Op Blue staan desalniettemin een paar mooie nummers. Transient, Lost, You Lot, One Perfect Sunrise...quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:12 schreef Weakling het volgende:
[..]
Was je "worst of" album niet gewoon stiekem het Blue Album?![]()
Wel een echte fan vind ik als je ook kunt zeggen dat sommige nummers niks/minder zijn.
Dat is een nummer, geen plaat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Waving not Drowning.
Wat een baggerplaat.
Die mag er ook op, saaie clip ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Waving not Drowning.
Wat een baggerplaat.
Zou bij mij eerder op de "best of" belanden eerlijk gezegd. Vind het op de één of ander manier een heel spannend nummer. Ik weet niet, het is geen typisch Orbital nummer, maar het werkt voor me. Misschien is het wel wat je zegt: een The Orb achtig nummer, waar ik iets groter fan van ben dan van Orbital.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
I Wish I Had Duck Feet doet me meer denken aan iets wat The Orb zou maken.
Normaal speelden ze het alleen tijdens liveshows in verschillende variaties, al vele jaren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
De live versie van Dr? is beter imo. Die op The Altogether is een slappe breaks poging. Had veel meer mee gedaan kunnen worden, kijkende naar de remix van The Saint Theme.
Lang blond haar en cup Dquote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hoe zie jij er ook alweer uit? Dan weet ik wie ik moet berov... aanspreken voor De Melkweg.
Ja, die ene uit Haarlem?quote:
Heust wel! Niet veel maar een paarquote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vrouwen houden niet van Orbital.
quote:
Van dat soort berichten word ik alleen maar jaloers.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb ze toen nog live in Paradiso gezien ten tijde van hun Middle of Nowhere tour.
Nope, helaas. Al had ik die ook niet verwacht, gezien de setlists van afgelopen week.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |