Je hoort dat wel vaker. Stond het ook niet op die lijst van bv.com? Tot zoveel maanden verdunnen met water. Het is al een geleden. Hier trouwens beiden vanaf 10 maanden koemelk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef PureEvil het volgende:
af en toe koemelk met water zal toch niet zó slecht zijn of wel? (die suiker daarentegen...)
Zat eens op een duits forum te lezen, en daar schreven mensen dat ze vanaf (ongeveer) 7 maanden koemelk met water gaven aan hun kind (niet dat ik dat zou doen hoor, laat dat ff duidelijk zijn...)
Ja ik was iets te enthousiast geloof ikquote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef laziness het volgende:
Wat een hoeveelheidKrijgt ze dan nog wel afwisseling?
![]()
Ik zou zelf trouwens nooit rijst en aardappel ergens tegelijk doorheen doen want dat valt in dezelfde categorie in mijn ogen.
hoeveel gram groente kook je dan? doe es een paar 'recepten'? Ik heb de smaak te pakkenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef Kyara het volgende:
Ik ben hier ook aan het koken. Ook in grote hoeveelheden en dan 4 maaltijden. Vriezer vol en zodra er weer bakjes vrij zijn kan ik weer nieuw koken. Dus al je genoeg bakjes hebt en genoeg ruimte in je diepvries is afwisseling ook geen probleem:D
Opperdepop van Albert Heijn is een leuk receptenboekquote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef PureEvil het volgende:
hoeveel gram groente kook je dan? doe es een paar 'recepten'? Ik heb de smaak te pakken![]()
Ik heb plek genoeg in de diepvries iig. En die rode bakjes zijn van die ijsblokjes staafjes, dus die kan ik als het bevroren is in zakjes doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |