent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Is het heel erg dat ik Basshunter soms tof vind?
Oke nicequote:
Ik vind alleen DotA leukquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen als je strontbezopen bent.
Anders GTFO
Ik hou van foute muziekquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je daalt in achting, langzaam maar gestaag
Maakt niet uit hoeveel liters drank, er is muziek die ik gewoon niet leuk kan vinden. Foute feesten zijn aan mij niet besteed. Fout jaren '90 plaatje hier of daar is OK, maar een hele avond vol met die bagger pas ik toch echt voor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou van foute muziekik ben gek op foute feesten
Ik kan dit ook waarderen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoeveel liters drank, er is muziek die ik gewoon niet leuk kan vinden. Foute feesten zijn aan mij niet besteed. Fout jaren '90 plaatje hier of daar is OK, maar een hele avond vol met die bagger pas ik toch echt voor.
OK, je scoort weer punten. Eén van mijn favoriete artiesten uitkiezenquote:
Ik vind Hurt een leuke cover van Cashquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
De versie van Cash vind ik ook erg mooi.
Hurt is het leukste van Sad Kermit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind Hurt een leuke cover van Cash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pijp roken in pak met een hoed op en een glas goede cognac in de hand.
Dat is stijl.
Niet zoals de jeugd tegenwoordig op straat hangt..Die zag ik even niet aankomen hahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de meest bazen muziek op aarde. Punt. Feit.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |