Je kent haar niet. Het kan iemand zijn die elke avond een ander heeft, iemand met tig complexen, iemand die je besteelt, iemand die je gebruikt, iemand die gestoord is, iemand die niet te vertrouwen is, etc.
In onze fantasie denken we altijd overal het beste van en hoe romantisch het wel niet zou zijn, maar in werkelijkheid kunnen we wel eens al schrikken van iemands stem of geur, bij wijze van spreke en blijken veel mensen toch wel heel complex en anders dan je dacht.
Misschien ben je de dans ontsprongen en heb je leed voorkomen. Denk er zo aan.
Als het bedoeld was om iets te worden, was het anders gegaan. Of kom je haar wel weer tegen en wete je precies wat je moet doen.
Als ik persoonlijk iets zou willen aangaan met alle mensen waar ik oogcontact mee had gehad dan had ikmeerdere levens nodig. Want dat overkomt me meerdere keren per dag. Ik hecht daar echt geen waarde aan. Als ze wat willen komen ze maar op mij af (en die zijn er ook bij).Kan ik ze afwijzen.... (Die mogelijkheid bestaat nl ook nog).
Ik snap ook echt niet dat mensen denken dat ze iets mislopen als ze niet op iemand afstappen waar ze oogcontact mee hebben gehad.
Als die persoon echt zo belangrijk was had je dat echt wel gedaan, want dan wordt je overmoedig. Daar zorgt de chemische reactie wel voor. Dat gaat allemaal op onbewust niveau.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel