CU2NITEquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joh jij komt net uit de luiers
CU2 heb je ook gemist
Niks, denk ik? Whatsapp ofzo? BBM.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:51 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig het hippe programma dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:
CU2?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joh jij komt net uit de luiers
CU2 heb je ook gemist
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:52 schreef muhahaha het volgende:
Blackberry sletjes![]()
![]()
Ik heb een iPhone. Ik háát blackberry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Geeft niet het is je vergevenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:53 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Sorry
[..]
CU2?
Ik ken nog sugababes/xseno/PP2G ofzo haha.
Sorry je leek me een Blackberry gebruiksterquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone. Ik háát blackberry's
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik heb tenminste een levendige msn en facebook.
Nope, zo actief was ik daar niet. Soberzo bij de mooiere dames kon je al die wanhopige one-liners lezenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef thatday het volgende:
Op een gegeven moment gingen de diehard CU2-ers naar SUGABABES. Hahah kennen jullie dat nog? Gelukkig nooit aan meegedaan, wel hele dagen versleten met bekenden begluren haha. 10 kudo's voor jou, mag ik er 10 terug?
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry je leek me een Blackberry gebruikster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |