Briljantquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
niet geneukt wel wat andere shit. Die Justin is echt een opperbaas kun je altijd mee pilsen
Dat heb ik niet, maar wel dat je zo dronken bent dat je misselijk wordt op het moment dat je gaat neuken, omdat alles rond gaat klotsen in je buikquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:37 schreef Michhas het volgende:
Zoveel zuipen dat je fucking geil wordt, maar vervolgens je schwanz niet meer omhoog krijgt
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar wel dat je zo dronken bent dat je misselijk wordt op het moment dat je gaat neuken, omdat alles rond gaat klotsen in je buik![]()
Als ik echt goed dronken ben kan ik echt niet neuken. Dan heb ik na een minuut alweer zo'n slap bierbommetje bungelen op de plek waar normaliter mijn epische lul hangt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar wel dat je zo dronken bent dat je misselijk wordt op het moment dat je gaat neuken, omdat alles rond gaat klotsen in je buik![]()
Ach was wel lachen voor 1 avond maar verder zie ik het ook niet gaan. Zo maar eens kijken of ik geld kan hosselen dan kan ik vanavond nog gaan zuipen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BriljantWel een contrast, jij en zij. Qua grootte
Niet lullig bedoeld maar zij is echt zo'n klein lief ielig meisje
Beetje friemelen ;$quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje voelen enso ;$ :$ hmm lekker hor stefke echt
Wauw.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik echt goed dronken ben kan ik echt niet neuken. Dan heb ik na een minuut alweer zo'n slap bierbommetje bungelen op de plek waar normaliter mijn epische lul hangt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik echt goed dronken ben kan ik echt niet neuken. Dan heb ik na een minuut alweer zo'n slap bierbommetje bungelen op de plek waar normaliter mijn epische lul hangt.
Keep it real son.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight boys ik ga op de hossel die money maken dit dat
Na jarenlange samenwerking met Lil Wayne, Bashy, 2Pac, Run DMC en Drake spitten ze nu onder hun eigen naam.quote:
Dit iddquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Na jarenlange samenwerking met Lil Wayne, Bashy, 2Pac, Run DMC en Drake spitten ze nu onder hun eigen naam.
Ze willen Sold nadoen.
Ook een faal iddquote:
Huh? ook een jtag xbox ofzo?quote:
gevonden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |