quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, t boekje is binnen hoor!met een enorme sticker erop met: Herstellen aan geadresseerde.
Om eerlijk te zijn vind ik Ophelia d'r handschrift duidelijker dan op die sticker, maar vooruit maar. En de bovenkant van de doos lijkt klem gezeten te hebben.maaaaaar! Het is er! Dus kan ik aan de fröbel!
't boekje heb ik ook binnen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:16 schreef Ynske het volgende:
fijn bellelena, ben benieuwd
hier dus gewoon nog altijd niets binnen
en t boekje dat ik naar Soempie gestuurd heb, is samen met een kaart weggegaan, die dinsdag wel aangekomen is. *zucht*
Gelukkig!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:15 schreef bellelena het volgende:
Soempie: Het boekje van Ynske is hier binnen!Wat is het al leuk tot nu toe
Nu gaan broeden op de pagina's die ik er weer aan kan toe voegen!
En wat heb je leuke dingen gemaakt!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik begon me al zorgen te maken. (was de afzender vergeten erop te zetten![]()
)
Blijkbaar is de afstand tussen ons te groot voor postnlquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:16 schreef Ynske het volgende:
fijn bellelena, ben benieuwd
hier dus gewoon nog altijd niets binnen
en t boekje dat ik naar Soempie gestuurd heb, is samen met een kaart weggegaan, die dinsdag wel aangekomen is. *zucht*
Fröbelen is hartstikke therapeutisch verantwoordquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn vriend zei net dat ik een psych. nodig had toen hij mijn pagina's in snoopy's boekje zag
Thnx, ik was er nogal onzeker overquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wat heb je leuke dingen gemaakt!moet me inhouden niet een kopie te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |