Wat een baas.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
Ik ruil bosschelbollen voor 2nd base mits je een lekkerding bent
En de Cleaveland Steamer is dan 3rd base?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef shifto het volgende:
Second Base 2899 up, 1564 down
One step up of First Base, heavy petting and feeling up while making out, up the shirt or shirtless for both partners.
"I went though I went to Second Base with him on our first month anni, but it was actually third beacuse I gave him a handjob as well"
Brabanders zijn over het algemeen relaxed volk, woon/werk er met veel plezierquote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel makkelijk dan, daar in het zuiden!
Wie dit leest is een lezer van dit. hihihahaquote:
Brabantquote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Brabanders zijn over het algemeen relaxed volk, woon/werk er met veel plezier
Ik heb nog een kamer vrijquote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Brabant
Zachte g![]()
Ik ga later in Brabant wonen
dudequote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer vrijEn nog genoeg ruimte in mijn bed!
Het leeftijdsverschil denken we wel weg!
Zachte g is Limburg prutserquote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Brabant
Zachte g![]()
Ik ga later in Brabant wonen
Je moet eens bij jezelf ten rade gaan; "Voel ik dat?"quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil iemand hosselen, maar die heeft dezelfde naam als mijn vorige date. Ik vind dit vreemd.
Kan je ze tegelijk smsen. Dubbele score voor enkele moeite.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil iemand hosselen, maar die heeft dezelfde naam als mijn vorige date. Ik vind dit vreemd.
Hoezo? Dan roep je iig niet de verkeerde naam als je komtquote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
2 vliegen in één klapquote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Dan roep je iig niet de verkeerde naam als je komt
Ja, als ik haar zou roepen zou ik dat voelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Je moet eens bij jezelf ten rade gaan; "Voel ik dat?"
Jonge je moest eens weten wat voor drama het geeft als je loeihard de naam van je ex eruit blaast op het moment supreme.quote:
Die andere hou ik maar een beetje op afstand.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je ze tegelijk smsen. Dubbele score voor enkele moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |