Je gaat steeds hogere eisen stellen denk ik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In die houder zou op zich wel makkelijk zijn, maar papier omvouwen?? wtf?
Ze zwaait ff met die strakke bil van dr en dan is het weer goed?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, ze heeft zo andere kwaliteiten.
Tico zei , dan denken mensen wow ! , ik zei mensen denken die heb niks beters te doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In die houder zou op zich wel makkelijk zijn, maar papier omvouwen?? wtf?
Ik moet meer aan Taiwanezen denken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Tico zei , dan denken mensen wow ! , ik zei mensen denken die heb niks beters te doen
Die vouwen hun schijtpapier ook ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet meer aan Taiwanezen denken.
Ik ben niet de enige?quote:
Eenkennig much?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Joene het volgende:
Ik zie ruis op de lijn of is het goed volk ?
Zo ben ikquote:
Goed volk, al zeg ik zelfquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Joene het volgende:
Ik zie ruis op de lijn of is het goed volk ?
ik wacht nog ff de reactie van de rest afquote:
In het Grand Hyatt wel ja.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In het Grand Hyatt wel ja.
In de rest van de taiwanese schijthuizen ben je blij als de schijt niet tot je knieholtes zit als je buiten komt.
Terecht !quote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, durf niks meer te zeggen![]()
Hoi !quote:
Terras / kroeg dingquote:
Ergens ter wereld is het vast wel borreltijd!quote:
Het is altijd tijd voor Bier ?quote:Op zondag 15 april 2012 10:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ergens ter wereld is het vast wel borreltijd!
Ja, zo lust ik er nog wel eentjequote:Op zondag 15 april 2012 10:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ergens ter wereld is het vast wel borreltijd!
Had je ook op het terras moeten komen ! plus 3 uur smiddags terras en bier is toch prima ?quote:
Bier Drinken in de zon ?quote:
Buienradar zegt weinig kans.quote:
Bier drinken uit een krat in je woonkamer dan maar !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |