Eiken lijkt me heel erg sterk.quote:Op zondag 8 april 2012 13:12 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Kom ik vrij weinig tegenDenk zelf nu dat het eikenhout is, maar eigenlijk geen idee.
Het is inderdaad erg ongebruikelijk, maar kwam van de houtsoorten die ik tot nu toe op zocht kwa uiterlijk aardig in de buurt.. Zal binnenkort met mijn goede camera eens foto's maken, misschien weet een van jullie het welquote:
Komt allebei (imho) niet in de buurtquote:Op zondag 8 april 2012 13:31 schreef brother52 het volgende:
En ook geen els of esdoorn? Die 3 komen volgens mij qua nerf het meeste in de buurt.
Niet verkopen. Je heb de ideale backup.quote:Op zondag 8 april 2012 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
ESP verkopen of niet verkopen of verkopen of niet verkopen verkopen niet verkopen neit wel niet arghghghgh
Twijfels.
Qua looks is hij echt perfect en hij speelt super. De EC1000 qua looks net wat minder maar speelt toch fijner.
Whojo, zo laag dat het niet meer fijn is dus?quote:Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Die actie van dat ding is wel schandalig laag
[ afbeelding ]
Nouja dat kan je nog wel omhoog schroeven natuurlijk. HEt speelt belachelijk snel en licht maar daardoor voel je weer minder wat je doet, hou er wel van om een beetje te moeten werken.quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Whojo, zo laag dat het niet meer fijn is dus?
Wacht dan leen ik hem uit aan |Braddie, en als hij er mee klaar is kan je voor 600 euro de helft komen ophalenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wacht dan leen ik hem uit aan |Braddie, en als hij er mee klaar is kan je voor 600 euro de helft komen ophalen
De M-Audio Pro Fasttrack is dan ook echt een tof ding, een maat van me heeft hem, klinkt ènorm goed, en je zit met weinig(Heel weinig) latency.quote:Op zondag 8 april 2012 17:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat ik heb is een M-audio pro fasttrack. Ding kost 60 euro. nu 80 Combineer dat met een programma als guitar rig en ik heb dagen dat ik niet over mijn versterker speel.
http://www.thomann.de/nl/maudio_fast_track.htm
Oe dat is een interessante optie, zie ik nou op de foto een 2,5 jackplug aansluiting voor de gitaar of heb ik het mis? Zit op iPod namelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 17:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat ik heb is een M-audio pro fasttrack. Ding kost 60 euro. nu 80 Combineer dat met een programma als guitar rig en ik heb dagen dat ik niet over mijn versterker speel.
http://www.thomann.de/nl/maudio_fast_track.htm
Mijn versterker vind ik wel wat fijner omdat ik daar weet wat alles een beetje doet. Binnen guitar rig zitten veel meer knopjes dus je kunt dieper. Er zijn een aantal standaard patches die prima werken iig.
Je krijgt er een basisversie van pro tools bij maar die gebruik ik haast nooit.
Dat heb je goed, 1x XLR 1x gewoon 6MM jack(Gitaarkabel dusquote:Op zondag 8 april 2012 18:13 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
Oe dat is een interessante optie, zie ik nou op de foto een 2,5 jackplug aansluiting voor de gitaar of heb ik het mis? Zit op iPod namelijk.
En dan deze top er nog bij natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 18:49 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, al die lin6 pods e.d. doorgekeken. toch best interessant, vooral als de schema's geëxporteerd en geinporteed tussen de modellen kan worden.. kan je er 1 thuis hebben en 1 voor onderweg/oefenruimte...
Eerder dan nog zo eentje erbij:quote:Op zondag 8 april 2012 18:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan deze top er nog bij natuurlijk.
http://www.thomann.de/nl/line6_dt50_head.htm
Ja, maar, die head die ik poste heb ik alquote:Op zondag 8 april 2012 19:18 schreef brother52 het volgende:
Dan heb je nog niet goed naar de scpecs van die top gekeken en wat hij kan in combinatie met zo'n pod hd.
Thnx nu maar even beslissen eerst elementen of ditquote:Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb je goed, 1x XLR 1x gewoon 6MM jack(Gitaarkabel dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |