?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk zit er op je laptop de mogelijkheid deze naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Dit gaat meestal door de computer af te sluiten --> op de aanknop te drukken --> een aantal keer op een bepaalde F toets te rammen.
In veel gevallen is de F8 het. Maar ik heb ook meegemaakt dat het F2, F10 en F12 was. Maar toch meestal F8.
Jij bent echt stomquote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Dimens het volgende:
Waarschijnlijk zit er op je laptop de mogelijkheid deze naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Dit gaat meestal door de computer af te sluiten --> op de aanknop te drukken --> een aantal keer op een bepaalde F toets te rammen.
In veel gevallen is de F8 het. Maar ik heb ook meegemaakt dat het F2, F10 en F12 was. Maar toch meestal F8.
Ik was net stiekem al even aan het zoeken op de site van Microsoft, maar na zo'n 2 minuten gaf ik het opquote:Op donderdag 5 april 2012 18:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt dacht ik windows 7 legaal bij MS downloaden.
Daar hadden we laatst ook een topic over.
Was gewoon een goed voorstel van jou hoorquote:
Gewoon op MS Technet de iso naam vinden en daarop zoeken, dan de gedownloade iso hashen en de hash vergelijken met die op de MS Technet site, en daar is je malwarevrije Windowsquote:Op donderdag 5 april 2012 18:13 schreef WiXX het volgende:
De truuc is alleen om een ongemodificeerde windows te vinden. De meeste zijn namelijk al gecracked van te voren.
Ik snap niet waarom hier zo gek op gereageerd wordt, veel laptops hebben inderdaad een recovery-systeem op de harddisk staan die met een functie-toets is op te roepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Dimens het volgende:
zolang je een technet/msdn abbo hebt: yupquote:Op donderdag 5 april 2012 18:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Je kunt dacht ik windows 7 legaal bij MS downloaden.
Daar hadden we laatst ook een topic over.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hier zo gek op gereageerd wordt, veel laptops hebben inderdaad een recovery-systeem op de harddisk staan die met een functie-toets is op te roepen.
Én er zijn virussen die zich speciaal op de recovery partitie nestelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:37 schreef Chef_M het volgende:
Recovery cleared niet alles, dat is het probleem. Reinstall van Windows wel.
recovery overschrijft gewoon de systeem partitie en cleared gewoon alles wat op de systeempartitie staatquote:Op donderdag 5 april 2012 18:37 schreef Chef_M het volgende:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
recovery overschrijft gewoon de systeem partitie en cleared gewoon alles wat op de systeempartitie staat
De Recovery die ik veelal heb gezien formatteert de gehele partitie waardoor je dus alsnog een clean install hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:37 schreef Chef_M het volgende:
Dan kun je voor alsnog eerst proberen het te doen via de recovery. Dat scheelt je een hoop download werk, een DVD schijf en ook nog eens een hoop drivers zoeken en installeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
[..]
Én er zijn virussen die zich speciaal op de recovery partitie nestelen.
maar dat is niet legaal..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |