Ik bescherm je wel hoor klein meisjequote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik durf niet, Crutch kan hard slaan.
En en en ?? Ik hang aan je lippen vol spanningquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik. Ooit eens met vriendinnen destijds eentje gekocht
Dat wekt je interesse?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef STING het volgende:
Hoi, ik hoor dat het hier gaat over voorbinddildo's
nee hoor hier gaat het over:quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef STING het volgende:
Hoi, ik hoor dat het hier gaat over voorbinddildo's
Niet volgens de TTquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nee hoor hier gaat het over:
Loslaten van je ex, spelling, meets en dates
Hallo, de één heeft losse handjes en de ander voorbinddildo's. Ik houd me rustigquote:
Je kan het ook zien als een avondje verwend wordenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hallo, de één heeft losse handjes en de ander voorbinddildo's. Ik houd me rustig
Even oogje in het zeil houden enzo, je weet maar nooit hoe hoog de gemoederen oplopen, als het over dat onderwerp gaatquote:
Jij bent geen modquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef thatday het volgende:
En de ander gaat angstvallig smsen of je haar wel mist.. tsjongejonge wat een gevaren hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |