De apps maakt mij niet zoveel uit. Die kun je wel weer opnieuw downloaden. Gaat mij meer om mijn telefoonnummers en sms-berichten. Maar nu ik eraan denk, die kan ik toch synchroniseren met Google?quote:
Maar zoals hierboven vermeld heeft Titanium Backup root nodig en die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef 33 het volgende:
Daar kan je inderdaad een 'backup' van maken met google. En titanium backup zorgt er dan voor dat al je eerder gedownloade apps weer restored worden.
Dat is waar. Rooten en dan titanium voor de apps en tenslotte een nandroid backup maken (en niet aan de foldernames zitten i.v.m. md5-code). Zo kan je niet fout gaan imo.quote:
Kan dat sowieso niet? Ik had laatste ook gekloot met de foldernames van mijn nandroid backup, nadat mijn telefoon niks meer deed (wel een galaxy note) waardoor ik niet meer kon restoren. Ik kon deze gewoon weer in download mode zetten en weer een stock rom erop gooien en rooten etc, ondanks dat de telefoon totaal niks meer deed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef TJV het volgende:
Volg precies dit om te rooten en dit om die ROM te flashen en er kan eigenlijk niets fout gaan. Mocht je het nog spannend vinden, bestel dan een JIG op Ebay. Kun je je telefoon weer in downloadmode zetten mocht je hem toch brinken.
Zou best kunnen hoor, een JIG is alleen wel makkelijk. Je steekt dat ding erin en hij komt in download mode.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef 33 het volgende:
[..]
Kan dat sowieso niet? Ik had laatste ook gekloot met de foldernames van mijn nandroid backup, nadat mijn telefoon niks meer deed (wel een galaxy note) waardoor ik niet meer kon restoren. Ik kon deze gewoon weer in download mode zetten en weer een stock rom erop gooien en rooten etc, ondanks dat de telefoon totaal niks meer deed.
Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef TJV het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, een JIG is alleen wel makkelijk. Je steekt dat ding erin en hij komt in download mode.
Precies die. En volume UP (+ home + power) is recovery modequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komen.
Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Je kan volgens mij (met de Note is dit zo, de S2 moet haast ook zo'n dergelijke combo hebben) gewoon de volume down, power button + home button ingedrukt houden om in de downloadmode te komen.
Mijne was ook compleet vastgelopen, maar in downloadmode en cwm recovery kom je altijd wel dacht ik, tenzij het een hardwareprobleem is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.
Wat leer jij snel mijn zoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Klopt, maar ook als ie echt naar de piep is? Het mooie van zo'n jig is dat je hem met een weerstandje aan de praat krijgt, ik weet niet of ie nog op knoppen reageert als hij vastgelopen is.
heb stiekem de nieuwste versie van Resurrection erop gezetquote:
Stock Samsung ICS.quote:
1.Ga naar collegesluts.com. 2. Sluit browser af. 3. Houd home knop ingedrukt. 4. ????. 5. Lose!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Ik catch je drift niet helemaal. Wat is het privacy probleem hier? Wat het geheugen betreft, is het niet zo dat de kernel het geheugen zelf vrijmaakt als dat nodig is? Ik heb nog nooit geheugenproblemen gehad met de S2.
Bij dolphin browser worden de tabbladen gewoon afgesloten als je hem sluit, net zoals bij andere fatsoenlijke browsers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:50 schreef speknek het volgende:
[..]
1.Ga naar collegesluts.com. 2. Sluit browser af. 3. Houd home knop ingedrukt. 4. ????. 5. Lose!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |