Hoelang is die van jou nu weg? anders klaag ik daar ook evenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:31 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Ik heb geklaagd op de facebook van Sony Mobile NL met een aantal andere mensen en heb inmiddels de toezegging van Sony dat ik mijn toestel voor het einde van de week retour ontvang. Ik ben benieuwd.
23 dagen, beetje klagen helpt wel eens. Maar eerst zien dan geloven. Als ik maandag niks heb ga ik weer klagen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoelang is die van jou nu weg? anders klaag ik daar ook even, via de chat hadden ze het over nog 2 tot 3 weken.
Op de facebook van SonyNL en SonyXperia NL even geklaagdquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:31 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
23 dagen, beetje klagen helpt wel eens. Maar eerst zien dan geloven. Als ik maandag niks heb ga ik weer klagen.
Bahquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Fritessaus het volgende:
facebook.com/sonymobilenl heb ik het trouwens gedaan.
Overigens is die nieuwe Xperia GX echt supermooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind tweede kwartaal 2012. Dus rond eind volgende maandquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:08 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Is er al enigszins iets bekend over een datum voor het uitrollen van ICS?
Nice!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eind tweede kwartaal 2012. Dus rond eind volgende maand
Nodig is het niet. Dat is het nooit. Als je je telefoon sneller, mooier en beter wil hebben is het wel aan te raden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef iRemco het volgende:
Mijn S draait nu nog 2.3.7 maar is het beter om hem te updaten naar 4.0 of is dat niet nodig?
KPN kan er ook niks aan doen, naar wat zeuren alleen een maandje korting op het abbo gekregen ...quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op de facebook van SonyNL en SonyXperia NL even geklaagd(kon eerst xperia niet vinden, dus dan maar dubbel klagen
)
We zullen het wel zien, ik weiger om nog 2 weken met het mooie wimo 6 leentoestel te zitten
En als van die 1.8 gig ook nog het hele androidgebeuren er vanaf gaat... Ik wil niet meer beperkt worden in het installeren van apps. Niet dat ik er zoveel nodig hoef te hebben but stillquote:Er zit 32GB opslag geheugen in. Dit is echter niet allemaal voor de gebruiker beschikbaar. Er is 25.80GB beschikbaar voor de opslag van eigen data. Voor het installeren apps is er een partitie van 1.8GB beschikbaar.
Totaal: 32GBquote:Op zondag 13 mei 2012 10:37 schreef Apotheose het volgende:
ja maar omdat ik dit las op tweakers:
[..]
En als van die 1.8 gig ook nog het hele androidgebeuren er vanaf gaat... Ik wil niet meer beperkt worden in het installeren van apps. Niet dat ik er zoveel nodig hoef te hebben but still
Dit heb je altijd. In totaal heb je bv 32gb, maar er gaat altijd een aantal mb/gb vanaf voor het besturingssysteem en voor de uit te voeren taken, zoals RobertNL al zegt. Je zal iig nooit precies het aantal gb krijgen als staat aangegeven.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:37 schreef Apotheose het volgende:
ja maar omdat ik dit las op tweakers:
[..]
En als van die 1.8 gig ook nog het hele androidgebeuren er vanaf gaat... Ik wil niet meer beperkt worden in het installeren van apps. Niet dat ik er zoveel nodig hoef te hebben but still
Bij mijn Asus Transformer is die allemaal in 1 partie, dus apps en andere dataquote:Op zondag 13 mei 2012 18:50 schreef Apotheose het volgende:
Nee snap ik maar 2gig vrij voor apps, vraag me af of dat niet weinig is....tenzij dat idd verholpen wordt met Android 4 update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |