Hoeft ook niet, maar soms is het wel makkelijkquote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het hoeft ook niet altijd met de persoon te maken te hebben toch?
In het boekje van Pvoesss staat vrij weinig aan info en ik weet ook niet zoveel van haar dus ik ga gewoon wat frobelen.
Sowieso is 'out the box' toch ook juist leuk voor een ander dan dat waar iemand al bekend mee is?
Kortom ik ben benieuwd Susie![]()
Ynske, als het boekje deze week bij jou binnen komt dan vind ik het prima als je me de maten van de pagina's doorgeeft en het boekje zelf een weekje langer houdt. Dat je zelf ook de tijd hebt. Ik werk toch maar 2 dagen in de week en heb best veel tijd. Moet het boekje natuurlijk wel binnen komen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Ynske het volgende:
k baal echt dat hier nog altijd niets binnen is
hoop zo dat hij morgen wel in de bus hangt
Stuur maar door hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 21:05 schreef klumsy het volgende:
pagina 5 ook afen met 6 al een begin gemaakt! ben de rest van de week lekker vrij, dus tijd genoeg om de rest dan af te maken.
Sonnetje is het handig als ik het boekje voor het weekend al verstuur, of vind je dat vervelend? kan zijn dat hij er met 1 dag is, maar liever wat vroeger dan te laat toch?
Mijnquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Klaar
[ [url=http://i.imgur.com/W1ipl.jpg]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |