Mijne is vorige week al weggegaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef Debsterr het volgende:
Spring Surprise moet ik nog voor shoppen.
minder uitgeven gaat goed bij jou he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik verwacht bijna dus zo'n epic pakketje die eigenlijk pas in juni zou komen maar die mijn swappert al eerder wil versturen omdat ze alles al binnen heeft
Met alle prismatics, 3 electropops, revlon royal, spoiled pet my peacock, sinful colors, blue cross cuticle remover, NOMS!, measuring cups, rosebud salve en en en en
Ik koop het toch niet zelf?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
minder uitgeven gaat goed bij jou he?
Je koopt toch spullen om daarheen te sturen? Het is toch geen swap als zij dingen hierheen stuurt maar jij nix daarheen of niet betaald?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop het toch niet zelf?
Nee daarom had ik deze swap zeg maar over meer tijd gedaan, maar zij wil m nu al shippen. Ik kan dat niet omdat ik lakjes van collecties die nog uit moeten komen ga halen
Maar nee het faalt een beetje. Naast de swaps die nu staan ga ik serieus geen nieuwe swaps meer doen, eerst even untrieds naar beneden halen![]()
Ja klopt, ik betaal ook spullen voor haar. Maar nu dus niet alles in 1x.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je koopt toch spullen om daarheen te sturen? Het is toch geen swap als zij dingen hierheen stuurt maar jij nix daarheen of niet betaald?
Bwhehehehehehe, yeah, rightquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop het toch niet zelf?
Nee daarom had ik deze swap zeg maar over meer tijd gedaan, maar zij wil m nu al shippen. Ik kan dat niet omdat ik lakjes van collecties die nog uit moeten komen ga halen
Maar nee het faalt een beetje. Naast de swaps die nu staan ga ik serieus geen nieuwe swaps meer doen, eerst even untrieds naar beneden halen![]()
True story, er komen toch geen boeiende collecties meer uitquote:
Let's see how that works...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
True story, er komen toch geen boeiende collecties meer uit
Heeft iemand essence fruity al gespot trouwens?
Ga zijn nagels lakkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en mijn zieke kindjon..
Ach gos...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en mijn zieke kindjon..
Hoezo?? Die gaan altijd zo goed!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat hebben we vaker gehoord![]()
maar ik geloofd sowieso alle no buys in deze sc niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |