"Oh sorry man, maar je gaat me nu vertellen waar Michael Nicht is, want hij krijgt nog bami van me terug."quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
"Oh sorry man, maar je gaat me nu vertellen waar Michael Nicht is, want hij krijgt nog bami van me terug."
quote:
ik zeebatsquote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb vanmiddag stiekem Nicht Rijder gekeken.
Ik keek naar gisteren naar De Tusseninners.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb vanmiddag stiekem Nicht Rijder gekeken.
Wat zoek je precies?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik even pauze had van al dat werk zoeken enzo natuurlijk.
Dat is toch al afgelopen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek naar gisteren naar De Tusseninners.
Wat dan ook.quote:
Heb je een opleiding?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch al afgelopen?
[..]
Wat dan ook..
Fulltime? Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch al afgelopen?
[..]
Wat dan ook..
Kon toch zijn dat je een "vak" geleerd had waar geen werk in te vinden isquote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik ben opgeleid tot astronaut dus nu zoek ik 'wat dan ook'.
Ik word defensief als ik het over mijn falen moet hebben, sorry.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je een "vak" geleerd had waar geen werk in te vinden is
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik word defensief als ik het over mijn falen moet hebben, sorry..
Dat bleek inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, er zijn veel meer mensen die nooit iets geleerd hebben hoor. Jij woont toch in Drenthe? Ik denk dat dat eerder de reden is dat er moeilijk werk te krijgen isquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |