SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Kyara het volgende:
We hebben trouwens gemerkt dat Midas zijn linkerarmpje niet zo goed gebruikt. Hij pakt, graait en maait er op los met zijn rechterarm maar met zijn linkerarm doet ie niet zoveel. Hij gebruikt hem wel een beetje, pakt wel de onderkant van zijn shirtje vast, hand in zijn mond of uitrekken. Maar hij zet er niet echt kracht mee. Als ik hem op zijn buik leg dan zakt hij ook een beetje scheef. En vanochtend viel/rolde hij dus gewoon om. Hij heeft er geen pijn aan volgens mij maar te weinig kracht. Iemand hier ervaring mee? Met name voor zijn ontwikkeling lijkt het me niet zo heel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. En verder![]()
Kyara, ik zou dit ook gewoon aangeven bij het cb bij de volgende afspraak.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:01 schreef Kyara het volgende:
Het zijn inderdaad verschillende kinderen maar je ziet wel duidelijk dat ze familie van elkaar zijn!
Ik gooi deze er nog even in:
[..]
Herkenbaar, ik herken ze soms alleen aan de kinderenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:51 schreef danic het volgende:
DF, heb ik jou ook op facebook?? Wat erg, ik weet helemaal niet wie je daar bent (eigenlijk anders om, wie je bent en hier dan heet)
Nog nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:51 schreef danic het volgende:
DF, heb ik jou ook op facebook?? Wat erg, ik weet helemaal niet wie je daar bent (eigenlijk anders om, wie je bent en hier dan heet)
Ik heb jou niet op Facebookquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef danic het volgende:
Voor de geïnteresseerden: het filmpje van Eva staat op Facebook. Ik krijg hier geen filmpjes geupload en door Vodafone heeft het maar 16 uur geduurd voordat het filmpje er stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef Susie het volgende:
En wat vind ik de buurman 2 huizen verderop toch irritant tegen zijn kinderen doenHet kan nooit op een normale toon, altijd met een harde stem die kids aanpakken. Net ook weer en dat jochie dus huilen. Kan daar zo slecht tegen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef danic het volgende:
Susie ik heb je even uitgenodigd op facebook.
Shhhhtttt, nog lang niet!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Jipster het volgende:
Jaaa 6 maanden, time flies! Jouwe ook al bijna hoor! Pas maar op!
Oh, maar jij bent ze al kwijtquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:17 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hoera voor de (bijna) halfjarigen! Het gaat bizar snel hè!
Sporten staat hier ook op de to-do lijst, maar nu zo hoogAl mijn extra zwamgerschapskilo's (25+) ben ik inmiddels kwijt, maar ik heb wel een beetje een hangbuik...
Ja, de kilo's zijn al wel weg idd, dankzij de bv denk ik, want ik heb er helemaal niets voor gedaan / gelatenquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, maar jij bent ze al kwijtbij moet er zeker nog 12 af....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleurdoos, zie je het wel zitten dan, dat je schoonmoeder oppast? Is er geen andere optie? (zonder daarmee bonje met je schoonmoeder te krijgen).
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:10 schreef danic het volgende:
Wij hebben dat vieze ding wel bewaard, droogt in heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik ben erg van het gemakquote:
Uiteindelijk vind ik het uiteraard wel jammer, maar beter dan dan dat ze nu nog in mijn buik had gezeten!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:19 schreef Jipster het volgende:
Haha, ja Susie, ben je er zo een?![]()
![]()
Bij mij op zw gym waren dames die echt niet in het ijsselland zkh gingen bevallen (of niet mochten van manlief), want dan zou het kindje Capellenaar zijn, in plaats van een echte Rotterdammer.. haha en ik kon dat niet begrijpen dat iemand zich daarover druk maakte
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:59 schreef danic het volgende:
Susie, Eva eet zo een potje banaan weg, maar van een verse moet ze niks hebben. Ze neemt een hap en kijkt me dan aan of ik gek geworden ben, dat éét je toch niet
De structuur van banaan kan raar aanvoelen. Heb er hier een (mijn vriend) die de smaak van peer heerlijk vind, maar nooit een verse peer zal eten. De structuur laat hem zowat kokhalzen. Maat perensap (uit concentraat, dat wel), perenijsjes en zelfgemaakte perenmoes (helemaal glad) vindt ie super.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:29 schreef danic het volgende:
Vind het gewoon raar dat ze geen banaan lust, zo zoet! Ze eet wel hele appels en peren weg, mét schil geen probleem. Dus het lijkt me dat de banaan ook geen probleem zou moeten zijn
+1quote:Op zondag 8 april 2012 08:47 schreef Kyara het volgende:
Tally & J-Net gefeliciteerd!
Jaaroverzicht fotospam?
En voor de rest: Prettige Pasen!
's avonds als wij eten zit hij erbij en mag hij met hele stukken zijn ding doen. Daarna krijgt hij pap met een lepel. Dus niet de lastste voeding en ook niet de eerste. Hij zit al bijna 2 weken bij ons aan tafel met avondeten, zo gezelligquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:41 schreef Susie het volgende:
Dat las ik op het potje van die appelsap, heel apart. We gaan wel eens kijken hoe het loopt.
Wanneer geef jij de pap met lepel Nirak?
Oh Tally, morgen alweer 1!
Mja, Anouk kan nog niet goed zitten, dus lijkt me nog geen succes. Makkelijk zo'n hond!quote:Op zondag 8 april 2012 09:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
's avonds als wij eten zit hij erbij en mag hij met hele stukken zijn ding doen. Daarna krijgt hij pap met een lepel. Dus niet de lastste voeding en ook niet de eerste. Hij zit al bijna 2 weken bij ons aan tafel met avondeten, zo gezelligen de hond vindt het ook leuk, want die ruimt daarna mee op
Tally en J netfoto's?
Had ik idd al even gekeken, maar waren niet echt bij mij in de buurt, dus ik neus verder...quote:Op maandag 9 april 2012 10:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond de bumbo wel handig voor eten juist maar ieder zijn voorkeur.
Susie op MP zijn er genoeg te vinden.
Wipstoel hadden we eerst zo ver mogelijk rechtop staan en die gewoon op tafel. Toen op schoot en inmiddels in de triptrap. Niet te lang en maar 1x per dag.quote:Op maandag 9 april 2012 08:26 schreef Jipster het volgende:
Dag Kiran!
Woe Ean!![]()
Balen NTS van je auto, maar fijn dat het goed ging het logeren.
Hier gisteren maatje wat hapjes banaan gegevendat koppie
![]()
Wij zitten ook met het nog niet goed kunnen zitten Susie, ik dacht misschien is voor het eten dan zon bumbo stoeltje wel handig.
Hoe doe jij dat Nirak?
Hmmz, als jouw spekkie er al niet in past....quote:Op maandag 9 april 2012 11:09 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook de Bumboo geprobeerd maar mijn spekkie paste er amper in...vooral haar spekbeentjes waren een 'probleem' dus niet gekocht...
Dat jij hem geen slapen hebt geleerd is echt onzin, want zo werkt het niet. Ik blijf bij mijn standpunt dat je gewoon een rondje huisarts en fysio zou kunnen maken als begin. Verborgen reflux heet niet voor niets verborgen he...quote:Op zondag 8 april 2012 20:03 schreef TimeJumper het volgende:
Hoera voor de 1 jarigen![]()
En Kiran wat een mooie donkere ogen zeg![]()
![]()
En Ean kan al staan![]()
DML eigenlijk nog niet naar de dokter geweest. Volgens mij vertoont hij geen dingen waarvan hij last heeft.
In het vorig topic werd aangehaald dat het misschien verborgen reflux kan zijn, maar dat lijkt me eigenlijk van niet hoor.
Ik hebb hem gewoon niet zelf slapen geleerd(had daar iemand me maar voorlichting voor gegeven
) Nu zit ik met de gebakken peren
![]()
Het is 1 dagje aardig goed gegaan, we zullen maar hopen dat er meer zullen volgens.
Rayen is precies 5 maanden vandaag, tsjee de tijd gaat snel zeg, zeg ik dan als clichee
Heb je Ventolin gekregen als puf? Die doet niets anders dan de luchtwegen verwijden, dus die voorkomt verder geen nieuwe infecties. Ik zou in jou geval morgen gewoon even bellen, zeker als ze ook koorts ontwikkeld. En als dit zo blijft zou je nog kunnen overstappen naar een ander soort puf, eentje met ontstekingsremmers. Die voorkomt een infectie. Maar ik geloof dat niet elke huisarts daar even snel mee komt. De mijne hebben daarover een afspraak met de kinderarts en mogen het vrij snel voorschrijven. Ik ben na een jaar wel op controle gemoeten bij de kinderarts, maar die was het met huisarts (en met ons) eens: blijven gebruiken. En dus kan ik nu met trots melden dat onze oudste deze winter wel flink gehoest heeft, maar mooi geen infecties en geen ab gehad heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef wickie het volgende:
Mefke weet jij misschien wat wijsheid is? Wies heeft nu inhaler omdat ze nog steeds hoest en een lichte ruis heeft na antibiotica kuur. Nu is ze weer gaan hoesten (we hebben dat kanon nou een week). Morgen toch weer even dokter bellen?
Herkenbaar wicks, zo hebben we al heel wat aan lopen klooien met Jelle en nu weer of nog steeds eigenlijkquote:Op maandag 9 april 2012 11:07 schreef wickie het volgende:
Jammergenoeg is ze alweer ziek. Ze klinkt alweer als een zaagmachine en dat terwijl ze nu een inhaler/puffer heeft (is dat ok, normaal?). 3 weken geleden heeft ze een antibioticakuur gehad en nu zijn we weer terug bij af![]()
Maar ze blijft een vrolijkerd
jawel hoor, eerst de bumbo vol water laten lopen, kan t ff lekker wekenquote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan kan je niet bij de kritiekste delen
We gaan morgen weer bellen ja. Ze blijft er soms echt in hangen. Vandaag had ze wat verhoging (37.8). Ze krijgt Ventolin nu inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 14:34 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Heb je Ventolin gekregen als puf? Die doet niets anders dan de luchtwegen verwijden, dus die voorkomt verder geen nieuwe infecties. Ik zou in jou geval morgen gewoon even bellen, zeker als ze ook koorts ontwikkeld. En als dit zo blijft zou je nog kunnen overstappen naar een ander soort puf, eentje met ontstekingsremmers. Die voorkomt een infectie. Maar ik geloof dat niet elke huisarts daar even snel mee komt. De mijne hebben daarover een afspraak met de kinderarts en mogen het vrij snel voorschrijven. Ik ben na een jaar wel op controle gemoeten bij de kinderarts, maar die was het met huisarts (en met ons) eens: blijven gebruiken. En dus kan ik nu met trots melden dat onze oudste deze winter wel flink gehoest heeft, maar mooi geen infecties en geen ab gehad heeft.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jawel hoor, eerst de bumbo vol water laten lopen, kan t ff lekker weken
ik had laatst zoiets met elin die in r onderbroek poeptequote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vandaag even een paniekmomentje. Tijdens het verschonen besloot meneer er een drol uit te werken. Prima, ik was nog net op tijd met een doekje om m op te vangen. Toen ik me half omdraaide om een luier uit het pak te halen, lanceerde-ie er nog een keutel achteraan ( het ding lag serieus 10 cm verder) gevolgd door een natte flats. Als bonus plaste hij er nog even overheen. Ik heb manlief maar geroepen, want ik had echt geen idee wat te doenhij is altijd resoluut in zulke situaties en verzint dan een practische en snelle oplossing. Volgens mij is dat bij de meeste ouders andersom
ik heb een badring maar gebruik m dus niet omdat lex zijn benen stijf houdt en dan kan ik m er niet uitkrijgenquote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef Sandous het volgende:
Mevr Mus, jeetje, hopelijk niets ergs aan overgehouden. uitgegleden?
Ik zit nu ook al weken na te denken hoe creatief onder de douche. Ik vind een badje zo onpersoonlijk, samen douchen is leuker. Vandaag heb ik m bij me gehouden en daarna op de grond samen gezeten.. Maar wil een betere oplossing.. Het liefst handsfree
Ik heb geen bad, maar een douche van in totaal 1 bij 1 ofzoZo een bumbo lijkt me handig KD heheh. Zo een badring, is dat handig daarvoor. Of is dat voor een maandje handig en dan weer weg (mijne is 6 maanden nu)
Hoe doe jij dag met regeldagen? mag je meer flessen geven? ik dacht dat er een maximum aan zat ofzo?quote:Op maandag 9 april 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij een regeldagje of groeispurt hier. In elk geval weinig slapen en veel huilen. Heeft alleen vanochtend goed geslapen. De rest van de slaapjes waren prut. Even in de draagdoek geslapen en een beetje op de arm gedommeld. Gelukkig slaapt hij nu wel. Hopelijk gaat het vannacht ook goed.
Helemaal geen zin om morgen weer te werken....bleegh...........gelukkig maar 2 dagen en geen kdv deze week. Woensdag wel weer cb met prikjes
Jeetje!quote:Op maandag 9 april 2012 22:01 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb vanmiddag een noodsmak gemaakt met Simon in de draagdoekMijn reflexen om mijn kind te beschermen werken goed, maar gatver wat ben ik geschrokken...
Bleh
Vind het eng om te dragen nu
Mogguh dames! Ik gooi mijn vraag nog even in de herhalingquote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef Nirak het volgende:
Vanmiddag voor het eerst peer gegeven.. Hij vond het heerlijk, maar nu heeft hij al zijn derde natte luier in 20 minuten tijd.. En ik heb de indruk dat de gepureerde peer er gewoon al tussen zit.. En dat in 4,5 uur tijd? Kan dat?
Werkt peer bij alle kindjes laxerend? Is het dan raadzaam om het niet meer te geven voorlopig of te mengen met bijvoorbeeld banaan?
Aanvulling: misschien moet ik erbij vertellen dat hij een halve gepureerde peer heeft gegeten.. Ik bedenk me nu ineens dat dit misschien wel een beetje veel van het goede is voor een eerste keer?
in z'n flexitub zit hij sinds kort zelf. Ik overweeg nog of ik hem, als ik geen zin of tijd heb om de tobbe te vullen, gewoon met hem in de douchebak te zitten en onszelf af te spoelen met de douchekop.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Zit hij nog niet zelf Aventura? want ik kan lex op zich al wel alleen laten zitten, tís meer mijn eigen bangeschijterij dat ik m vasthoud als hij in bad zit.
Ik heb bij de Ikea een paar jaar terug een badje gehaald. Net een beetje groter dan die van de Hema. Daar zit Chris(4) zelfs nog in, oké, klem, maar hij vind het prima.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:56 schreef bitterend het volgende:
Juud past Lientje nog in haar badje joh?? we hebben een hema badje met standaard maar die wordt alleen voor de was gebruikt nu...
Gewoon 1 fles 's ochtends vroeg, om 10:00-11:00 (ligt aan slaapschema) fruithapje met liga, om 12:30-13:00 een broodje + fles, om 15:00-16:00 sap + soepstengel / rijstwafel oid, om 16:30-17:30 avondeten. (daarna wellicht nog een avondfles als hij nog wakker wordt)quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas is bijna 9 maand en heeft nog niet eens zo'n schemaIk ben vrijdag aan de beurt om weer met mijn ventje heen te gaan.
Hoe hebben jullie de +/- 11:00 uur fles afgebouwd? Cas eet wel een paar stukjes brood maar nog lang niet een heel broodje zodat hij er tot een uur of 15:00 tegen aan kan...
Dat is best een idee om te proberen! Donderdag maar meteen mee starten, kijken hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Juud79 het volgende:
@Cynthia, waarom geef je hem niet om 11.30 een boterham en daarna 90 melk en bijv in een bekertje of tuitbeker?
En dan om 15.00 uur ook 90 melk en evt nog een soepstengel?
--
haha ik heb nog een portie voor morgen in de koelkast gezet en eentje in de vriezer, was wel een enorme mango namelijk...:)quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook banaan en mango, en moedervanlientje van beide de overige helft.
Hier moest ik even hardop om lachen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef Kleurdoos het volgende:
schema lex
Melk
en wanneer t mij uitkomt krijg ie een stuk fruit of groente
nou, dit dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:25 schreef bitterend het volgende:
NTS dat is inderdaad balen maar het waren horken dus hopelijk vind je een veeeel leukere baan!! en tot die tijd mag je lekker met draakje knuffelen
3885. En vorige week bij het CB ook 59,5 cm en 6050 gram. Fijn ook, die halve centimeter. We hebben vandaag z'n paspoort aangevraagd en ik heb het toch maar mooi afgerond naar 60 cmquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:58 schreef Fee-nix het volgende:
Jemig NTS! Wat kl*terig! Succes met het vinden van een nieuwe baan!
Thnx Clubsoda! En jij dus ook al zo'n lekkere bollie. Hoe zwaar was ie bij z'n geboorte?
En verder iedereen bedankt voor de hartverwarmende felicitaties met Sanders vermaanddag, nadat ik het maar twee keer had aangegeven![]()
hehehe .
Daar gokte ik ook maar op. Wat een drukte op het gemeentehuis trouwens, ik was blij dat we een afspraak hadden. Maar jeetje, wat een beer zeg! Ik weet ook niet precies hoe ik het doe, maar meneer groeit hier flink ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef Fee-nix het volgende:
Whaha, nou misschien is ie in die week ook wel een halve cm gegroeid joh. Maar dan is ie harder gegroeid dan die van mij. Want die was bij geboorte al 4660!
Wij hebben gewoon huismerk met omega 3 meuk e.d. er in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:36 schreef bitterend het volgende:
Dat stond niet in de opties![]()
Ok dus alles kan behalve margarine denk ik toch?
Mr.DML wel. Die doet ook boter onder mijn paté en filet americain brrrr maar ik dus niet want ik vind dat zelf ook heel ranzig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Susie het volgende:
Doen jullie dan voordat er bv smeerkaas opgaat, eerst ook boter? Ben zelf namelijk niet van de boter, maar kan mij iets erbij voorstellen dat dat wel goed zou zijn ofzo?
Tsjek.. Lekker op verzoek.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:33 schreef Vlindur het volgende:
Jelte heeft ook nog alleen melk. En ik weet niet eens wanneer
Als ie honger heeft krijgt ie.
Humm ik zou geen boter onder smeer kaas doen..wel onder gewoone plakkaas anders is het zo droog lijkt mequote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Susie het volgende:
Doen jullie dan voordat er bv smeerkaas opgaat, eerst ook boter? Ben zelf namelijk niet van de boter, maar kan mij iets erbij voorstellen dat dat wel goed zou zijn ofzo?
Ik ben nog niet zo happig op meer flessen geven eigenlijk. Je zit inderdaad met een maximum. Een 'snackje' tussendoor zou wel kunnen maar ik heb het eigenlijk nog vooral op kunnen lossen met extra knuffelen en lekker bij me houden in de doekquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hoe doe jij dag met regeldagen? mag je meer flessen geven? ik dacht dat er een maximum aan zat ofzo?
Hier dus ook flink regelen...hele dag en nacht aan de borst...heb gewoon liggend gevoed en sliep verder maar ben nog moe
bij zulke dagen verdunnen we wel eens. Dus het maximum aantal schepjes verdelen over een flesje meer. Ventje is nog zo gehecht aan zijn melk, ik kan het echt nergens anders mee vervangen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo happig op meer flessen geven eigenlijk. Je zit inderdaad met een maximum. Een 'snackje' tussendoor zou wel kunnen maar ik heb het eigenlijk nog vooral op kunnen lossen met extra knuffelen en lekker bij me houden in de doek. En vandaag viel het wel weer mee gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat nu ook een paar dagen in de week overnachten (hij is vrachtwagenchauffeur). Hij komt 90% van de werkdagen pas na 22.00uur thuis en hij begint vaak al om 5.00uur, dus die nachten zijn dan ook niet onoverkomelijk en we kunnen de extra inkomsten dan ook hard gebruiken.
Dat is natuurlijk anders met BV, daar zit eigenlijk geen max op..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo happig op meer flessen geven eigenlijk. Je zit inderdaad met een maximum.
Zuidoost! Terug naar m'n roots!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
NTS, mooi k*t, maar wel een kans dus voor jullie droomhuisGa je richting noord, zuid, oost of west met die 50 km?
klopt, daarom vroeg bitterend het ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk anders met BV, daar zit eigenlijk geen max op..
Wonderpapquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef Susie het volgende:
Wat voor pap geven jullie Nirak? Want ik geef ook pap met de laatste, maar mevrouw wordt standaard tussen 4 en 5 wel wakker (vanmorgen zag ik nog een 3 met mij slaperige ogen volgens mij), daarna nog 2 keer en toen was het 5.45...
Daar zijn de huizen ook beter te betalenquote:
Ik smeer blue band maar dat is niet goed dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef Juud79 het volgende:
Boter voor baby's op brood, geschikt is plantaardige margarine of smeerbare zoutloze roomboter (AH heeft hele fijne) Ze hebben die vetten daarin nodig voor hun groei, dus het is juist goed om onder het beleg boter te doen.
Halvarine is ongeschikt voor kleintjes (en ook voor grote mensen)
Als mijn kind honger heeft krijgt ze gewoon een extra fles hoor, jij hebt toch ook wel eens meer honger? krijgt ze niks van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo happig op meer flessen geven eigenlijk. Je zit inderdaad met een maximum.
Met kv heb je een max van 1 liter, 33 scheppen (ff uit het hoofd) als je meer op een dag geeft, schijnt dat niet goed voor de nieren te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:48 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Als mijn kind honger heeft krijgt ze gewoon een extra fles hoor, jij hebt toch ook wel eens meer honger? krijgt ze niks van.
30 scheppen maar de landen om ons heen schijnen 35 schepjes te hanteren. Een enkele keer iets meer is dus niet een ramp maar het moet niet structureel worden. Dan kan je beter op voeding voor hongerige baby's over gaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:33 schreef Susie het volgende:
[..]
Met kv heb je een max van 1 liter, 33 scheppen (ff uit het hoofd) als je meer op een dag geeft, schijnt dat niet goed voor de nieren te zijn.
Ja, banaan krijgt hij al heel weinig. Volgens mij hebben we nog Omneo staan, maar om nu weer naar een andere voeding te gaan...quote:Op woensdag 11 april 2012 09:06 schreef hilliebillie het volgende:
De flesvoeding (als hij die krijgt) vervangen door omneo (van nutrilon). Helpt bij moeizame ontlasting.. Is ons aangeraden bij het cb. Eiwitten hier in zijn anders verknipt.. En idd fruit dat laxerend kan werken (en geen banaan, dat stopt bij de meeste mensen)
Misschien is het het proberen waard? Alles beter dan een kindje wat niet goed kan poepen natuurlijk....quote:Op woensdag 11 april 2012 09:09 schreef cleany het volgende:
[..]
Ja, banaan krijgt hij al heel weinig. Volgens mij hebben we nog Omneo staan, maar om nu weer naar een andere voeding te gaan...
Ik voel met je meequote:Op woensdag 11 april 2012 10:32 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hebben jullie nog tips wat betreft omrollen op het aankleedkussen?
Ze is namelijk niet te houden als ik haar wil verschonen/aankleden, zodra ik haar luier open maak rolt ze gelijk om (vieze luier of niet)
Daarnaast is het best gevaarlijk, ze gaat er namelijk gewoon van uit dat ik haar wel ff opvang
Afleiden werkt niet meer helaas
Thnx, maar haal er maar een maandje afquote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
En Fee-nix, de kleine alweer 3 maanden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |