Oh? Dan moet ik dus nog een keerquote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik word er ook gek van. Allemaal willen ze op me pissen. Vrouwen en hun geursporen.
Alles goed?quote:
Neuken?quote:
Meestal willen ze tijdens de seks al hun vriendinnen bellen om te bewijzen dat ik er echt ben, en hun vriendinnen die dan weer langs willen komen, en die nemen dan ook weer vriendinnen mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef muhahaha het volgende:
Ow nou meestal willen ze keihard neuken en dan die sexgeur over me heen plakken zodat andere vrouwen kunnen ruiken dat ik geneukt heb /true story
QFTquote:Op donderdag 5 april 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal willen ze tijdens de seks al hun vriendinnen bellen om te bewijzen dat ik er echt ben, en hun vriendinnen die dan weer langs willen komen, en die nemen dan ook weer vriendinnen mee.
Het is altijd zo'n uitputtingsslag.
Ik hoor bij deze clan, g.quote:
Heel goed zelfs.quote:
Ik zou er trots op zijn!quote:
Meer drinken, chimeid.quote:
Ze was te min voor hem.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er was toch een meisje geïnteresseerd in je? Waar is zij gebleven?
Weet niet.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan spaar je toch elk plasje, vrouwen zeiken zo vaak dat zal vast geen probleem zijn
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Skv het volgende:
Kunnen we ophouden om te filosoferen over het draperen van bakjes urine op mijn gelaat en figuur?
Ik trek met dat persoonlijk aan en dat ruikt onfris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |