Dat hoort niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kleverig en omgeven door vliegende insecten?
Is leuk! en als iemand dan vraagt of die hem mag zien, zit ie er niet en kan je zeggen dat die net in zn holletje is gekropenquote:
Holletje?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Is leuk! en als iemand dan vraagt of die hem mag zien, zit ie er niet en kan je zeggen dat die net in zn holletje is gekropen
Playbunny?quote:
Ik had al honger Thanxquote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe... boterkoek! Gewoon zo'n baggervette enorme punt boterkoek naar binnen werken sans gene
Boterkoek eet ik per stuk. Niet per punt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Oe... boterkoek! Gewoon zo'n baggervette enorme punt boterkoek naar binnen werken sans gene
Waarom ?quote:
Dat hangt van de frequentie van het eten af denk ik zo?quote:
weet je wat je met mayo kunt doen ?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zullen we het weer over bier en jesters hebben in plaats van onze laatste snoepzonde, dames?
Jazekerquote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat jij daar nog een aanvulling op hebt?
Doe is aanvullen ?quote:
Ik lust alleen zaanse ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef just me het volgende:
Is de mayo op dat die aangevuld moet worden ?
minder lekker hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:42 schreef just me het volgende:
Die van Calvé uit Delft mag er ook zijn
Wel een Bazen visite kaartjequote:Op zaterdag 28 april 2012 10:30 schreef E.T. het volgende:
Ik heb gisteravond de hele tijd aan dit topic moeten denken..
[ afbeelding ]
Vroeg me wel de hele tijd af of links of rechts nou de fake was
Hmmm das al optijd in het seizoen.quote:
Mwah ik bbq max 2/3 keer per jaar en dat vind ik meer dan zatquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vond het nog laat dit jaar, eigenlijk.
Vannacht ook.quote:
Mistig ? of hangen ?quote:
Wel ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:48 schreef Ticootje het volgende:
Of zijn ze zelfs daarvoor niet meer groot genoeg?
whehehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iets met worthless en pics?
[/open deur]
WTF ! nog bnnnnnnners in je huis dit jaar UIO?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was een mooie Koninginnedag in deze multiculturele stad:
[ afbeelding ]
Nope. Dit jaar ook geen Dione de Graaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lieke heeft niet je weecee onzedelijk betats met haar achterwerk?
Hello jestersquote:
Sinds ik aan een dieet doe wel JK. Vroegah at ik elke dag vette meuk !quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neem jij zelfgesmeerde bammies mee naar werk, J?
Het is je goed aan te zien. Goddelijk lijf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds ik aan een dieet doe wel JK. Vroegah at ik elke dag vette meuk !
nog 3,8 kgquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is je goed aan te zien. Goddelijk lijf.
Nou zn navel is wel ruim ja, maar zo ruim...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je zo'n whoopiekussen ivm aambeien?
Teveel info over mn navel ?quote:
Das gewoon mn kutje ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou zn navel is wel ruim ja, maar zo ruim...
Als je bedoelt of ik een piemel hebt ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jullie hebben toch een heterorelatie ipv zo een lesboėrotisch schaargebeuren?
Ja mn navel ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik lees net dat je een kutje hebt?
ik ga ervanuit ?quote:
Je haalt de pluisjes eruit ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |