+1quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:49 schreef Lenaatje het volgende:
[..]ja! en heerlijk ontspannend dat gefrutsel!!
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:19 schreef trui het volgende:
het lijkt me behalve ontspannend/therapeutisch toch ook wel stressvol eerlijk gezegd.(ben nog steeds tevreden met mijn keuze niet mee te doen). maar ik wil de boekjes als ze klaar zijn ook wel eens zien, ik kom gewoon met -Spring mee om te sneakpeaken op jullie meet.
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk Trui! En als jij dan een Trui haakt voor mijn boekje heb je toch óók nog een beetje meegedaan!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
kein problem! ik wil best eens iets voor je maken.
ja, dat bedacht ik me laatst ook. Misschien toch een leren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:43 schreef Lenaatje het volgende:
[..]![]()
Het lijkt me gewoon leuk te kunnen haken, waarom weet ik eigenlijk niet.....
jammer voor de anderen ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.En geen inspiratie ook.
maar wie a zegt....dus we maken er het beste van!
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!quote:
tsja..quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
Wat was te verwachten? Mijn opmerking of dat het idd jammer is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |