Jupquote:
Wie? Ik?quote:
5 moet op 2quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik weet 't niet hoor.. ik ben af. :p
Die naam had ik ook in m'n hoofd.quote:
Great minds think alike.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die naam had ik ook in m'n hoofd.
Hannelore.
Alle letters zijn goed alleen ze staan niet in de goede volgorde. + Nog een letter erbij en voila!quote:
Die is wel goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik begrijp hieruit dat mijn antwoord niet goed is he?
Roxanne
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nog geen tweede letter, hij is best pittig op zich. Als er een hint moet komen hoor ik 't wel
quote:
Gaarnequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]ja nouja... kan volgende keer wel een Wim of een John doen maar die zijn zó geraden. Wil je een hint ofnie?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok, zijn naam is óók de naam van een kledingstuk.
lolwhut?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
LOL! Nee... de tweede letter is wel goed tho
Ok... uhm, er is een winkelketen waarvan zijn naam het tweede woord is in de bedrijfsnaamquote:
Hahaha dudequote:Op dinsdag 17 april 2012 13:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok... uhm, er is een winkelketen waarvan zijn naam het tweede woord is in de bedrijfsnaamhet is een Warenhuis geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef NanKing het volgende:
moet gaan, antwoord staat in de spoilerWaarom klik ik nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:52 schreef NanKing het volgende:
moet gaan, antwoord staat in de spoilerLOL, maakt niet uit hoor als je moet gaan. Topic gaat wel door. :p Jammer. ArtistA jij de volgende dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef ArtistA het volgende:
Heb zo'n goeie zin vandaag.
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Sterretje Tony he eigenlijk?![]()
Lol ik krijg dit uit google vertalen: Niets op de brief van vooruitquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Lol ik krijg dit uit google vertalen: Niets op de brief van vooruit![]()
Bas
True, truequote:Op dinsdag 17 april 2012 20:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik zei toch 'of zoiets'
Nog steeds niet
quote:Op woensdag 18 april 2012 09:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Neen
En het is ook niet Droevige Arend o.i.d.
Diede?quote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Neuj!
Het is volgens mij een naam die vooral in Limburg en België voorkomt :$
Wát?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:40 schreef ArtistA het volgende:
Jouw laatste foto is een hele goeie hint voor de naam.
Oohhquote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Iris.
Je mag eigenlijk niet meerdere keren achter elkaar een naam noemen zonder dat iemand anders tussendoor ook een naam noemt.
Maar jij hebt altijd van die onmogelijke namenquote:Op zondag 22 april 2012 19:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nog steeds geen twee letter johhhh kom op mensen
Thnx trouwensquote:Op maandag 23 april 2012 17:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar jij hebt altijd van die onmogelijke namen_!
Ayatolla
quote:
Ik denk typisch Schevenings, mijn oma heette Arendjequote:Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef zibster het volgende:
Arendine. Wat is dat nou weer.Lijkt wel een vogelsoort. Of zandsoort.
Anne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |