Plectrumquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:34 schreef Compoantje het volgende:
Wie weet wat voor ding dit is:
[ afbeelding ]
Het is een blauw aluminium plaatje dat met een schroefje op de carburateur vast zit. Waar gaat dit voor?
We gaan de komende weken weer verder met de motorrevisie. We hopen deze zomer klaar te zijn.We hebben namelijk alleen maar tijd op vrijdag en zaterdag.
Daar kun je wat aan doen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:52 schreef Darkomen het volgende:
Lekker bezig!ik mis sleutelen aan Amerikaanse auto's
gewoon kortere veren pakken, geen schroefsetjes oid op de plaats van de schokbreker monteren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:15 schreef Compoantje het volgende:
Compressietest hebben we het apparatuur niet voor, maar dit gebeurd sowieso nog.
Ik heb nog even een vraagje aan jullie:
We hebben nieuwe schokbrekers nodig, nu moet de Javelin ook verlaagd worden, dus willen we gelijk een schroefsetje eronder monteren.
De Javelin heeft standaard een veerpoot en schokbreker, apart van elkaar.
Ik zie op internet foto's zoals deze:
[ afbeelding ]
Alleen een coilover op de plaats van de schokbreker. Betekend dit dat de normale veerpoot gewoon weg is?
Of moet je de coilover ipv de schokbreker monteren, en een verlagingsveer op de plek van de originele veer?
Ik zie wel complete onfhankelijke systemen voor een Javelin, maar dan ben je ¤3500,- verder. En wij willen gewoon een simpele verlaging. Hoe is dit het goedkoopste op te lossen?
Maar ik zou dan ook andere dempers moeten hebben die bij de kortere veren passen. Ik denk wel dat ie 5-10cm omlaag moet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:13 schreef -niemand- het volgende:
[..]
gewoon kortere veren pakken, geen schroefsetjes oid op de plaats van de schokbreker monteren.
dan krijg je allemaal vreemde krachten op de carosserie te staan. als je pech hebt scheurt zelfs je schokbrekertoren uit. (nu zal dit bij een ammy niet zo'n vaart lopen. maar bij een opel is dit al vaker fout gegaan)
of je moet verstevigingen in de schokbrekertoren gaan maken. dan kan het wel weer enigzins verantwoord. maar ik vermoed dat het meeste custom moet gaan worden dus duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |