jammer voor de anderen ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik baal wel een beetje van mijn keuze om wel mee te doen, ik merk dat ik er eigenlijk echt geen tijd voor heb.En geen inspiratie ook.
maar wie a zegt....dus we maken er het beste van!
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!quote:
tsja..quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
Wat was te verwachten? Mijn opmerking of dat het idd jammer is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Was te verwachten he dit, ik merk ook vooral dat ik het moeilijk vind om iets te maken voor iemand waar je niks over weet. Maar wat ik zeg, doe mijn best, en ik maar dr wel wat van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop