Precies 2 weken. Ik loop er nog steeds mee rond. Ik heb namelijk echt geen zin om met een kut telefoon te zitten in die paar weken. Al is die gele vlek ook erg vervelend...quote:Op zondag 15 april 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
Mijn scherm doet het nog prima (en is prachtig, trouwens; ongelofelijk vergeleken met HTC Legend of iPad2), hoe lang duurde het ongeveer voor jullie de klachten kregen?
Specs zijn ook niet super, maar wat ze uit de specs halen wel, toestel voelde wel 3x sneller aan dan bv een sensation die op de zelfde chip liep.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:16 schreef Iwanius het volgende:
Misschien kan iemand mij uitleggen waarom ik als oud SE (Sony Ericsson) gebruiker niet warmloop voor de telefoons van Sony? Ik heb namelijk erg het gevoel van "fraai/blits" uiterlijk,maar qua specs niet degelijker dan een Blackberry of eventueel een Samsung mobiel.
Ik kan je verzekeren dat je dan een goede productie hebt. Ik meen dat elk scherm tot en met de batch van 12W12 gele vlekken kan krijgen. Bij 12W13 heeft Sony het volgens mij opgelost.quote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef iRemco het volgende:
[..]
Ja valt me ook op, bestel hem over een paar weken en dan hoop ik dat het een nieuwe productie is zonder deze fouten.
Bedoel je die mod met de knop voor WiFi en dergelijke? Daarvoor moet wel je toestel geroot zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef RobertNL het volgende:
Zit er wel over te denken om deze mod te installeren:
[ afbeelding ]
Of de .73 rom (aangezien die een betere batterij duur heeft)
Thanks, had het ondertussen inderdaad al gezien. Nu alleen nog even wachten tot de telefoon terug isquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb dit toestel nu ook een week en bevalt me zeer goed.
[..]
Bedoel je die mod met de knop voor WiFi en dergelijke? Daarvoor moet wel je toestel geroot zijn.
Er is nu echter wel een app die hetzelfde kan: Notification Toggle
Is echt veel handiger dan via een widget
Mag inderdaad langer aan blijven, wellicht later met een app/root/update wel te regelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het erg jammer dat het licht in die doorzichtige balk niet aan blijftIrritant
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mag inderdaad langer aan blijven, wellicht later met een app/root/update wel te regelen
.73 firmware zie ik goede posts over op Tweakers, heb je die al binnen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop hetVerder vind ik de accuduur niet om van te juichen, maar dat komt met ICS (gedeeltelijk) goed en die quickcharger lost het wel aardig op.
Dat zeker, ach de One X heeft ook batterij en scherm problemen, gebeurt dus bij elk merk (niet dat het hoort bij zulke dure telefoons)quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
Al met al fijne en goede telefoon. En dat scherm![]()
Ach ja, zo belooft HTC ook steeds updates voor tablets en telefoons die niet of zeer laat komen. There is allways wel watquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb de X10 gehad, het eerste toestel van Sony, maar blijkbaar hebben ze niks geleerd, want bijna elk ander groot telefoon bedrijf heeft android toestellen gelijk released met 4.0 en bestaande toestellen al snel een update uitgebracht. Nu zou je nog steeds moeten wachten tot juni op de update en heb je een toestel met een out of date processor.
Je zou denken dat ze meer hadden geleerd van 2 jaar geleden.
Eh.. je bent niet tevreden over de accuduur, maar je wilt wel dat het toestel kostbare energie verspilt door de lampjes aan te houden? Iets klopt hier niet..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop hetVerder vind ik de accuduur niet om van te juichen, maar dat komt met ICS (gedeeltelijk) goed en die quickcharger lost het wel aardig op.
Nouja, wat er niet klopt is dat er op accuduur bezuinigd is door lampjes uit te doen die ik nodig heb.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Eh.. je bent niet tevreden over de accuduur, maar je wilt wel dat het toestel kostbare energie verspilt door de lampjes aan te houden? Iets klopt hier niet..
Geef dan een instelling om het te customizen. Of zorg dat dat via een app kan. Dan kun je het zelf bepalen als gebruiker (zoals met de schermverlichting of het waarschuwings-LED'je).quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef Fritessaus het volgende:
Kijk, dat de accuduur bij sommigen niet zo geweldig is dat is niet goed. Ik had overigens nergens last van, dus ik zou zeker ook je applijst eens uitpluizen want sommige apps/tweaks/widgets etc. zuipen de batterij leeg.
Het aanlaten van die lampjes is echt een stroomverspilling in mijn ogen, wellicht kunnen ze iets langer branden maar niet continu.
Het lijkt er inderdaad eerder op dat de er maar een aantal zijn die er minder/geen last van hebben. Jammer dat dat dan bij de andere batches ook het geval kan zijn/is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als ik de forums moet geloven op internet dan zijn de problemen met de gele vlekken nog lang niet opgelost. Zelfs nieuwe toestellen schijnen er last van te hebben. Wat Sony roept over een miniem aantal gevallen is dus pertinent onwaar.
Maar het HD scherm is verder wel helemaal tof, die balk had ik me al overheen gezet, daarnaast zat er bij mijn toestel weinig ruimte tussen. Wat beterft het plastic vond ik het wel meevallen, de Galaxy SII vind ik toch nog veel ergerquote:De Sony Xperia P ziet er overigens een stuk toffer uit dan S. Aluminium body, drukbare icoontjes op de doorzichtige balk en WhiteMagic technologie. Bovendien ook lekker compact en geen kieren en gaten waar stof zich kan ophopen, zoals dat plastieken S geval. Wat de S betreft lees ik ook veel over update problemen, een batterij die maar een halve dag meegaat en vastlopende software.
Echt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als ik de forums moet geloven op internet dan zijn de problemen met de gele vlekken nog lang niet opgelost. Zelfs nieuwe toestellen schijnen er last van te hebben. Wat Sony roept over een miniem aantal gevallen is dus pertinent onwaar.
De Sony Xperia P ziet er overigens een stuk toffer uit dan S. Aluminium body, drukbare icoontjes op de doorzichtige balk en WhiteMagic technologie. Bovendien ook lekker compact en geen kieren en gaten waar stof zich kan ophopen, zoals dat plastieken S geval. Wat de S betreft lees ik ook veel over update problemen, een batterij die maar een halve dag meegaat en vastlopende software.
Dat heet design.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt?Waar is dat grote zwarte stuk dan voor nodig?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |