Dronk je ook bier in het zonnetje?quote:
Fotoooooooo!!!!!! En update? Loopt, zingt, werkt, speelt het nageslacht al??quote:
5:15? Ben jij wel helemaal lekker?quote:Op maandag 16 april 2012 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had er ook wat moeite mee vanmorgen om 5:15 ?
ER!!!quote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fotoooooooo!!!!!! En update? Loopt, zingt, werkt, speelt het nageslacht al??
Jongerquote:Op maandag 16 april 2012 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Die is niet veel ouder dan mijn oudste draak.
Net drie geworden.quote:Op maandag 16 april 2012 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Die is niet veel ouder dan mijn oudste draak.
Ze is aardig flink ja. Ze zit op de peuterspeelzaal en daar is ze anderhalve kop groter dan de rest. Het schijnt dat ze straks op 1.85cm gaat uitkomen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef Jarno het volgende:
Flinke dame dan of niet A? Of komt dat omdat die gup van mij altijd zo'n ukkie is geweest en nog is.
Woei!quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze is aardig flink ja. Ze zit op de peuterspeelzaal en daar is ze anderhalve kop groter dan de rest. Het schijnt dat ze straks op 1.85cm gaat uitkomen.
Pokon?quote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze is aardig flink ja. Ze zit op de peuterspeelzaal en daar is ze anderhalve kop groter dan de rest. Het schijnt dat ze straks op 1.85cm gaat uitkomen.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef ElizabethR het volgende:
Jeumig!!! Wat een leukerd!! En wat is ze al grootIk vind het een echt poepeschetekakkedrolletje!!
Zo kun je het ook zeggen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef ElizabethR het volgende:
Jeumig!!! Wat een leukerd!! En wat is ze al grootIk vind het een echt poepeschetekakkedrolletje!!
Das wel flink, ik moet dan dus gewoon omhoog kijken..quote:Op maandag 16 april 2012 14:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben 1.90 en moeders is ook lang.
Ja joh dat moet bij A.quote:Op maandag 16 april 2012 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das wel flink, ik moet dan dus gewoon omhoog kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |