abonnement Unibet Coolblue
pi_331322
Laat van je horen.

En vergeet niet dat er bestuurders op gewezen moeten worden dat de Vlietlanden openbaar moeten blijven.
GEEN YUPPENZOOI!!!

Waar is Moor

  vrijdag 8 september 2000 @ 07:46:52 #2
5457 Cardan
I think i'm paranoid
pi_331357
Met vakantie
  vrijdag 8 september 2000 @ 08:16:13 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_331364
Ik ben al lange tijd niet meer Fok geweest en ik mis nog meer oude bekenden als Jolleke en Mirrorman.
  vrijdag 8 september 2000 @ 22:00:34 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_332499
We want Moor !

(MM is er nog steeds)

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 8 september 2000 @ 23:12:30 #5
5457 Cardan
I think i'm paranoid
pi_332618
** Cardan denkt dat ze allemaal bij Oliebol en Hunter en FemmeFatale zijn
** Cardan weet dat eigenlijk wel zeker
  zaterdag 9 september 2000 @ 14:50:44 #6
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_333014
Nu we het toch over vrmiste fokkers hebben, waar is Quenda??????
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  zaterdag 9 september 2000 @ 16:38:04 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_333086
Quenda kun je volgens mij vinden bij Borgia's Zwevende Hemel, en bij Mirrorman.

Moor is geloof ik nog steeds op vakantie

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_333182
Mirrorman is lekker gewoon bij mij! lekker puh!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_333191
Mja ben momenteel samen met Puckzzz heel erg hard aan Big Mother aan het werken (waarvan het gros al klaar is) zijn ook bezig met de nieuwe filmpjes en sketches maar dreigt een jolige boel te worden.

Verder moet ik enige texten en dingen toch ook voor mn eigen trouwe users bewaren.... plus dat als ik alles net als vorig jaar zowel hier als bij mezelf ga neer dumpen niemand meer nieuwsgierig is en komt kijken.

Dat zou zonde zijn want we hebben er niet voor niks 3 maanden werk aan gehad.

Videoclip van 3 minuten, online 3D chatbordeel etc etc.... en die moet ook nog veel voller lopen....

pi_333205
quote:
Op 08 september 2000 08:16 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik ben al lange tijd niet meer Fok geweest en ik mis nog meer oude bekenden als Jolleke en Mirrorman.
Ja Jolleke mis ik ook!! Was toendertijd geloof ik mijn grote zus.....
(de "fokfamilie")
pi_333209
Ja ja ik weet het ik heb er een heleboel niet genoemd omdat ik die al elders tegen ben gekomen. En een aantal anderen, zoals Ossie en Jolleke en ook die ene Koos die die geinige giffies maakte, ben ik gewoon vergeten. Het was dan ook een spontane post, of liever gezegd (Moor?) ik gaf toe aan mijn primaire gevoelens, dan kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat je niet volledig ben.

Buitenwip-poll

  zaterdag 9 september 2000 @ 19:53:33 #12
5457 Cardan
I think i'm paranoid
pi_333255
quote:
Op 09 september 2000 16:38 schreef Sanne het volgende:
Quenda kun je volgens mij vinden bij Borgia's Zwevende Hemel, en bij Mirrorman.

Moor is geloof ik nog steeds op vakantie


De zwevende hemel http://pub18.ezboard.com/bborgiaszwevendehemel

Mirrorman
http://www.mirrorman.nl

FemmeFatale
http://pub16.ezboard.com/bfemfatalecountry

BigBrother Watchers (BigBrother2000)
http://pub18.ezboard.com/bbigbrother2000

(Moor komt na de 11e wel weer bovendrijven)

pi_334053
We hebben ook het idee al geopperd om een webring te draaien. Die draait ook al onderin elk van onze Fora. Is lekker makkelijk, wil je lullen over Streams ga je naar het Big Brother 2000 forum, wil je psychologische diepte ga je bij Moor op visite (met een handig pull down menuutje net als hier op de verschillende Fora alleen kom je dan ook daadwerkelijk op een heel ander Forum uit (van een andere eigenaar)) op die manier kan je ook heel makkelijk "Forum-hoppen" en je hoeft trouwens ook niet bij iedereen te reggen. 1 keer global reggen is genoeg en werkt op iedereen zijn of haar EZ-Forum.

Naja en OuweHoeren kan natuurlijk bij ons zelf. Ik mis Moor trouwens ook....

thnx trouwens Cardan.

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 10-09-2000 16:11]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')