Doe eens details pménquote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben idd dirty ja, sorry dat je er zo achter moest komen
Niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zit nog in de kast
[..]
Hudokan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet.Ik weet het want hij en ik gaan op dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat we de titel van de SC moeten veranderen in 'geen meets, geen dates en alleen wanhopig gehossel. Verder niks meer.'
Ik vind het wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat we de titel van de SC moeten veranderen in 'geen meets, geen dates en alleen wanhopig gehossel. Verder niks meer.'
Ik vind het wel leuk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik stem voor.
In augustus komt alles goed, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:36 schreef shifto het volgende:
[SC] Loslaten van je ex, wat niet lukt, en hosselen ook niet #15
Wat is je favo SC dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
Dit is wel mijn op 1 na favo SC geworden
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit te trillen achter m'n PC. Ik weet hoe 'ie knuffelt, dus ik heb veel te verliezen.
Ik hossel jou in 3 seconden.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:34 schreef Skv het volgende:
Ik vind het wel leuk.
quote:
Volgens mij is niemand voorquote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef Geester het volgende:
we kunnen er ook een bro topic van maken voor alleen de bro's en kunnen we fantaseren over de chicks die hier niet mogen komen
dafuq ik denk dan dat ik in de avond genoeg te doen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |