Ik vind Boss black en green een beetje zakelijke ouwelullenkleding. Orange heeft ook niet alleen maar mooie dingen (zoals overhemden met twee borstzakjes enzo, dat ziet er niet uit), maar is wat jonger en frisser. Vooral die orange jeans zijn fijn. Ben nog op zoek naar één of twee chino's en een strakgesneden colbertje voor de zomer. En één of twee overhemden, een polo en één of twee t-shirts. En een nieuwe riem.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik juist wel. Mijjn casual kleding is overhemd, colbertje, spijkerbroek en air maxies.
[..]
Jij weet wel waar je het over hebt he? Dat kan ik waarderen.![]()
Ook al twee keer op rij gehad hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
Pff die date voor morgen is afgezegd.. alweer... had er wel weer zin in ..maarja t zal eens meezittende tering
Whaat. Deel eens?quote:
Kut.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
Pff die date voor morgen is afgezegd.. alweer... had er wel weer zin in ..maarja t zal eens meezittende tering
Ik vind de pakken nog ietwat tegenvallen. Ben in pakken groter fan van Mc Gregor.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind Boss black en green een beetje zakelijke ouwelullenkleding. Orange heeft ook niet alleen maar mooie dingen (zoals overhemden met twee borstzakjes enzo, dat ziet er niet uit), maar is wat jonger en frisser. Vooral die orange jeans zijn fijn. Ben nog op zoek naar één of twee chino's en een strakgesneden colbertje voor de zomer. En één of twee overhemden, een polo en één of twee t-shirts. En een nieuwe riem.
Sparen.
Wat niet weet, wat niet deert.quote:
Of een clip-on-das met dasspeld. En dan opgetrokken met de punt tot de navelquote:Op donderdag 5 april 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind de pakken nog ietwat tegenvallen. Ben in pakken groter fan van Mc Gregor.
Maar de overhemden zijn wel erg fijn.
Overhemden met borstvakjes.Als een zakhorloge aan een touwtje ipv ketting.
Lovely.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind Boss black en green een beetje zakelijke ouwelullenkleding. Orange heeft ook niet alleen maar mooie dingen (zoals overhemden met twee borstzakjes enzo, dat ziet er niet uit), maar is wat jonger en frisser. Vooral die orange jeans zijn fijn. Ben nog op zoek naar één of twee chino's en een strakgesneden colbertje voor de zomer. En één of twee overhemden, een polo en één of twee t-shirts. En een nieuwe riem.
Sparen.
Oh, en dit colbertje vind ik nu tof:
[ afbeelding ]
Had 'm vier jaar geleden gekocht en hij paste me de afgelopen 3 jaar niet meer. Nu wel weer
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Of een clip-on-das met dasspeld. En dan opgetrokken met de punt tot de navel
Dat is waar, daarom ga je nu heel stiekem iedereen DMen en doen wij alsof onze neus bloedt.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze kan deze topics toch terug lezen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik wil trouwens wel een dasspeld.
En een hoed. En een monicle en wandelstok.
Ben jij dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Sparen.
Oh, en dit colbertje vind ik nu tof:
[ afbeelding ]
Had 'm vier jaar geleden gekocht en hij paste me de afgelopen 3 jaar niet meer. Nu wel weer
Lees jij hier Goftedomme ook al mee?quote:
Ja.quote:
Neen, ik kwam hier om gentlemens, en toen zag ik jou.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Lees jij hier Goftedomme ook al mee?![]()
Mijn privéleven, wat doe je? !?!
Dan ben je gewoon een:quote:Op donderdag 5 april 2012 09:34 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik wil trouwens wel een dasspeld.
En een hoed. En een monicle en wandelstok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |