quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah de kans is wel aanwezig maar dat we in hetzelfde topiek zitten maakt het wel bijzonder![]()
Kleine kans ja, ik ben 32 en shifto was iets jonger meen ik. Verder woon ik er net een paar maanden
, heb 6 jaar in Orthen-links gewoont, 4 jaar op de Muntel en een paar jaar in de sprookjesbuurt/Hambaken
Hahahah werkvreemd idd!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah we hadden met uitzondering van onze straat (Adelheidstraat) weinig aansluiting met de rest. Werkvreemd volk was dat zeg.
Muntel geen problemen mee gehad, was de Noordwal, erg relaxed want ik was heel snel in het centrum.
Hambaken, tjah waar zal ik beginnen. Wij hadden nog geluk met de woning, muziekbuurt is nog een stap erger.
quote:
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 15:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahahah werkvreemd idd!Maar ook een rasechte bosschenear?
Ik heb daar ook ouders van een ex wonenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee![]()
In Den Bosch komen wonen toen ik 12 jaar was.
Oja kruiskamp, daar wonen de ouders van mijn ex. Pauperstraat was dat
Toch niet dezelfde he hahahahquote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb daar ook ouders van een ex wonen
ja daar zit ik ook elke dagquote:
Ze was jonger dan ik dus ik hoop het niet voor je inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch niet dezelfde he hahahah
Nee kan niet, ik kende al haar exen, haar nieuwe vriend ook trouwens
Als ik er een zou hebben zou dat kloppen, maar ik heb er geenquote:
2nd.. Dat is toch kroelen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
Ik ruil bosschelbollen voor 2nd base mits je een lekkerding bent
Dat gaat wel heel makkelijk dan, daar in het zuiden!quote:
Joehoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |