Ik zat er later nog is over te denken, het is wel een geweldig aanbod inderdaadquote:
Ik heb 100 minuten, gratis sms en 1000Mb internet. Van die 100 minuten bel ik er misschien 20/30 op per maand,meer nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zat er later nog is over te denken, het is wel een geweldig aanbod inderdaad
Stel, je koopt 200 minuten per maand in. En je belt er per maand 180. Dan verlies je er in principe 20 per maand (uitgaande van maand op maand meenemen enzo). Nu mag je 4 dagen gratis bellen, laat dat normaliter 20 minuten zijn die dagen... Dat betekend dat je nu 40 minuten weggooit over een maand. ROFL. Je schiet er helemaal, maar dan ook helemaal, niks mee op als normale abo user. Alleen prepaid bellers of mensen met een veel te kleine bundel die al maanden bijbetalen hebben er een klein beetje aan.
moet je het omdraaienquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Life2.0 het volgende:
"Als ik Vodafone toch elke maand betaal om gebruik te maken van een dienst en ik heb 7 dagen! geen gebruik kunnen maken van hun diensten dan zou ik toch een bedrag terug moeten krijgen. 1/4 van mijn abbo geld lijkt mij. "
Het is een dienst he, geen grondrecht_______!
Het is een voorbeeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef Life2.0 het volgende:
Sluit dan contract af voor meer dan je gebruikt, helder licht![]()
Itt tot jouw -ik gebruik minder dus wil geld terug- argument staat er wel een kopje overmacht in de wet
En terecht in dit gevalquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld.
Het komt er dus op neer dat je gewoon nergens recht op hebt als consument.
Brand is overmacht, het niet binnen redelijke tijd kunnen omschakelen naar een noodvoorziening is geen overmacht.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef Life2.0 het volgende:
Sluit dan contract af voor meer dan je gebruikt, helder licht![]()
Itt tot jouw -ik gebruik minder dus wil geld terug- argument staat er wel een kopje overmacht in de wet
En wat is redelijk voor een hele infrastructuur? Wie bepaalt dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Brand is overmacht, het niet binnen redelijke tijd kunnen omschakelen naar een noodvoorziening is geen overmacht.
Vodafone zal vinden dat een week redelijk is, klanten zullen vinden dat een week te lang duurt. Het zou voor de telco's in Nederland geen enkel probleem moeten zijn om tijdelijk hun klanten op andermans netwerk over te zetten. Dat is een eenvoudige handeling. Roaming doet zoiets al automatisch. En als de telco's dan ook wat reservecapaciteit achter de hand houden kan zo een storing prima worden opgevangen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wat is redelijk voor een hele infrastructuur? Wie bepaalt dat?
zogenaamde profi. m.a.w..... loserquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Brand is overmacht, het niet binnen redelijke tijd kunnen omschakelen naar een noodvoorziening is geen overmacht.
Okay ik heb het niet duidelijk geschreven, maar wat ik bedoel is dit soort risico's geen overmacht is. Overmacht is een natuurramp of een terroristische aanslag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
Bedankt voor je juridische kennes, overmacht is JUIST een regel die je ontslaat van enige rechtelijke plicht____________!
Doe even normaal. Werk jij voor Vodafone?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:24 schreef Devil010 het volgende:
[..]
zogenaamde profi. m.a.w..... loser
En jij hebt natuurlijk een dusdanige technische expertise om te kunnen inschatten wat die redelijke termijn al dan niet isquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Brand is overmacht, het niet binnen redelijke tijd kunnen omschakelen naar een noodvoorziening is geen overmacht.
Ik zeg ook niet dat ik recht heb op iets maar het zou wel redelijk zijn. Ik betaal voor iets wat ik niet krijg. Koop je een kapotte tv wil je ook een nieuwe lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef Devil010 het volgende:
Missschien moet je blij zijn met wat je krijgt en VERDER NIET ZEIKEN want je hebt nergens recht op
Normaal discussieren is te veel gevraagd? Ik ben niet de enige die dat vindt:quote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef Life2.0 het volgende:
"Okay ik heb het niet duidelijk geschreven, maar wat ik bedoel is dit soort risico's geen overmacht is. Overmacht is een natuurramp of een terroristische aanslag. "
je kunt je contactgegevens hier plaatsen voor nieuwe klanten voor je advocatenkantoor 14.gif
Het punt is nu dat hier sprake is van een inspanningsverplichting, en niet van een resultaatsverplichting. Dat maakt dat er discussie te voeren is over de vraag of Vodafone genoeg zijn best heeft gedaan. Zo ja dan kan Vodafone zich beroepen op overmacht, zo nee dan is er geen sprake van overmacht. Natuurlijk roept Vodafone dat ze hun uiterste best hebben gedaan, maar ik zou wel eens willen horen wat een onafhankelijk deskundige daar van vindt.quote:Een tekortkoming kan de schuldenaar niet worden toegerekend, indien zij niet is te wijten aan zijn schuld, noch krachtens wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef zarGon het volgende:
Mensen met een Vodafone-abonnement mogen gratis bellen en sms'en vanaf vandaag (2 mei) t/m 5 mei..
Hehe de mijne loopt de 4e af. Toch nog even een paar dagen profiteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:07 schreef belliex het volgende:
[..]
Tenzij je abonnement vandaag afloopt, dan kan je de boom in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |